cel mai bun mod de a mari puterea motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alessandro
    replied
    Originally posted by razvanamza View Post
    apropo de taiat din chiulasa, am luat 1mm din ea si merge bine mersi. parca se accelereaza mai repede. in rest nimica spectaculos.
    cand am mers ieri cu masina ta am simtit ca trage clar mai bine ca un 1.4 stock full.
    dar sa stii ca Sandelul lu fratimiu de 1.6 iti da ani lumina

    astept sa faci tzigania care ai zis o tu. vreau sa vad un benzinar care smuceste cu a 2 a din 2000

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    de ce ai luat asa mult ?
    Last edited by Cristi_Xp; 22 September 2011, 01:36.

    Leave a comment:


  • razvanamza
    replied
    apropo de taiat din chiulasa, am luat 1mm din ea si merge bine mersi. parca se accelereaza mai repede. in rest nimica spectaculos.

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Tu stii cel mai bine.

    Leave a comment:


  • db-75-mai
    replied
    numai eu stiu cel mai bine nui asa DOC seeee merita

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Cam acelasi lucru am spus si eu fiecarui loganist de pe forum. Este singura modificare pe care o poti face cu investitia cea mai mica. M-am apucat de tuning pentru ca mi-au placut masinile si calculatoarele. Numai asa puteam sa ma bucur de amandoua.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    @gl_ama: asa am fost si eu, 2 ani m-am tot "codit" daca sa schimb softul sau nu la motor. acum am 2 loganuri in curte, ambele chipuite de vreo 30000km al meu si de 12000km al nevestei. n-au nici pe dracu'. nasu-miu are 180000km cu loganu' chipuit si merge impecabil. basca cei care chiar se dau prin competitii judetene sau altele mai mult sau mai putin legale, toti pe la 100000 sau mai multi km, cu chiptuning si dat bataie de joc la motoru' ala, n-au nici o problema. nu zic sa-ti faci, dar la pretul cerut pt logan, e cel mai bun mod. zic asta pt ca desi e castigul mic, raportul ron/cp in plus e mai bun decat la axa cu came, turbo sau alte modificari "hardware"...

    Leave a comment:


  • CataFOF
    replied
    da corect , sa ascultam deci...

    Leave a comment:


  • yrman
    replied
    Hai sa lasam baiatul sa ne spuna ce si cum. Poate are niste argumente solide in asa fel incat unii o sa renunte la resoftare iar altii care vroiau sa faca sa isi ia gandul.
    Last edited by yrman; 2 March 2011, 13:57.

    Leave a comment:


  • CataFOF
    replied
    Originally posted by gl_ama View Post
    asta cu chiptuning-ul mi se pare o prostie:| sau cu modificarile motorului.loganul e facut sa suporte motorul ei original,daca vrei sa iti maresti puterea, risti sa iti dezechilibrezi toata masina si faci alte boacane.apoi cand mai auzi vre-un zgomot,stai cu morcovul in fund si te intrebi, oare o fi de la chiptuning....
    mai lasa`ne cu stricatul asta , au fost multi ca tine , si dupa un timp au trecut alaturi cu cei resoftati , sa vezi dupa ce`ai laudau masina.
    toate motoarele sunt facute sa suporte mai mult , unele mai putin , altele mai mult.

    Leave a comment:


  • yrman
    replied
    @gl_ama de ce este o prostie? strica motorul?

    Leave a comment:


  • - Geo -
    replied
    si asta a ajuns un topic despre pro si contra remaparii..toti vorbesc in necunostinta de cauza si aia care stiu ce zic nu i asculta nimeni..in primu rand, motoru de logan poate mult mai mult, da e facut asa sa poata fi exploatat de orice dobitoc care se trezeste cu volan in mana..e neindreptatit de limitari de consum, de poluare..motoarele pe benzina cel putin, nu se strica singure, le strici tu..nu stiu ce piese sunt supuse la stres, tinand cont ca duc multe peste stoc si injectoare si ce mai vreti voi..daca la cei care au umblat in ele n au nici pe dracu, o sa le omoare o resoftare..proasta gestionare a "posesorilor de carnet" le strica..

    Leave a comment:


  • gl_ama
    replied
    asta cu chiptuning-ul mi se pare o prostie:| sau cu modificarile motorului.loganul e facut sa suporte motorul ei original,daca vrei sa iti maresti puterea, risti sa iti dezechilibrezi toata masina si faci alte boacane.apoi cand mai auzi vre-un zgomot,stai cu morcovul in fund si te intrebi, oare o fi de la chiptuning....

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    si renault e acidul. las' ca au si vw smecheriile lor, de te minunezi cand moare cate ceva...
    @xkn cu varu' sase: ia dezvolta aia cu datu aerului din soft la un motor aspirat, ca suna bine. apoi vorba lu' dom' vasile, mai adauga 10% in plus benzina si vezi cu e cu consumul redus dupa chiptuning. nu mai vindeti castraveti pe post de dovleci, ca n-or fi toti cofetari si agricultori p-acilea...ca nu-i frumos

    Leave a comment:


  • pavy
    replied
    Tot vw e baza...

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google