cel mai bun mod de a mari puterea motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • la ce sa-l cumpere, cand exista deja variante testate ca merg bine la libera alegere a fiecarui chiptuner? nu cred ca vreunul dintre ei nu are un prieten cu softeala de tcm/dimsport sau altii. hai sa nu-mi zici ca-s curati ca lacrima, ca se practica sa se uite unu la softurile altuia si chiar sa le foloseasca daca softul concurentei da rezultate mai bune...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Si pana la urma al cui soft si la cine sa apelez sa maresc puterea motorului de la 105 la ....cai putere.care merita .
      Un elogiu de trei minute şi o lacrimă de-o clipă nu scuză o neglijare care se măsoară în ani sau decenii.

      Comment


      • mergi pe incredere la filiala Dimsport din brasov.

        Comment


        • Mie mi-a modificat Cristi XP, Timisoara, nu stiu citi cai am, probabil 105 dar masina este turbata rau. Am apasat de citeva ori mai tare pe acceleratie, mai ales in viteza a III-a si a plecat ca din pusca, am pornit chiar cu scirtiit de roti de pe loc, parca ar fi fost benzinara. Merita! Consumul in oras a scazut de la 6,5-6,6 la 6,0-6,1.

          Comment


          • Originally posted by CataFOF View Post
            mergi pe incredere la filiala Dimsport din brasov.
            Filiala in Brasov nu avem dar in weekendul ce vine ma prezint eu in zona. Cine este interesat PM cu numarul de telefon. Cata cine ti-a zis de reprezentant Dimsport in Brasov?

            Cert este ca cei care mai copiaza softurile nu prea stiu ce se gaseste in ele pentru ca nu le pot desface fisierele. Si daca reusesc tot nu isi dau seama cu ce se mananca. Mai rau este cand in lipsa de fila modificata pentru un anumit model (serie) baga de la alt motor (serie) si cateodata mai pacalesc clientul cu softul de 1.6i pe 1.4i. Nu va ganditi ca aceasta trecere va face din 1.4i motor de 1.6i ca va inselati.
            Last edited by Doc; 16 September 2009, 10:37.
            Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
            Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
            www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

            Comment


            • sal, eu vreau sa-mi planez chiuloasa cu 0.5mm, am citit intr-un post anterior ca asta ar dauna destul de grav motorului, explicati-mi...cat de grav e?
              masina are soft, si catalizator lipsa

              Comment


              • Cat sa schimbi blocul motor... Serios acum de ce vrei sa o planezi?
                Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                Comment


                • 0.5mm poate fi mult. gandeste-te ca o crestere cu 0.5-1 a raportului de compresie poate insemna rectificare cu 0.15-0.25mm. tu la 0.5 ai toate sansele s-o faci sa functioneze doar cu benzina de 100. la ce raport de compresie o sa obtii, pana si co98 va produce detonatii. aveti grija cum va calculati rapoartele de compresie si marja de rectificare, sa nu obtineti o moara cu ciocane care isi da duhul in cateva mii de km.
                  Last edited by Seba; 16 September 2009, 15:30.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Are un baiat din pitesti luat din chiulasa 0.5mm si nu are nimic...omu ii da forja zilnic.Stie cineva ce injectoare cu debit marit s-ar potrivi pe logan si daca ar avea vrun efect inafar de consum mai mare?.
                    AG 16 Y M A

                    Comment


                    • voi aveti un fix cu injectoarele alea...serios adica pt 2.0_16v e bun injectorul de pe logan, numai pt o besina de 1.4, in majoritatea cazurilor, trebuie schimbat cu unul mai mare, mai tare, sa aibe power motoru...de pompa de benzina nu se intreaba nima' daca poa' sa duca cat vreti voi sa bagati prin injectoarele alea cu debit marit...orice modificare trebui insostita de modificare de soft ca sa scoti maxim din modificarea respectiva. planarea chiulasei fara recalibrarea timpilor de injectie si a avansului nu creste puterea atat cat ar putea cu toate variabilele conexe updatate. dar ce mai conteaza? apropo, amicul tau si-a facut un log la mers in sarcina pe knock sensor? nu cumva sa aibe o surpriza...o fi mergand si 0.5, nu zic, dar orice modificare trebuie verificata daca vreti sa duceti motorul la extrem. 99.98% se vor multumi cu 6 cai frumosi din resoftare cand dau de costurile si celelate probleme legate de tuning. eu raman la parerea ca cel mai ieftin e o remapare si urmatorul pas e axa cu came si softul. daa vrei chiulasa rectificata agresiv, schimbat scaun de supape, arcuri de supape, pistoane, volanta, cutie scurta si crabotata, deja aproape ca as face pariu ca-n urmatorii 3 ani n-o sa vedeti asa ceva la logan.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • initial as vrea sa-i maresc puterea, stiu ca asta e un mod bun de a scoate ceva simtitor.
                        recomandari si sugestii ? ok...0.5mm e mult, 0.3-0.2 e ok?

                        Comment


                        • @mumus: oricine se documenteaza un pic, are pasiune, bani si un pic de timp liber
                          @tomu: o chiulasa rectificata sa zicem ca-ti da aia 6 cai pe care-i scoti la resoftare dar in schimb te costa dublu. si normal ar trebui recalibrata injectia pt noua camera de ardere, aprinderea, etc... vezi ca prin '89 s-a scris o carte "motoare de autovehicule". scrie acolo cam tot ce trebuie sa ai ca baza de pornire cand te gandesti la modificarea unui motor. scrie si de injectia electronica, controlata de calculator, deci nu-i o carte din epoca de piatra. cel care-a scris-o, s-a documentat foarte bine pt vremurile respective.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • in alta ordine de cuvinte...nu prea se merita, m-ati convins.

                            eu am soft, dar sincer n-am simtit nimic dupa ce l-am pus, cand am scos catalizatorul s-a simtit acolo ceva...
                            urmatorul pas care ar fi ?
                            ma batea gandu la un traseu de evacuare, din catalizator pana in coada, dar nu stiu ce diametru sa pun...ma gandeam la 50 sau 45 si o finala tot pe 50, ca sa nu trezesc mortii
                            Last edited by tomu; 18 September 2009, 18:06.

                            Comment


                            • eu am cam 400km fara catalizator si nu sa aprins nimic in bord, la altii se aprinde imediat dupa ce il scoate, la altii peste cateva sute de km,altii dupa cateva mii de km.Singura chestie putin mai deranjanta e ca miroase urat in spatele masinii,cam cum miroase si la daciile pe carburator).Si de consumat nu consuma mai mult,la mers normal.
                              AG 16 Y M A

                              Comment


                              • se simte bine de tot...pleaca mai lejer dupa loc,cand schimbi viteza mai brusc nu mai da in nas,urca mai repede la viteza mai mare.Eu zic ca se merita.
                                AG 16 Y M A

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google