si cat timp 1.4 meu haleste cat un 2l aspirat de acu' 10 ani.
cel mai bun mod de a mari puterea motorului
Collapse
X
-
Originally posted by TM80MAT View Postalessandro nui vorba de dat cu paru . Nu e in nume de rau . Ideea e ca nimeni nu o facut ceva concret . Mai ales pe motoru stock . La un moment dat ...Useru : Valentin_N ..zicea ca urmeaza sa puna turbo pe 16 V . O facut mare valva ..ca va pune ! Pana la urma ..nimic ! Stii si tu . Adevaru ca are o masina frumoasa . Dar o gramada renunta .
Chiar astept sa vad chiulasa ta Razvan . As fii placut surprins .
Ideea e ca VRN are nevoie de un garaj si de ceva timp disponibil. Internele le are, alea sunt cele mai scumpe piese de achizitionat.
Sper sa nu alergi motorul ala Razvane fara un soft adecvat, nu vreau sa-l vad iar facut bucatele.
Comment
-
Originally posted by aleXpeed View PostMai stiu eu pe unu' care zice ca pune axa de 263 si kompressor pe MPI si inca nu a inceput). Mai are si toate piesele disponibile.
Ideea e ca VRN are nevoie de un garaj si de ceva timp disponibil. Internele le are, alea sunt cele mai scumpe piese de achizitionat.
Sper sa nu alergi motorul ala Razvane fara un soft adecvat, nu vreau sa-l vad iar facut bucatele.
Comment
-
Originally posted by alessandro View Postsi de ce un 1.6 TSI de 166 cai consuma 5 % in afara ? eram in masina
sau 1.6 GDI 140 cai aspirat care are consumuri demne un diesel
ia meri 110 cu ea ...
Sa nu mai vorbim in oras , ca te folosesti de ea in cea mai ineficienta plaja de turatii.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by alessandro View Postsi de ce nu progresezi ? eu aveam ganduri mari, m am deprimat si am revenit la stock. da tu ai ramas tot pe acolo intr o indecizie sa fac sa nu fac. adica pentru mine capitolul tuning este incheiat. decat sa fac ceva sa ma rada curcile mai bine pass.
Si cu compresia inca nu stiu ce sa cred..
..totul pentru vreo 150 cp acolo cati vor fi poate. Nu stiu cu investitia daca merita. Desi cu axa pusa, compresor si fara soft nu mi-ar fi frica sa merg, am incredere in GPL, e gen carburatie ala, daca are carburant, o innec, daca nu are.. intra in frana de motor, simplu, mult mai misto decat la benzina.
Comment
-
alexei, iti dau eu un nr de tel al unui posesor de tiguan 1.4tsi 165cp, sa-i spui si lui cum consuma 5%...al lui pe autostrada la 130 sub 10 n-a baut daca te trimite la o excursie in organele lui sexuale, sa nu-i spui ca de la mine ai numarul, ca n-am chef sa facem excursia impreunaDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by alessandro View Postmers Bucuresti - Constanta limite legale de viteza cu 120 pe autostrada 6% in cap. al meu ia mai mult din start si nu are 166 cai.
in schimb daca o calci pe coada consuma 10
eu nu zic ca nu consuma 5% ... dar la 70-80 la ora
stai tu linistit ca nici el la 70-80 la ora nu are mai mult de 70 cai
rog un posesor de diesel sa imi spuna daca la 130 constant n-are mai mult de 5% consum )Last edited by Cristi_Xp; 22 November 2011, 01:34.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by alessandro View Post1.2 TCE 1.4 TCE sunt exemple de consum scazut la renault
1.6 16v este la sfarsitul vietii. este depasit tehnic si moral din toate punctele de vedere
viitorul este turbo. clar
La cat praf e la noi si ce benzina avem... n-as miza foarte mult pe hi-tech... care inseamna si fiabilitate mai mica, sau cel putin costuri de intretinere mai mari in timp.
Comment
Comment