ati inebunit lumea cu resoftarea voastra in general se face o resoftare dupa ce ai schimbat sau mudificat piese din motor evacuare sau admisiesi nu inainte pentru ca daca o faci inainte inseamna ca inpingi mororul sa munceasca mai la extrem si normal ca ala care face aceste resoftari nu iti spune ca motorul sufera altfe el moare de foame si ala care spune ca loganul nu este bun ca nu poate deveni lamborghini si asa mai departe ,ce cauti frate pe aici dute si lasane cu loganurile noastre daca si unu care are bani sa cumpere un golf vr6(r32)si mai pune si un sistem biturbo pe el si apoi face praf un (ferrari lamborghini etc)ar gandi ca (mesterii astia) nu ar mai exista tuningul si siar cumpara direct lamborghini ca ar costa lafel ca un golf biturbo bine facut
cel mai bun mod de a mari puterea motorului
Collapse
X
-
domnu, am priceput partial ideea ta din cauza lipsei mari a semnelor de punctuatie, da totusi..daca stii ca motorul e supus la atata stres, spune mi si mie la cata presiune pot suporta injectoarele de exemplu, sau pana la ce turatie poate duce acest motor fara limitare si desigur ce piese stresezi dupa resoftare? si mai exact ce modifici prin resoftare?sigpic
Comment
-
da pai stresezi pistoanele alea forjate care la inceoutul topicului spunea unu (alea facute la strung).eu recunosc ca nu sunt capapabil sa raspund la intrebarile tale dar macar eu sunt aici sa invat nu sa pun intrebari tampite .lasatii pe adevaratii cunoscatori sa vorbesca si restul hai sa ascultam si sa invatam.pentru asta eram suparat,cer scuze daca am suparat anumite persoane care chiar pricep ceva in mecanica, de restu mesterilor ma doare in.....Attached Files
Comment
-
nu stresezi nimic ca nu e nu stiu ce modificare...doar niste parametri..acuma daca mergi in forja non stop nu stiu, se poate sa fie distrugeri deja suntem off-topic, pentru discutii de resoftare e alt thread...oricum ce e clar, motoarele suporta mult, da modificari majore nu se pot face cu bani putini
ps: caranfil, daca vad moderatorii poza aia...urat din partea ta..sau conteaza doar felul in care scrii?sigpic
Comment
-
Motorul de Logan e atat de stresat incat are nevoie cateodata si de pauza. De aceea are momente, cand stresul devine prea mare sa nu mai porneasca.
Noroc ca mai apare cate membru cu astfel de replici ca altfel forumul asta devine plictisitor.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
re
@caranfil, pai adevaratii cunoscatori spun ca e super sa-ti faci resoftare dinasta, plus ca scade si consumul, la unii chiar cu 1 litru la suta de km...
TIN sai dau dreptate! se simt chiar si acei 2 cai in plus!!! + ca consumul scade! daca vreti ramaneti la acceeasi parere de a nu pune Chip Tuning , Prin Chip Tuningul eu si mai multi care stiu inteleg Schimbarea unor parametri , principal benzina si aer daca acesti parametri ai aerului si ai benzinei se modifica automat masina are mai multa sau mai putina putere!Super Oferta ,Capota Logan Carbon 3D (Texturat) La numai 130 Ron!!
Comment
-
Deci dai mai mult aer + mai multa benzina si = consum redus si juma' de herghelie? Misto logica asta, pentru aia 2 cai rupti in gura ca patentul poti sa dai 50 de bani in plus pe 1 litru de benzina cu cifra octanica de 98 sau 99 si esti mai adevarat...
Comment
-
punetiva ''sase cai frumosi'' mai degraba
daca nu sunteti multumiti de viteza si de consum
pe criza asta.DE CE V-ATI LUAT LOGAN???
eu imi luam trabant caca il mai fabricau nemtii
daca vreti viteza unde vreti sa o aveti?
in Romania nu prea cred
nu aven drumuri pentru viteza dar avem radare
nu avem bani dar avem placeri
luativa masini puternice daca vreti viteza
dar ganditi-va daca se merita
pana la urma masina se face doar un morman de fiare
priviti si invatati minte
Comment
-
si renault e acidul. las' ca au si vw smecheriile lor, de te minunezi cand moare cate ceva...
@xkn cu varu' sase: ia dezvolta aia cu datu aerului din soft la un motor aspirat, ca suna bine. apoi vorba lu' dom' vasile, mai adauga 10% in plus benzina si vezi cu e cu consumul redus dupa chiptuning. nu mai vindeti castraveti pe post de dovleci, ca n-or fi toti cofetari si agricultori p-acilea...ca nu-i frumosDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
asta cu chiptuning-ul mi se pare o prostie:| sau cu modificarile motorului.loganul e facut sa suporte motorul ei original,daca vrei sa iti maresti puterea, risti sa iti dezechilibrezi toata masina si faci alte boacane.apoi cand mai auzi vre-un zgomot,stai cu morcovul in fund si te intrebi, oare o fi de la chiptuning....
Comment
Comment