cel mai bun mod de a mari puterea motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NT16MIC
    replied
    punetiva ''sase cai frumosi'' mai degraba
    daca nu sunteti multumiti de viteza si de consum
    pe criza asta.DE CE V-ATI LUAT LOGAN???
    eu imi luam trabant caca il mai fabricau nemtii
    daca vreti viteza unde vreti sa o aveti?
    in Romania nu prea cred
    nu aven drumuri pentru viteza dar avem radare
    nu avem bani dar avem placeri
    luativa masini puternice daca vreti viteza
    dar ganditi-va daca se merita
    pana la urma masina se face doar un morman de fiare
    priviti si invatati minte
    Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

    Leave a comment:


  • vasile78
    replied
    Deci dai mai mult aer + mai multa benzina si = consum redus si juma' de herghelie? Misto logica asta, pentru aia 2 cai rupti in gura ca patentul poti sa dai 50 de bani in plus pe 1 litru de benzina cu cifra octanica de 98 sau 99 si esti mai adevarat...

    Leave a comment:


  • B-63-XKN
    replied
    re

    @caranfil, pai adevaratii cunoscatori spun ca e super sa-ti faci resoftare dinasta, plus ca scade si consumul, la unii chiar cu 1 litru la suta de km...
    TIN sai dau dreptate! se simt chiar si acei 2 cai in plus!!! + ca consumul scade! daca vreti ramaneti la acceeasi parere de a nu pune Chip Tuning , Prin Chip Tuningul eu si mai multi care stiu inteleg Schimbarea unor parametri , principal benzina si aer daca acesti parametri ai aerului si ai benzinei se modifica automat masina are mai multa sau mai putina putere!

    Leave a comment:


  • - Geo -
    replied
    nu stiu cat offtopic si caterinca poti sa faci pana se simte cineva si iti dau o dunga...iti bati joc de niste oameni care chiar au niste cunostinte si au facut ceva ca sa aiba dreptul sa vorbeasca

    Leave a comment:


  • vasile78
    replied
    @caranfil, pai adevaratii cunoscatori spun ca e super sa-ti faci resoftare dinasta, plus ca scade si consumul, la unii chiar cu 1 litru la suta de km...

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Motorul de Logan e atat de stresat incat are nevoie cateodata si de pauza. De aceea are momente, cand stresul devine prea mare sa nu mai porneasca.

    Noroc ca mai apare cate membru cu astfel de replici ca altfel forumul asta devine plictisitor.

    Leave a comment:


  • oliseh
    replied
    off topic,poate primeste si doi cai frumosi(referire la cei doi fesieri :-)

    Leave a comment:


  • - Geo -
    replied
    nu stresezi nimic ca nu e nu stiu ce modificare...doar niste parametri..acuma daca mergi in forja non stop nu stiu, se poate sa fie distrugeri deja suntem off-topic, pentru discutii de resoftare e alt thread...oricum ce e clar, motoarele suporta mult, da modificari majore nu se pot face cu bani putini
    ps: caranfil, daca vad moderatorii poza aia...urat din partea ta..sau conteaza doar felul in care scrii?

    Leave a comment:


  • caranfil
    replied
    da pai stresezi pistoanele alea forjate care la inceoutul topicului spunea unu (alea facute la strung).eu recunosc ca nu sunt capapabil sa raspund la intrebarile tale dar macar eu sunt aici sa invat nu sa pun intrebari tampite .lasatii pe adevaratii cunoscatori sa vorbesca si restul hai sa ascultam si sa invatam.pentru asta eram suparat,cer scuze daca am suparat anumite persoane care chiar pricep ceva in mecanica, de restu mesterilor ma doare in.....
    Attached Files

    Leave a comment:


  • vasile78
    replied
    @caranfil... esti adevarat frate... respect!!! ) Zi sa auda toti ... Urmeaza comentariile specialistilor acum!!!

    Leave a comment:


  • - Geo -
    replied
    domnu, am priceput partial ideea ta din cauza lipsei mari a semnelor de punctuatie, da totusi..daca stii ca motorul e supus la atata stres, spune mi si mie la cata presiune pot suporta injectoarele de exemplu, sau pana la ce turatie poate duce acest motor fara limitare si desigur ce piese stresezi dupa resoftare? si mai exact ce modifici prin resoftare?

    Leave a comment:


  • caranfil
    replied
    ati inebunit lumea cu resoftarea voastra in general se face o resoftare dupa ce ai schimbat sau mudificat piese din motor evacuare sau admisiesi nu inainte pentru ca daca o faci inainte inseamna ca inpingi mororul sa munceasca mai la extrem si normal ca ala care face aceste resoftari nu iti spune ca motorul sufera altfe el moare de foame si ala care spune ca loganul nu este bun ca nu poate deveni lamborghini si asa mai departe ,ce cauti frate pe aici dute si lasane cu loganurile noastre daca si unu care are bani sa cumpere un golf vr6(r32)si mai pune si un sistem biturbo pe el si apoi face praf un (ferrari lamborghini etc)ar gandi ca (mesterii astia) nu ar mai exista tuningul si siar cumpara direct lamborghini ca ar costa lafel ca un golf biturbo bine facut

    Leave a comment:


  • DaniD
    replied
    Salut

    snc: da click aici si citeste. Motorul tau de la cei 8 caluti din resoftare nu va avea de suferit. vgroza are deja mii de km parcursi cu un compressor montat pe motor dacia si rezista ;) Apeleaza cu incredere la o resoftare, merita!

    Leave a comment:


  • - Geo -
    replied
    e adevarat partial..prin resoftare obtii maxim 8 cai de la motoru asta aspirat, acuma depinde de masina...cuplu in ture mai joase, deci masina o sa traga mai bine majorarea asta a calutilor nu e asa masiva ca sa pateasca motoru ceva pentru ca internele lui sunt concepute sa reziste la mai mult uzura e ceva gen, nu mai tine motoru 500000 de km ci doar 400000..adica insignifiant cauta topic dedicat resoftarii si afli mai multe detalii

    Te-ai murdarit la gura de engleza? Nu mai stim Romana? Da mai bine sa mai aruncam un cuvant-doua in alte limbi, nu?
    Last edited by andy_x3m; 19 November 2010, 14:53.

    Leave a comment:


  • snc
    replied
    am auzit o chestiune ca s-ar putea umbla in calculator la motorul de 1.4 si ai mai castiga 10 CP
    este adevarat?
    daca da este in regula , nu are motorul de suferit, este normal sau in scurt timp de la majorarea calutilor cade loganul?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google