La 1.2 16v se poate mari cumva puterea motorului inafara de remapare ? . Merg aceleasi optiuni gen luare din chiuloasa sau corp clapeta marit ?
cel mai bun mod de a mari puterea motorului
Collapse
X
-
Eu daca as avea 1.2 16v, i-as face traseu cap-coada pe 50 fara catalizator, as cauta o galerie de evacuare mai permisiva, axa cu came sport de 250 de grade, chiulasa planata pentru cine doreste, iar cu corpul-clapeta marit, aici am auzit ca ar fi de forma ovala. Probabil ca daca gasesti un mester bun, se poate sa-ti mareasca clapeta si sa pastreze aceeasi forma de fabrica, ovala asa. Iar la final, un soft pe dyno bineinteles.
Filtru sport la fel, pentru cine doreste.
Comment
-
Sunt convins ca unui corp-clapeta marit i-ar trebui un soft cum trebuie si cu siguranta ar tragea mai bine pe toata plaja de turatie. Eu il am marit si nu ma plang deloc de el, avansul marit, este ok. Daca corpul-clapeta marit ar face treaba mai proasta decat cel standard (repet, cu softul facut cum trebuie), atunci ITB-urile ar fi cele mai mari prostii pe care i le poti face unui motor.
Comment
-
cred ca la 1.4 si la 1.6 si la 16v poti sa scoti de tot clapeta fiindca debitul de aer este limitat de geometria galeriei de admisie. eu am clapeta de 55mm. am avut de 65mm de F4R. pe ture mici aveam "cuplu" mai mare. acelasi "cuplu" mare il obtineam prin reglarea / strangerea cablului de accelaratie
la 16v poate sa se simta in ture cu soft corespunzator dar din moment ce un 1.4 de la 2000 la 6000 rpm are 990 milibari vacum in admisie ce ar mai putea sa imbunatateasca clapeta marita ? fix nimic
ieri pe seara am fost in targ si m am jucat cu un corp clapeta de 1.4. spre uimirea mea era facut din aluminiu. se pot face "ITB" uri din el cu putin talent
Comment
-
da, dar la lungimea pe care o are acel corp clapeta, masina va trage de la 8000 la 12000rpm, unde motorul stock nu ajunge. in alta ordine de idei, un 1.2 cu evacuare pe 50 e frectie la picior de lemn, ti-ar trebui >8000rpm sa ai un debit de gaz la care sa te ajute galeria pe 50.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Pui si un compresor pe 1.2 si deja ar fi la fix evacuarea pe 50. Daca nu, adaptare turbo de la 1.2 tCe.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postda, dar la lungimea pe care o are acel corp clapeta, masina va trage de la 8000 la 12000rpm, unde motorul stock nu ajunge. in alta ordine de idei, un 1.2 cu evacuare pe 50 e frectie la picior de lemn, ti-ar trebui >8000rpm sa ai un debit de gaz la care sa te ajute galeria pe 50.
Comment
-
mai nene voi vreti sa faceti din 1,2 de logan sa se puna cu 2.0 tdi cumva poate reusiti ca de rabdarea e unde e
un tip se zice ca cu rabdare a bagat pumnul in curu la o musca scuze de exprimare dar asta e vorba
acus trageti voi concluzia la mai multe bafta
Comment
-
Originally posted by alessandro View Postnu am inteles ce vrei sa zici. daca prin lungimea si grosimea sharpelui de admisie nu poate trece suficient de mult aer pentru 8000 12000 rpm....cum ajuta corpul clapeta ?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by db-75-mai View Postmai nene voi vreti sa faceti din 1,2 de logan sa se puna cu 2.0 tdi cumva poate reusiti ca de rabdarea e unde e
un tip se zice ca cu rabdare a bagat pumnul in curu la o musca scuze de exprimare dar asta e vorba
acus trageti voi concluzia la mai multe bafta
Nu recomand la serpi diametru de 40mm la cilindrul de MPI daca se intentioneaza a ramane pe aspirat. SFI-ul de 150 cp are serpii putin mai mici decat ai mei pe diametru. Cred ca teava de 40 s-ar umple destul daca ar fi puterea undeva la 170-180 cp, cum are Groza. Ar fi o chestie, ca exemplu, Loganului lui MCD sa i se puna serpi cu diametrul de, 36-37 sa zic la cilindru.. ar castiga putin mai multa putere? Sau nu influenteaza galeria asa de mult puterea. Eu unul am simtit cu serpii ca merge mult mai aerisit motorul si ca trage mai bine pe toata plaja de ture.
Comment
-
Pai 37 are toata lumea la diametru.40-u e exterior, teava are 1.5mm grosime.
Galeria stock de logan(8v) are 30 pe cilindru si 45 unde se unesc toate 4.
Comment
-
am citit pe undeva ca pentru 1.6 ideal ar fi 33 milimetri. serpisorii stock de 16v au 33 mm
@ Seba problema noastra este ca suntem oameni normali cu slujbe normale. nu ne permitem sa dam 1000 eur pe ITB uri. ne descurcam cu ce avem si noi pe aici prin dezmembrari prin Vitan etc etc
crezi ca nu merg ITB urile de care zic pe un 16v cu axa de 300 grade si interne schimbate ?
astept in continuare sa vad primul 16v s1600 wannabe din club si cred ca o sa astept mult si bine
Comment
-
ca sa aduci un motor in specificatiile s1600 bagi bani cat nu fac 2 loganuri.
in plus, cu masina aia nu poti merge frumos. asta ar fi alt motiv pt care nimeni nu se va apuca. al treilea, probabil ca 240 d ecai ii obtii mai usor si mai ieftin dintr-un motor cu turbo sau unul mai mare, care are la baza 150+, decat unul de 87 sau 105.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment