cel mai bun mod de a mari puterea motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Axele cu came sunt identice? Oricum, 5 cai in plus nu e o mare chestie (mai ales la Laguna, care are masa mai mare)

    Comment


    • probabil din euro e diferenta ...cum e si intre Logan 1.6 euro 5 si euro 3 .
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • Originally posted by ion_R5 View Post
        Axele cu came sunt identice? Oricum, 5 cai in plus nu e o mare chestie (mai ales la Laguna, care are masa mai mare)
        axele cu came sunt identice ca lungime prinderi distante intre lobi. ca si durata si inaltime/adancime habar nu am. 1.4 1.6 au aceiasi axa care difera fata de 1.8 si 2.0 - vorbesc numai de 16v

        Originally posted by Cristi_Xp View Post
        probabil din euro e diferenta ...cum e si intre Logan 1.6 euro 5 si euro 3 .
        la asta ma gandeam si eu. este euro 2 motorul. dar megane ul nou ? are 110 din ce ? are variabila ?

        stii ce mi se pare ciudat (ca fapt divers)...asemanarea intre parametrii motoarelor. 1.4 1.6 1.4_16v si 1.6_16v au puterile maxime la 5000 5250 5500 5750 si 6000. nu neaparat in ordinea asta. mi se pare ciudat... astia 250 rpm ce sunt, etalon ?

        Comment


        • ... nu e aceasi axa la 1.4 si la 1.6 am scris`o de 50 mii de ori pe forum am pus si poze din manuale.Ma indoiesc ca ar fi la 1.4 16v si 1.6 aceleasi .
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • este aceiasi axa din punct de vedere al lungimii al distantelor intre pistoane lobi. ca si durata a deschiderii si a adancimii deschiderii supapei nu sunt identice. nu cunosc daca sunt sau nu.
            vorbesc de 1.4 si 1.6 amandoua 16v

            Comment


            • pai si atunci cum poti zice ca e aceeasi axa ... ) cand lobii sunt altfel .
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • ok. ca sa se inteleaga : la axa de 1.4 16v si cea de 1.6 16v, difera doar si doar geometria lobilor ( durata deschidere si inaltime/adancime )

                Comment


                • credeam ca v-ati cumintit ,dar se pare ca m-am inselat )

                  Comment


                  • eu am impresia ca tu te ai cumintit.

                    Comment


                    • Colegi,
                      Am si eu o dilema mare si sper sa ma ajutati urgent.
                      Scuze daca nu am postat unde trebuie dar am o intrebare:
                      Este vreo diferenta intre galeria de evacuare (serpisori) de la motor 1.4 8v la 1,6 8v ?
                      S-a spart si trebuie sa iau alta si nu am gasit second decat de 1.4 !

                      Comment


                      • colegii cu 1.4/1.6 iti pot spune exact dar da cred ca sunt identice

                        Comment


                        • 100% identice, si admisia, si evacuarea.

                          Comment


                          • Faceti-ma si pe mine sa inteleg ceva .
                            Am logan 1.2 cu instalatie gpl montata aftermarket . Sunt curios daca ar face diferenta remaparea ecu benzina si modificarea cantitatii de gpl injectata in motor .
                            Am masina stock 75 cai . Am montat gpl si sa zicem ca meseriasul mi-a facut o harta de injectie sa mentina puterea pe gpl tot 75 cai . Presupun ca harta de injectie pe gpl se poate modifica sa mareasca puterea motorului peste acei 75 cai teoretici , da ? Sa zicem ca daca ar injecta maxim gpl, maxim maxim ar obtine (zic eu , doar de dragul calculului) 85 cai.

                            Daca s-ar face remaparea motorului + harta asta de injectie de gpl foarte agresiva (teoretica si asta) ar depasi cei 85 cai (cifra scoasa de mine din burta) ?

                            Sau altfel pusa intrebarea , remaparea asta a calculatorului de injectie pe benzina mai poate influenta in vreun fel puterea pe gpl , din moment ce aceasta e deja maxim reglata ?
                            Multumesc .

                            Comment


                            • @cro84, numai din soft nu o sa ai niciodata 85 CP la 1.2 16V, cat despre 85 CP cu GPL ... daca cineva ti-a spus asta si ti-a luat si bani te-a pacalit groaznic!

                              Comment


                              • Originally posted by cro84 View Post
                                Faceti-ma si pe mine sa inteleg ceva .
                                Am logan 1.2 cu instalatie gpl montata aftermarket . Sunt curios daca ar face diferenta remaparea ecu benzina si modificarea cantitatii de gpl injectata in motor .
                                Am masina stock 75 cai . Am montat gpl si sa zicem ca meseriasul mi-a facut o harta de injectie sa mentina puterea pe gpl tot 75 cai . Presupun ca harta de injectie pe gpl se poate modifica sa mareasca puterea motorului peste acei 75 cai teoretici , da ? Sa zicem ca daca ar injecta maxim gpl, maxim maxim ar obtine (zic eu , doar de dragul calculului) 85 cai.

                                Daca s-ar face remaparea motorului + harta asta de injectie de gpl foarte agresiva (teoretica si asta) ar depasi cei 85 cai (cifra scoasa de mine din burta) ?

                                Sau altfel pusa intrebarea , remaparea asta a calculatorului de injectie pe benzina mai poate influenta in vreun fel puterea pe gpl , din moment ce aceasta e deja maxim reglata ?
                                Multumesc .
                                vezi ca nici prea mult combustibil nu este bine. ajungi sa pierzi putere nu sa castigi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google