If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Cam acelasi lucru am spus si eu fiecarui loganist de pe forum. Este singura modificare pe care o poti face cu investitia cea mai mica. M-am apucat de tuning pentru ca mi-au placut masinile si calculatoarele. Numai asa puteam sa ma bucur de amandoua.
@gl_ama: asa am fost si eu, 2 ani m-am tot "codit" daca sa schimb softul sau nu la motor. acum am 2 loganuri in curte, ambele chipuite de vreo 30000km al meu si de 12000km al nevestei. n-au nici pe dracu'. nasu-miu are 180000km cu loganu' chipuit si merge impecabil. basca cei care chiar se dau prin competitii judetene sau altele mai mult sau mai putin legale, toti pe la 100000 sau mai multi km, cu chiptuning si dat bataie de joc la motoru' ala, n-au nici o problema. nu zic sa-ti faci, dar la pretul cerut pt logan, e cel mai bun mod. zic asta pt ca desi e castigul mic, raportul ron/cp in plus e mai bun decat la axa cu came, turbo sau alte modificari "hardware"...
Hai sa lasam baiatul sa ne spuna ce si cum. Poate are niste argumente solide in asa fel incat unii o sa renunte la resoftare iar altii care vroiau sa faca sa isi ia gandul.
asta cu chiptuning-ul mi se pare o prostie:| sau cu modificarile motorului.loganul e facut sa suporte motorul ei original,daca vrei sa iti maresti puterea, risti sa iti dezechilibrezi toata masina si faci alte boacane.apoi cand mai auzi vre-un zgomot,stai cu morcovul in fund si te intrebi, oare o fi de la chiptuning....
mai lasa`ne cu stricatul asta , au fost multi ca tine , si dupa un timp au trecut alaturi cu cei resoftati , sa vezi dupa ce`ai laudau masina.
toate motoarele sunt facute sa suporte mai mult , unele mai putin , altele mai mult.
si asta a ajuns un topic despre pro si contra remaparii..toti vorbesc in necunostinta de cauza si aia care stiu ce zic nu i asculta nimeni..in primu rand, motoru de logan poate mult mai mult, da e facut asa sa poata fi exploatat de orice dobitoc care se trezeste cu volan in mana..e neindreptatit de limitari de consum, de poluare..motoarele pe benzina cel putin, nu se strica singure, le strici tu..nu stiu ce piese sunt supuse la stres, tinand cont ca duc multe peste stoc si injectoare si ce mai vreti voi..daca la cei care au umblat in ele n au nici pe dracu, o sa le omoare o resoftare..proasta gestionare a "posesorilor de carnet" le strica..
asta cu chiptuning-ul mi se pare o prostie:| sau cu modificarile motorului.loganul e facut sa suporte motorul ei original,daca vrei sa iti maresti puterea, risti sa iti dezechilibrezi toata masina si faci alte boacane.apoi cand mai auzi vre-un zgomot,stai cu morcovul in fund si te intrebi, oare o fi de la chiptuning....
si renault e acidul. las' ca au si vw smecheriile lor, de te minunezi cand moare cate ceva...
@xkn cu varu' sase: ia dezvolta aia cu datu aerului din soft la un motor aspirat, ca suna bine. apoi vorba lu' dom' vasile, mai adauga 10% in plus benzina si vezi cu e cu consumul redus dupa chiptuning. nu mai vindeti castraveti pe post de dovleci, ca n-or fi toti cofetari si agricultori p-acilea...ca nu-i frumos
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Leave a comment: