sinxule, considera ca ai un cartonas. culoarea ti-o alegi de ce tre' sa-i faci idioti pe cei care sunt dispusi sa incerce diferite chestii? o fac pe banii lor, pe pielea lor. daca unii dintre noi, combatantii respectivei ideii, batem campii, nasol, tre' sa ne documentam mai serios. atata timp cat niste date clare nu reprezinta interes, doar senzatii si opinii subiective, e alegerea lor. unii dintre noi, pur si simplu nu vre sa muncim 10 ore ca sa obtinem ceva ce pana acum nu s-a putut demonstra indubitabil, prin teste repetate, in aceleasi conditii. unii cumpara, altii nu. simplu.
Filtru De Aer, Alternativa La Sport: "Consum Scazut, Putere Ridicata"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by razvanamza View Postconsumul este identic la aceeasi turatie, logic. oricum, per total am ajuns la 9.7% in 200km, fata de 10.5% inainte!
In aceeasi ordine de idei, tin sa va amintesc tuturor ca nu exista "parere obiectiva", parerile sunt intotdeauna subiective.
Cine nu a cumparat filtrul are pareri subiective pentru ca nu "e in tema pe partea practica" si cine a cumparat este cel putin la fel de subiectiv pentru ca a fost influentat de dorinta (sentiment) de a cumpara. Cum motto-ul vanzatorului includea cuvintele magice "scade consumul", cei care au cumparat au cumparat tocmai din cauza asta, deci sunt influentati subiectiv de dorinta lor de a consuma mai putin.
Scaderea consumului este o afirmatie obiectiva doar daca este sustinuta de masuratori obiective.
Deci, cine ne poata furniza niste date obiective?
O masuratoare stiintifica facuta in conditii controlate de o parte terta care sa nu aiba legatura nici cu vanzatorul nici cu cumparatorul. O autoritate gen RAR/TUV/ABE/Facultate din domeniu/Institut privat acreditat. Conditii stiintifice inseamna teste extensive in conditii controlate pentru determinarea scaderii de consum. Ce inseamna "conditii controlate", "masuratori stiintifice" si limbajul asta "elevat" folosit de mine pentru a va "baga in ceata", va invit sa cautati pe net. Google is your friend!
Deci, avem masuratori stiintifice? NU
Omologari si certificari? NU, doar promisiuni ca "saptamana viitoare"
Si ca parere subiectiva, omul mi s-a parut dubios de la inceput pentru ca a evitat intotdeauna intrebarile mele. Mai mult, atunci cand am renuntat sa-l mai intreb pentru ca era evident ca e incapabil sau nu dorea sa raspunda la niste intrebari elementare, a profitat de ocazie sa ma insulte pe privat. Destul de subtire ce-i drept dar insulta lui purta marca irezistibila a vanzatorului de teleshopping: nu era sustinuta de date obiective.
Nu stiu la ce ca ganditi voi, dar eu cand dau de un om care nu raspunde la intrebari legate de propriile afirmatii si pe deasupra mai si jigneste, nu-l mai bag in seama. Nu merita sa ne batem capul cu asemenea specimene.
Eu recomand o doza marita de scepticism. Documentati-va inainte sa va dati cu parerea, studiati problema pentru ca asa cum zicea raposatul Carl Sagan:
"Extraordinary claims require extraordinary evidence."
in traducere:
"Afirmatiile extraordinare necesita dovezi extraordinare."
No further comments!sigpic^Logan turbat (WIP)^
Comment
-
Originally posted by razvanamza View Postconsumul este identic la aceeasi turatie, logic. oricum, per total am ajuns la 9.7% in 200km, fata de 10.5% inainte!
Am vazut ca ai scris si la consum 1.4 ca dupa schimbarea uleiului ti-a scazut consumul (cu 7 procente) lucru fara sustinere tehnica.
Economia ai facut-o din dozajul acceleratiei cum am mai spus, si e nasol sa dai vina de scadere a consumului pe un ulei sau filtru minune.
PS: si eu dupa ce mi-am schimbat filtrul cu altu nou (pt ca am gasit ieftin si dupa 7000 km asa am vrut eu sa-l schimb) am scos 7,6% consum de oras fata de ~9% in mod normal cat scot.
De la filtru? NU, nicidecum/fals.
A consumat mai putin pentru ca asa a vrut muschiul meu de la piciorul drept, mai exact muschii de la gamba, de la tibie (zi mai Cezar care-s aia... ))) ).
Sau am scos consumul asta asa de mic inainte sa schimb filtrul....? Nici nu mai stiu ))))))Last edited by Octavian; 28 May 2010, 11:07.
Comment
-
asta cu "normal ca la aceeasi turatie consuma la fel", in conditiile in care bagi mai mult aer in motor, sa le-o zici la aia de fac prajituri sau la aia de canta la flaut in orchestra filarmonicii, fara suparare. astia care facem ecu-uri stim de 10 ani de zile ca fara schimbare de soft, consumul creste. pt ca asa le construim, asa le programam. pt ca noi suntem mai idioti si tinem cont de-un afr, de-o sonda lambda, nu de diplomele de la cannes.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment