Filtru De Aer, Alternativa La Sport: "Consum Scazut, Putere Ridicata"

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sinxule, considera ca ai un cartonas. culoarea ti-o alegi de ce tre' sa-i faci idioti pe cei care sunt dispusi sa incerce diferite chestii? o fac pe banii lor, pe pielea lor. daca unii dintre noi, combatantii respectivei ideii, batem campii, nasol, tre' sa ne documentam mai serios. atata timp cat niste date clare nu reprezinta interes, doar senzatii si opinii subiective, e alegerea lor. unii dintre noi, pur si simplu nu vre sa muncim 10 ore ca sa obtinem ceva ce pana acum nu s-a putut demonstra indubitabil, prin teste repetate, in aceleasi conditii. unii cumpara, altii nu. simplu.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • multumesc de acuze. sa dau report la foarte multi sau sa fiu domn sa nu mai scriu niciodata aici. ca sa vedeti cu totii, am organizat niste cumparaturi sa vedem cu filtrul asta, asa ca va rog sa va calmati! va fi o proba destul de viabila, spun eu!

      Comment


      • ma, daca va fac eu un filtru similar, imi dati 100ron pe el? scade consumu cu 6%, si creste puterea cu 6 cai domesticiti

        Comment


        • mi-e indiferent de culoare

          Termenul de ''idiot'' nu tintea pe nimeni... era doar o exprimare generala...
          Last edited by sinx; 27 May 2010, 16:00.
          sigpic

          Comment


          • daca nu iese la indigo eu dau numai 99

            Comment


            • de 250ron mai bine faceti plinul
              ca investitia in filcor nu o mai recuperati, dar nu e teapa ca are medalii ))))

              Comment


              • Originally posted by zyper16 View Post
                @razvanamza: pun intrebarea altfel
                consumul cu filtrul acesta la 3000ture este mai mic decat consumul cu filtrul stock la 3000 de ture?
                razvan de ce nu raspunzi la intrebare?

                Comment


                • eu as avea o sugestie. inchide ti threadul asta. oricum e funny rau. mi ati inveselit ziua.

                  Comment


                  • consumul este identic la aceeasi turatie, logic. oricum, per total am ajuns la 9.7% in 200km, fata de 10.5% inainte!

                    Comment


                    • Originally posted by razvanamza View Post
                      consumul este identic la aceeasi turatie, logic. oricum, per total am ajuns la 9.7% in 200km, fata de 10.5% inainte!
                      Si atunci daca tu scazi regimul de mers la 2500 rpm cu ambele filtre, nu e logic sa scada si ambele consumuri la fel de mult? Esti absolut sigur ca nu ti-ai schimbat de loc stilul de mers dupa cumpararea filtrului?

                      In aceeasi ordine de idei, tin sa va amintesc tuturor ca nu exista "parere obiectiva", parerile sunt intotdeauna subiective.
                      Cine nu a cumparat filtrul are pareri subiective pentru ca nu "e in tema pe partea practica" si cine a cumparat este cel putin la fel de subiectiv pentru ca a fost influentat de dorinta (sentiment) de a cumpara. Cum motto-ul vanzatorului includea cuvintele magice "scade consumul", cei care au cumparat au cumparat tocmai din cauza asta, deci sunt influentati subiectiv de dorinta lor de a consuma mai putin.

                      Scaderea consumului este o afirmatie obiectiva doar daca este sustinuta de masuratori obiective.

                      Deci, cine ne poata furniza niste date obiective?

                      O masuratoare stiintifica facuta in conditii controlate de o parte terta care sa nu aiba legatura nici cu vanzatorul nici cu cumparatorul. O autoritate gen RAR/TUV/ABE/Facultate din domeniu/Institut privat acreditat. Conditii stiintifice inseamna teste extensive in conditii controlate pentru determinarea scaderii de consum. Ce inseamna "conditii controlate", "masuratori stiintifice" si limbajul asta "elevat" folosit de mine pentru a va "baga in ceata", va invit sa cautati pe net. Google is your friend!

                      Deci, avem masuratori stiintifice? NU
                      Omologari si certificari? NU, doar promisiuni ca "saptamana viitoare"

                      Si ca parere subiectiva, omul mi s-a parut dubios de la inceput pentru ca a evitat intotdeauna intrebarile mele. Mai mult, atunci cand am renuntat sa-l mai intreb pentru ca era evident ca e incapabil sau nu dorea sa raspunda la niste intrebari elementare, a profitat de ocazie sa ma insulte pe privat. Destul de subtire ce-i drept dar insulta lui purta marca irezistibila a vanzatorului de teleshopping: nu era sustinuta de date obiective.
                      Nu stiu la ce ca ganditi voi, dar eu cand dau de un om care nu raspunde la intrebari legate de propriile afirmatii si pe deasupra mai si jigneste, nu-l mai bag in seama. Nu merita sa ne batem capul cu asemenea specimene.

                      Eu recomand o doza marita de scepticism. Documentati-va inainte sa va dati cu parerea, studiati problema pentru ca asa cum zicea raposatul Carl Sagan:
                      "Extraordinary claims require extraordinary evidence."
                      in traducere:
                      "Afirmatiile extraordinare necesita dovezi extraordinare."

                      No further comments!
                      sigpic
                      ^Logan turbat (WIP)^

                      Comment


                      • @ valentin trebuie sa te contrazic cu un singur lucru : specimenele de genul vanzatorului te teleshoping care minte cu nerusinate trebuie combatute si sterse de pe fata pamantului, eradicate.

                        Comment


                        • Originally posted by razvanamza View Post
                          consumul este identic la aceeasi turatie, logic. oricum, per total am ajuns la 9.7% in 200km, fata de 10.5% inainte!
                          Asta numai pt ca ai vrut tu sa scoti mai putin (dozaj mai atent la acceleratie).
                          Am vazut ca ai scris si la consum 1.4 ca dupa schimbarea uleiului ti-a scazut consumul (cu 7 procente) lucru fara sustinere tehnica.
                          Economia ai facut-o din dozajul acceleratiei cum am mai spus, si e nasol sa dai vina de scadere a consumului pe un ulei sau filtru minune.

                          PS: si eu dupa ce mi-am schimbat filtrul cu altu nou (pt ca am gasit ieftin si dupa 7000 km asa am vrut eu sa-l schimb) am scos 7,6% consum de oras fata de ~9% in mod normal cat scot.
                          De la filtru? NU, nicidecum/fals.
                          A consumat mai putin pentru ca asa a vrut muschiul meu de la piciorul drept, mai exact muschii de la gamba, de la tibie (zi mai Cezar care-s aia... ))) ).

                          Sau am scos consumul asta asa de mic inainte sa schimb filtrul....? Nici nu mai stiu ))))))
                          Last edited by Octavian; 28 May 2010, 11:07.

                          Comment


                          • filtrul dat jos de mine ...ala stock era relativ nou si foarte curat...probabil de aia nu mi-a scazut consumul?
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • @Octavian_31: Tibial, peronieri, extensori, solear si gastrocnemian.
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • asta cu "normal ca la aceeasi turatie consuma la fel", in conditiile in care bagi mai mult aer in motor, sa le-o zici la aia de fac prajituri sau la aia de canta la flaut in orchestra filarmonicii, fara suparare. astia care facem ecu-uri stim de 10 ani de zile ca fara schimbare de soft, consumul creste. pt ca asa le construim, asa le programam. pt ca noi suntem mai idioti si tinem cont de-un afr, de-o sonda lambda, nu de diplomele de la cannes.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google