cel mai bun mod de a mari puterea motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Seba
    replied
    ...sau el pe tine, ca trage mai de jos si are cutia etajata mai bine. la sprint, poate-l dovedesti, pe repriza, mai greu.
    acu' am realizat ca vorbesti de "bestia" aia mai veche decat cea la care ma gandeam eu. un motor de referinta, de pe vremea cand montoya spargea motoare la formula1. adica din paleoliticul inferior...

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    Originally posted by Seba View Post
    si 110cp la 5500rpm mare minune a tehnologiei germane... pt "performanta" asta le ajungea si-un motor de 1.4.
    esti generos. 105 cai are. cred ca il stresez un pic, sau un pic mai mult

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    115 in unele cazuri ))

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    si 110cp la 5500rpm mare minune a tehnologiei germane... pt "performanta" asta le ajungea si-un motor de 1.4.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    chiar nu vrei sa ii dai pace ? merge bine si asa pe 1.4cu axele si matzele lui. lasa l ca nu vreau sa patesti ca melc.

    ceva de genul asta avea motorul de 1.9 benzina de la BMW de pe E46. axa cu profil de 1.6. rezultatul 165 Nm la 2500 rpm
    Last edited by alessandro; 23 September 2011, 00:54.

    Leave a comment:


  • razvanamza
    replied
    08 melc a avut doar ghinion.

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    si in inca 2-3 zile e down and breaking

    Leave a comment:


  • razvanamza
    replied
    daca se face motorul, este up and running in 2-3 zile.

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Apropo, vine iarna si trebuie sa ne bagam la adapost. Nu prea se mai poate merge cu bicicleta la munte, asa ca e timpul sa ma apuc de un nou proiect ceva mai light pentru ca este daily drive. Deschid saptamana un topic in aria cu MyRide si poate am timp sa mai urc niste poze cu Proiectul DelSol.

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    "downtimeul" e cea mai importanta treaba la un proiect . Daca masina e daily drive te grabesti sa o faci ca sa nu stai mult fara masina, faci rabat la calitate la piese ca nu ai toti banii odata si poc ... crapa ceva imediat .

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Cateodata trebuie sa iei in calcul costurile pentru modificari si daca masina o mai folosesti zi de zi. Eu m-am apucat de un proiect cu Honda DelSol fara sa am batai de cap daca o tin pe bara 1-2-3 ani pana termin lucrarea. Dupa ce am finalizat partea de tinichigerie si articulatie, masina a stat aproape 3 luni in parcare. Am simtit ca nu e timpul sa merg cu ea pana nu am bani sa fac modificari la suspensie si sa umblu in motor.

    Orice proiect ai in cap pentru Logan, ia in calcul ce am spus mai sus. Banii, timpul si nervii.

    Leave a comment:


  • aleXpeed
    replied
    Originally posted by razvanamza View Post
    tigania aia e cam scumpa. caut un motor de rs deocamdata. sau daca pica o axa de 1.6 pe aproape nimic, o pun pe aia.
    Pai cat ai oferi pe o axa?

    Ma mir ca nu vrei sa o faci 1.6, erai pornit, ce ti-a venit?

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    1mm ce naiba sa faci cu 0.1 ?

    Leave a comment:


  • yrman
    replied
    Razvan tu ai luat 0,1 mm sau 1mm?

    Leave a comment:


  • razvanamza
    replied
    tigania aia e cam scumpa. caut un motor de rs deocamdata. sau daca pica o axa de 1.6 pe aproape nimic, o pun pe aia.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google