punetiva ''sase cai frumosi'' mai degraba
daca nu sunteti multumiti de viteza si de consum
pe criza asta.DE CE V-ATI LUAT LOGAN???
eu imi luam trabant caca il mai fabricau nemtii
daca vreti viteza unde vreti sa o aveti?
in Romania nu prea cred
nu aven drumuri pentru viteza dar avem radare
nu avem bani dar avem placeri
luativa masini puternice daca vreti viteza
dar ganditi-va daca se merita
pana la urma masina se face doar un morman de fiare
priviti si invatati minte
cel mai bun mod de a mari puterea motorului
Collapse
X
-
Deci dai mai mult aer + mai multa benzina si = consum redus si juma' de herghelie? Misto logica asta, pentru aia 2 cai rupti in gura ca patentul poti sa dai 50 de bani in plus pe 1 litru de benzina cu cifra octanica de 98 sau 99 si esti mai adevarat...
Leave a comment:
-
re
@caranfil, pai adevaratii cunoscatori spun ca e super sa-ti faci resoftare dinasta, plus ca scade si consumul, la unii chiar cu 1 litru la suta de km...
TIN sai dau dreptate! se simt chiar si acei 2 cai in plus!!! + ca consumul scade! daca vreti ramaneti la acceeasi parere de a nu pune Chip Tuning , Prin Chip Tuningul eu si mai multi care stiu inteleg Schimbarea unor parametri , principal benzina si aer daca acesti parametri ai aerului si ai benzinei se modifica automat masina are mai multa sau mai putina putere!
Leave a comment:
-
nu stiu cat offtopic si caterinca poti sa faci pana se simte cineva si iti dau o dunga...iti bati joc de niste oameni care chiar au niste cunostinte si au facut ceva ca sa aiba dreptul sa vorbeasca
Leave a comment:
-
@caranfil, pai adevaratii cunoscatori spun ca e super sa-ti faci resoftare dinasta, plus ca scade si consumul, la unii chiar cu 1 litru la suta de km...
Leave a comment:
-
Motorul de Logan e atat de stresat incat are nevoie cateodata si de pauza. De aceea are momente, cand stresul devine prea mare sa nu mai porneasca.
Noroc ca mai apare cate membru cu astfel de replici ca altfel forumul asta devine plictisitor.
Leave a comment:
-
off topic,poate primeste si doi cai frumosi(referire la cei doi fesieri :-)
Leave a comment:
-
nu stresezi nimic ca nu e nu stiu ce modificare...doar niste parametri..acuma daca mergi in forja non stop nu stiu, se poate sa fie distrugerideja suntem off-topic, pentru discutii de resoftare e alt thread...oricum ce e clar, motoarele suporta mult, da modificari majore nu se pot face cu bani putini
ps: caranfil, daca vad moderatorii poza aia...urat din partea ta..sau conteaza doar felul in care scrii?
Leave a comment:
-
da pai stresezi pistoanele alea forjate care la inceoutul topicului spunea unu (alea facute la strung).eu recunosc ca nu sunt capapabil sa raspund la intrebarile tale dar macar eu sunt aici sa invat nu sa pun intrebari tampite .lasatii pe adevaratii cunoscatori sa vorbesca si restul hai sa ascultam si sa invatam.pentru asta eram suparat,cer scuze daca am suparat anumite persoane care chiar pricep ceva in mecanica, de restu mesterilor ma doare in.....Attached Files
Leave a comment:
-
@caranfil... esti adevarat frate... respect!!!) Zi sa auda toti ...
Urmeaza comentariile specialistilor acum!!!
Leave a comment:
-
domnu, am priceput partial ideea ta din cauza lipsei mari a semnelor de punctuatie, da totusi..daca stii ca motorul e supus la atata stres, spune mi si mie la cata presiune pot suporta injectoarele de exemplu, sau pana la ce turatie poate duce acest motor fara limitare si desigur ce piese stresezi dupa resoftare? si mai exact ce modifici prin resoftare?
Leave a comment:
-
ati inebunit lumea cu resoftarea voastra in general se face o resoftare dupa ce ai schimbat sau mudificat piese din motor evacuare sau admisiesi nu inainte pentru ca daca o faci inainte inseamna ca inpingi mororul sa munceasca mai la extrem si normal ca ala care face aceste resoftari nu iti spune ca motorul sufera altfe el moare de foame si ala care spune ca loganul nu este bun ca nu poate deveni lamborghini si asa mai departe ,ce cauti frate pe aici dute si lasane cu loganurile noastre daca si unu care are bani sa cumpere un golf vr6(r32)si mai pune si un sistem biturbo pe el si apoi face praf un (ferrari lamborghini etc)ar gandi ca (mesterii astia) nu ar mai exista tuningul si siar cumpara direct lamborghini ca ar costa lafel ca un golf biturbo bine facut
Leave a comment:
-
e adevarat partial..prin resoftare obtii maxim 8 cai de la motoru asta aspirat, acuma depinde de masina...cuplu in ture mai joase, deci masina o sa traga mai binemajorarea asta a calutilor nu e asa masiva ca sa pateasca motoru ceva pentru ca internele lui sunt concepute sa reziste la mai mult
uzura e ceva gen, nu mai tine motoru 500000 de km ci doar 400000..adica insignifiant
cauta topic dedicat resoftarii si afli mai multe detalii
Te-ai murdarit la gura de engleza? Nu mai stim Romana? Da mai bine sa mai aruncam un cuvant-doua in alte limbi, nu?Last edited by andy_x3m; 19 November 2010, 14:53.
Leave a comment:
-
am auzit o chestiune ca s-ar putea umbla in calculator la motorul de 1.4 si ai mai castiga 10 CP
este adevarat?
daca da este in regula , nu are motorul de suferit, este normal sau in scurt timp de la majorarea calutilor cade loganul?
Leave a comment:
Leave a comment: