cel mai bun mod de a mari puterea motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu mi-a zis nimeni de 85 cai . Am zis doar asa estimativ sa-mi dau seama daca ar avea rost remaparea din moment ce rulez pe gpl . Poate acelasi efect il are marirea debitului de gpl si echivaleaza cu o remapare . Sper ca m-am facut mai bine inteles

    @alessandro
    Chestia cu combustibilul prea mult am simtit-o pe pielea mea . M-am apucat sa maresc debitul de gpl . Se simtea mai bine la turatii joase chiar era diferenta dar dupa 5000 ture era super moarta nu mai ajungeam la vmax never , pe testate.

    Comment


    • dar si consumul era enorm. uneori este mai "rentabil" sa mergi cu treapta inferioara mai turat decat cu superioara subturat, chiar si cu toate mapele din lume.

      Comment


      • Se simte si pe gaz oleaca acolo. Copiaza timpii injectie de la benzina dar tot nu e ce trebuie in sensul ca daca vrei sa ii ai cat de cat egalati (cum e ECU stoc cu GPL stoc), forje nene. A mea e ok pe harti.

        Am harta stoc la GPL. Doreii de la GPL incercasera sa puna soft de 1.6 GPL in locul celei de 1.4 caci nu puteau ridica timpii de injectie mai sus. Mi-au bagat GPL grupa mare de nu mai tragea deloc, murea la semafor iar pe aeroterma venea miros puternic de gaz de ziceam ca o sa sar in aer. Am pus harta normala de 1.4 si i-am dat forje, si-asa la cat merg cu ea.. vede ture.
        Last edited by aleXpeed; 13 November 2011, 22:49.
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • auzi da GPL ul ala nu poate sa fie facut sa mearga in paralel cu benzina ? sa mearga si pe benzina si pe GPL in acelasi timp ?

          la dacie am vazut butelie petrom in portbagaj, regulator din care iesea un furtunel si intra in capacul carburatorului. asa mergea. cand gaz cand benzina sau amandoua
          Last edited by alessandro; 13 November 2011, 23:05.

          Comment


          • Eu nu prea ma pricep dar stiu ca sunt 2 injectoare diferite (benzina/GPL), fiecare are ECU lui, nu cred ca este foarte usor sa le sincronizezi.

            Comment


            • Da, nu merge sa le sincronizezi sa mearga pe GPL-benzina deodata, si-n plus, nu vad rostul. Ori una, ori alta.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • intrebam si eu sa ma aflu in treaba. pe dieseluri se mai pun instalatii de GPL si merg in paralel cu motorina. logic

                Comment


                • Unde pui ca GPL pe motor diesel sporeste performantele destul de bine. Asa citisem pe undeva. Inca nu a aparut in serie ca as pune GPL la diesel. Mai ales ca suntem 2 soferi si merge masinuta aia cam non-stop). Am facut 6000 km. intr-o doua saptamani si jumatate.
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • salut, sunt ovidiu de la L.C.Bt. si iti dau eu un sfat.
                    Am trimis unprieten din Bt. la Iasi si si-a pus 20 CP, la 1,5 65 CP. Daca esti interesat iti fac eum legatura cu baiatu care resofteaza.

                    Comment


                    • Dupa atatea pagini scrise, pana la urma s-a ajuns la o concluzie? Eu sun fan motoare benzina aspirate si am gasit cel mai ieftin mod de a marii puterea, si anume, as vinde Honda si as trece la ceva masina turbo. Acesta este cel mai ieftin mod de a marii puterea unui motor aspirat. Totusi, n-am facut asta si de fiecare data am investit sume mari in piese de tuning si modificari pe motor benzina. Rezultatul final nu au fost la fel de spectaculos precum un chiptuning la motor turbo, dar cu toate astea am reusit sa inving pe strada masini ce m-ar fi umilit pe hartie. Cand ai in cap un anumit proiect e bine sa te focalizezi pe el si sa nu te lasi influentat de ce spun alti sau de costurile investitiei. Nu mi-am dorit niciodata sa am cea mai puternica masina din parcare, dar mi-a placut sa modific o masina dupa cum imi place mie.

                      Am deja pe forum un proiect de tuning cu Honda DelSol si de curand mi-am achizitionat o alta Honda pe care mi-ar place sa o modific decent. Am sa va anunt daca gasesc cea mai buna varianta de a creste puterea la un motor aspirat.
                      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                      Comment


                      • in sfarsit inca un fan "aspirator". voi, ceilalti, fani supraalimentare, sa-l tineti minte pe mosu' Enzo, care a spus ca aerodinamica si turbina sunt pentru aia care nu stiu sa faca motoare puternice.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Si eu sunt fan aspirate (alea MARI)
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • Multumesc, Seba. Drept sa-ti spun, am si eu un pitic pe creier: Mitsubishi EVO. Pana acum n-am avut curaj sa cumpar o astfel de masina. De fiecare data achizitia unei masini s-a finalizat cu o Honda in parcare.
                            Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                            Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                            www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                            Comment


                            • eu consider ca cea mai buna modalitate de a creste puterea este.....o suspensie(asociata cu niste gume pe masura) care sa lipeasca masina de sol si care sa-i ofere aderenta si un sofer buna care stie sa schimbe corect,sa abordeze un viraj in forta si care sa isi exploateze masina la maxim
                              nu intotdeauna puterea este totul...parerea mea..
                              sigpiccu cat cunosc mai multi oameni... cu atat iubesc mai mult cainii

                              Comment


                              • Nici o suspensie joasa nu inseamna sa ai control mai bun. Cat timp n-ai suspensie independenta pe toate rotile, sasiu rigidizat si distributie optima a masei pe punti, nu te astepta sa faci din "lighean", kart.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google