cel mai bun mod de a mari puterea motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cel mai bun mod de a mari puterea motorului

    care credeti ca ar fi cea mai buna metoda/metode de a mari puterea motorului in cazul meu? mentionez ca nu vrea sa-mi fac chip tuning, am eu o retinere cu privire la asta. in rest ce as putea face? schimb de evacuare, filtru de aer...?
    If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

  • #2
    Axa cu came , pistoane forjate etc... nush exact unde gasesti , dar era in pitesti un magazin de genu asta.... Spor la treaba.
    sigpic

    Comment


    • #3
      dai sa pape cat mai multa benzina )
      Its just a car ...

      Comment


      • #4
        Originally posted by GOLAN91 View Post
        Axa cu came , pistoane forjate etc... nush exact unde gasesti , dar era in pitesti un magazin de genu asta.... Spor la treaba.
        Ce vrei sa spui cu axul cu came si pistoanele forjate? Cum maresc chestiilea astea puterea motorului?

        Comment


        • #5
          da spike ai dreptate cum maresc astea puterea poate se refera la pistane mai mari in diamtru asta ar insemna o capacitate mai mare a motorului sau multe modificari la motor

          Comment


          • #6
            Eu am ajuns la concluzia ca nu se merita schimbari majore la motor.Acum depinde si cat vrei s-o tii.Eu daca am de gand s-o tin mai mult,cu banii pe care i-as baga in chip tuning,filtru sport,evacuare sport mai bine ii bag un ulei bun,combustibil bun,jenti si cauciucuri bune si bineinteles consumabile bune.
            Forum neinteresant. Delogat definitiv.

            Comment


            • #7
              da ai dreptate d fens cu un chip faci o super treaba

              Comment


              • #8
                Puterea motorului se poate mari fara chiptuning, dar investitia e mult mai mare... Cateva metode de care stiu eu: chiulasa alezata cu 0.25mm (castig 6-8cp), filtru aer sport (2-3cp), evacuare cu diametrul marit cu 20% (2-3cp), anulare catalizator (1-2cp), daca facem o suma ar fi un castig de ~12-14cp, pierderile ar fi, insa, mai mari, alezajul chiulasei reduce viata segmentilor la 60-70% din durata normala de viata, pistoane uzate prematur cu 30-35%, bloc motor uzat prematur cu 20-25%... eu zic ca sunt mai multe dezavantaje decat avantaje...

                Comment


                • #9
                  @Sp!ke o axa cu came cu alta diagrama de distributie respectiv alti timpi de deschidere a supapelor iti mareste puterea, pistoanele forjate eu stiu ca sunt mai usoare decit cele turnate asta inseamna turatie mai mare,
                  @andrushk_mid se mai poate face si o marire a raportului de compresie prin rabotarea chiulasei,ori montarea unei garnituri de chiulasa mai subtiri.
                  problema este ca tot trebuie sa faci cip-tuning ca sa scoti limitarea pt. turatii ca la 6000 iti taie benzina si trebuie schimbat si avansul la aprindere daca schimbi axa.

                  Comment


                  • #10
                    mai bine il schimbi cu un motor de mig lancer si e si simplu pui loganul pe motor il legi bine si te tii cu dintii de volan (nuti mai trebuie nici filtru de aer si nici tevi de esapare....nustiu cum ai sa mai oprestiiiiiiiiiiiiii buuuuuummmm

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by gabriel View Post
                      @Sp!ke o axa cu came cu alta diagrama de distributie respectiv alti timpi de deschidere a supapelor iti mareste puterea, pistoanele forjate eu stiu ca sunt mai usoare decit cele turnate asta inseamna turatie mai mare,
                      @andrushk_mid se mai poate face si o marire a raportului de compresie prin rabotarea chiulasei,ori montarea unei garnituri de chiulasa mai subtiri.
                      problema este ca tot trebuie sa faci cip-tuning ca sa scoti limitarea pt. turatii ca la 6000 iti taie benzina si trebuie schimbat si avansul la aprindere daca schimbi axa.
                      Usurel ca nu-i chiar asa...

                      -Ax cu came cu alta diagrama de distributie...
                      -Piston forjat (cred ca te referi la cele facute la strung)
                      Astea zici tu ca determina turatie mai mare... ok. e posibil, dar in cazul asta iti trebuie alta chiulasa, alt computer, alt arbore cotit (capabil sa reziste fortelor mai mari)... in concluzie... alt motor.

                      Prin alezarea chiulasei nu-ti trebuie chip-tuning neaparat, faptul ca ti s-a micsorat camera de ardere, la aceeasi cantitate de amestec si aceeasi intensitate a scanteii obtii o detonatie mai puternica (cuplu mai mare!).

                      Comment


                      • #12
                        si io ceam zis ....sa schimbe motorul decat sal modifice poate pune orice motor dar sa ia si cuteia si planetarele de la acel motor (complet)recomand VWmotor cutie si planetare 2l 130si de cai cu tot cu manji nu mai punem si poneii - la dezmembrari in IASI e ful de acest complet dar frate tiai luat masina noua chiar vrei sa ........mam plictisit de scris

                        Comment


                        • #13
                          aoleu..nu e prea complicat?...decat sa bagi atatia bani...iei o masina cu mai multi cp....si gata...daca faci un chip si castigi cativa caluti nu e de ajuns?...si oricum nu trebuie prea multi ca spargi cutia...in fond..e logan..si cand il cumperi cam stii la ce te astepti..nu poti sa faci din logan lamborghini...un golfulet poate reusesti.....

                          Comment


                          • #14
                            pai VW am zis nu conteaza care la dezmembrari motor cutie si planetare 2mii iepuroi(eu nu mias modifica nimic sunt f multumit de cei 85 cai si asa e plin de radare

                            Comment


                            • #15
                              crestere de putere si cuplu se poate obtine folosind pistoane mai usoare, cama mai agresiva, biele usurate, volanta usurata...evident, toate aceste lucruri necesita resoftare... evacuare cap-coada pe 4-2-1, fara catalizator, diametru final 50-55mm (mai mult n-are rost la logan). benzina daca-i dati in prostie se va ineca, nu ascultati de toti "tuneri" care vorbesc aiurea. daca amestecul aer/benzina nu-i in raport de 12,7:1 pana la 16:1, motorul ala se va duce dracului. am uitat sa mentionez chiulasa rectificata cu 0,25mm...
                              trebuiesc marite diametrele rampelor de ulei, probabil o pompa de apa mai serioasa, deci mai ieftin e chip-tuningul...a, pt "nebuni", exista varianta supraalimentarii la 0,3-0,5bari, ca sa nu ia dracu motoru din prima zi sa mearga macar cateva luni-un an... si asta presupune soft schimbat si musai esapament recalculat si modificat. (nu va ganditi ca-i vorba de acelasi tip de esapament pomenit mai sus, la turbo sunt alte calcule...)
                              singurul grup motor-cutie care cred ca se va potrivi pe lighean e ala de clio rs1600 sau megane rs2000, cu mici modificari...asta pt cine vrea motopropulsor de la alta masina. si nu uitati de frane, care tre sa faca fata la un efort mai mare si acre-ar trebui schimbate in cazul ca masina trece de 120-130 de cai...
                              cam astea sunt optiunile (ultima de fapt nu mareste puterea motorului, ca e alt motor...); acu fiecare isi calculeaza ce vrea sa faca cu masina versus costuri si daca ii da rezultatul "se merita", spor la treaba...!
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google