Pai de multe ori, pe forum, suspensie "joasa" inseamna taierea unei spire sau doua din arcuri. Nu trebuie sa ai neaparat suspensie independenta ca sa te dai cu o masina pe circuit, insa ai nevoie de un sasiu setat cu cap si de profesionisti.
cel mai bun mod de a mari puterea motorului
Collapse
X
-
Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
-
Originally posted by Doc View PostMultumesc, Seba. Drept sa-ti spun, am si eu un pitic pe creier: Mitsubishi EVO. Pana acum n-am avut curaj sa cumpar o astfel de masina. De fiecare data achizitia unei masini s-a finalizat cu o Honda in parcare.
@darkside: vezi loganul lui vidican, ala de vtm, sta pe curbe de te interneziDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Esti pe aproape, acum 4 ani am fost la dealerul Mitsubishi pentru un EVO 9. Aveau pe stoc doar unul negru, iar eu vroiam rosu. Am plecat de la ei si m-am dus la Honda unde bineinteles ca am plecat cu un Type-R FN2 rosu. A doua zi, m-a sunat dealerul de la Mitsubishi sa-mi spuna ca mi-a gasit masina, deja prea tarziu.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Raman la japoneze.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostDa dar i-a facut si altceva decat sa-i tranteasca o suspensie mai joasaDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
putem mari puterea motorului 1.4 prin introducerea de set motor 1.6. de cateva ore studiez "zgarieturile de pisica" aplicate pe zona tampon a camerei de ardere, afland in paralel ca polisarea sau portarea chiuloasei nu aduc beneficii reale, si ca ar fi cu adevarat indicat sa iau din bloc, lasand chiulasa in pace.
Un ideal de atins ar putea fi modelul din poza, efectuat pe motoare volvo.
Grooves-urile sunt responsabile cu o rezistenta mult mai mare la detonare, chiar si la compresii ridicate, si un raspuns foarte bun al motorului in turele foarte mici, mici si medii. de asemenea, modificarea este ideala pentru benzina cu CO mai mic de 95, baietii din State ruland fara probleme cu compresie 10 si benzina de CO 87!!!Attached Files
Comment
-
explicat simplu si babeste, cand pistonul se apropie de zona de comprimare (squish), in mod normal (nemodificat) el trimite un fascicul aplatizat de carburant+aer spre supape. zgarieturile alea schimba putin forma acelui fascicul, concentrandu-l spre bujie, eventual suplimentar spre supapa de admisie si evacuare. ideea initiala, originala, era sa fie doar un canal spre bujie. experimentele facute de proprietari au demonstat ca efectul devenea si mai vizibil cand zgarieturile bateau si inspre supape. rezultate obtinute:
-doar din zgarieturi:
elasticitate sporita a motorului-se poate rula in treapta 5 in loc de treapta 3 chiar si la 40 km/h.
noxe usor reduse, zgomot mult mai redus al motorului
ralanti ciar si la 500rpm
lipsa completa a detonatiilor, chiar si cu benzina CO87 (agricola, specifica si americanilor)
consum imbunatatit cu pana la 20%, dar minim 5% observat de toti cei care au facut modificarea
ardere mai completa, la testele de gaze hidrcarburile scazand pana la de 4 ori!!
-zgarieturi plus compresie ridicata:
posibilitatea folosirii benzinei cu cifra octanica normala sau redusa la compresii unde acestea, de obicei, detoneaza
marirea cuplului motor, elasticitate, mai multa putere pe toata plaja de turatie
noxele raman la fel ca inainte de comprimare sau chiar se reduc putin.
consum foarte bun. posesorii de vehicule "modificate"astfel, raporteaza cresteri de mpg (mile pe galon) de la 25 la uneori peste 35!
consum foarte bun in oras, disparand nevoia de a tura mult motorul la demaraje.
NU am gasit nici un efect negativ al zgarieturilor. au fost cazuri, extrem de rare, unde beneficiile erau minore, dar unde se vedea clar elasticitate motorului (fara crestere de putere vizibila), curba de cuplu cazand spre ture mai mici.
Comment
-
Razvane ....tare as vrea sa te vad facand asa ceva ...la motoru tau . Aici pe forum is mari " MECANICI SI CUNOSCATORI " ....care se contrazic zii si noapte ..cu N teorii . Nu am vazut unu care sa zica : Bah uite , eu am facut asa ..asa ...si asa . Si cu poze sau filmulete necesare unei explicatii . Un singur baiat ...o avut curaju sa faca ceva interesant . Ala e Vgroza . Ba aud ..ca unu pune Turbo pe 16v , ba altu ca face mai stiu eu ce ....
SI aici nu ma refer la Swap .....
Numai povesti .sigpic
Comment
-
Originally posted by TM80MAT View PostRazvane ....tare as vrea sa te vad facand asa ceva ...la motoru tau . Aici pe forum is mari " MECANICI SI CUNOSCATORI " ....care se contrazic zii si noapte ..cu N teorii . Nu am vazut unu care sa zica : Bah uite , eu am facut asa ..asa ...si asa . Si cu poze sau filmulete necesare unei explicatii . Un singur baiat ...o avut curaju sa faca ceva interesant . Ala e Vgroza . Ba aud ..ca unu pune Turbo pe 16v , ba altu ca face mai stiu eu ce ....
SI aici nu ma refer la Swap .....
Numai povesti .
ce conteaza pentru tine daca face sau nu ? stiu este foarte usor sa stai sa dai cu paru'
Comment
Comment