cel mai bun mod de a mari puterea motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pe langa aia 650 mai cost plenumul 500 si capeta iar cateva sute si ce am facut ca nici i nu mi incap sub capota. nini ITB nu incape la Logan

    Comment


    • daca a incaput la twingo , cum sa nu incapa la logan .
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • la care Twingo ?

        La mine spatiul dintre motor si radiotor este foarte foarte limitat. o sa fac o poza azi. abia am loc sa bag mana pe acolo. in schimb am destul loc in spate la evacuare

        Comment


        • Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • a dat gauri in capota. la mine nu incap nici macar pe jumate.

            singura modificare ce o consider cat de cat viabila este asta. http://www.ebay.co.uk/itm/173-2010-R...item4aaa60292e

            in mod normal nu se poate omologa din cauza puterii prea mari. dar mascat cu externe de K4M normal nu vad cu si ar da seama la RAR ca este alt motor
            Last edited by alessandro; 19 October 2011, 11:35.

            Comment


            • Se uita ei la serii si isi dau ei seama, n-ai scapare). Eu n-as pune 1.6? Mi-e lene sa pun evacuarea normala si sa ma duc la RAR.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • Originally posted by alessandro View Post
                nu vad cu si ar da seama la RAR ca este alt motor
                dupa serie
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • nu nu. la RAR nu poti omologa pe Logan un motor care are puterea cu 25 % mai mare decat puterea originala .
                  daca pe K4M RS pui admisie, clapeta, traseu admisie si toate celelalete externe ca sa arata ca un K4M de 105 cai cei de la RAR cum isi dau seama ca are 133 cai ? doar nu despafe distributia sa vada ca e variabil, nu desfac motorul sa vada forma pistoanelor etc etc.
                  dupa omologare se pun externele de RS si gata. este singura sansa prin care se poate omologa motorul asta pe Logan. dupa serie logic ca isi dau seama ca e alt motor
                  Last edited by alessandro; 19 October 2011, 14:51.

                  Comment


                  • tu tot nu pricepi ca se uita la seria motorului si afla toate datele despre el .
                    Ce te mai intereseaza altceva ?
                    Care parte din seria motorului nu ai inteles`o ? serie care e inscriptionata pe blocul motor bineinteles .
                    Singura modalitate sa ii pacalesti e sa pastrezi blocul de logan , atunci n-ai nicio treaba ,treci prin ce RAR vrei si n-are nimeni treaba ta.
                    Au la RAR la poze pana si cum arata motorul si tot ce ai sub capota .
                    Last edited by Cristi_Xp; 22 October 2011, 18:28.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • pai asta voiam sa stiu. daca pot afla puterea dupa seria motorului. deci au un program cu o baza de date europe-wide valabila

                      era o intrebare postul meu anterior !

                      Comment


                      • este o baza de date in care scrie de toate .
                        Problema e alta , tu nu trebuie sa ajungi la RAR , ci doar la o statie ITP care nu cred ca e asa dotata ,deci cred ca treci fara nicio problema ) pentru ca e piesa de schimb.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • nu stiu daca poti pune nici maca 1.8_16v 125cp, care se incadreaza in limita de 25%, dat fiind ca e 1.8 si dacia n-a facut loganuri de 1.8. tu ca sa omologhezi nu cred ca mergi la itp, ci la RAR, itp nu poate decat sa spuna ca franeaza conform, ca are noxele conform, ca ma-sa. singurii autorizati sa opereze modificari in CIV si talon, sunt cei de la RAR. deci omologare=vizita la RAR. aia cu schimbatul seriilo, alexe, las-o naiba, ca se prind aia si te zboara cu fulgi cu tot, de nici nu-ti aduci aminte adresa statiei RAR cand iti revii
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • omologare = vizita la RAR stiam . un prieten a adus un Golf din germania cu seria corodata de rugina. era practic ilizibila. i a trecut in carte "fara serie" si a luat de bun ce scria in cartea de germania dupa verificari riguroase a masinii prin diferite baze de date.

                            daca vin in brate cu un motor fara serii nu se accepta. daca are serie se da o declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa provenienta motorului. nu se pot omologa motoare de 1.8 2.0 decat daca se inscrie masina ca auto de curse. adica rollbar siguranta si toate cele pentru grupa N de exemplu

                            singura varianta este cum a zis XP. organe de RS pe blocul stock. sunt identice. dar cine naiba sta sa faca asa ceva ? pentru vreo 200 cai in legalitate s o merita

                            Comment


                            • 1.8 16v are 136-137 cp )
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • F4P 1.8 16v 120 cai F7P 1.8 16v 137 cai

                                ai idee de ce Laguna 1 1.6 16v K4M are 110 cai la 5750 si 148 Nm la 3750 ?
                                motorul este identic. nu are variabila. pe DDT timpii de injectie avansul tot tot tot este ca la mine la Logan. galeria de evacuare este din fonta gen Logan 1.4 1.6. sa fie din catalizator ? din altceva nu vad de unde
                                in talon are 82 KW care sunt fix 110 cai

                                p.s. ambele ECU sunt Sirius 32 alea sau cum le o zice. al meu a fost Continental da tot aia e. la mine bobinele de inductie sunt noname iat la el sunt Magnetti Marelli

                                la Renault am vazut ca motoarele se pot grupa asa : 1.4 16v cu 1.6 16v si 1.8 cu 2.0 16v. au alezaje identice, admisii, clapete, evacuari identice si interschimbabile
                                Last edited by alessandro; 24 October 2011, 13:11.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google