cel mai bun mod de a mari puterea motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Seba
    replied
    alexei, iti dau eu un nr de tel al unui posesor de tiguan 1.4tsi 165cp, sa-i spui si lui cum consuma 5%...al lui pe autostrada la 130 sub 10 n-a baut daca te trimite la o excursie in organele lui sexuale, sa nu-i spui ca de la mine ai numarul, ca n-am chef sa facem excursia impreuna

    Leave a comment:


  • aleXpeed
    replied
    Originally posted by alessandro View Post
    si de ce nu progresezi ? eu aveam ganduri mari, m am deprimat si am revenit la stock. da tu ai ramas tot pe acolo intr o indecizie sa fac sa nu fac. adica pentru mine capitolul tuning este incheiat. decat sa fac ceva sa ma rada curcile mai bine pass.
    Pur si simplu nu sunt hotarat. Numai cand ma gandesc ca vezi-Doamne imi trebuie piggyback (nu stiu cate sute de euro este), + soft pe dyno apoi (inca 10 mil sa zic) + manopera de pus compresorul + manopera de pus axa cu distributie noua si pompa de apa.

    Si cu compresia inca nu stiu ce sa cred..


    ..totul pentru vreo 150 cp acolo cati vor fi poate. Nu stiu cu investitia daca merita. Desi cu axa pusa, compresor si fara soft nu mi-ar fi frica sa merg, am incredere in GPL, e gen carburatie ala, daca are carburant, o innec, daca nu are.. intra in frana de motor, simplu, mult mai misto decat la benzina.

    Leave a comment:


  • razvanamza
    replied
    care consuma cat 1.4-ul meu. auzii si eu azi de cineva care a avut lupo de 1.0, consumuri de 12 in Bucuresti!! deci loganu'consuma putin

    Leave a comment:


  • goofiy
    replied
    chevy corvette

    Leave a comment:


  • ilie42
    replied
    la ce auto ai motor 5.7? cumva cheroke?

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    tu ai facut afirmatia ca ala consuma 5% , eu nu cred )

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    mers Bucuresti - Constanta limite legale de viteza cu 120 pe autostrada 6% in cap. al meu ia mai mult din start si nu are 166 cai.

    in schimb daca o calci pe coada consuma 10

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    Originally posted by alessandro View Post
    si de ce un 1.6 TSI de 166 cai consuma 5 % in afara ? eram in masina

    sau 1.6 GDI 140 cai aspirat care are consumuri demne un diesel
    pe instant , la mers la 70 la ora ?
    ia meri 110 cu ea ...
    Sa nu mai vorbim in oras , ca te folosesti de ea in cea mai ineficienta plaja de turatii.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    Originally posted by aleXpeed View Post
    Mai stiu eu pe unu' care zice ca pune axa de 263 si kompressor pe MPI si inca nu a inceput). Mai are si toate piesele disponibile.

    Ideea e ca VRN are nevoie de un garaj si de ceva timp disponibil. Internele le are, alea sunt cele mai scumpe piese de achizitionat.

    Sper sa nu alergi motorul ala Razvane fara un soft adecvat, nu vreau sa-l vad iar facut bucatele.
    si de ce nu progresezi ? eu aveam ganduri mari, m am deprimat si am revenit la stock. da tu ai ramas tot pe acolo intr o indecizie sa fac sa nu fac. adica pentru mine capitolul tuning este incheiat. decat sa fac ceva sa ma rada curcile mai bine pass.

    Leave a comment:


  • razvanamza
    replied
    NU e acelasi motor. si ceea ce-i fac va diferi mult de incercarea anterioara.

    Leave a comment:


  • aleXpeed
    replied
    Originally posted by TM80MAT View Post
    alessandro nui vorba de dat cu paru . Nu e in nume de rau . Ideea e ca nimeni nu o facut ceva concret . Mai ales pe motoru stock . La un moment dat ...Useru : Valentin_N ..zicea ca urmeaza sa puna turbo pe 16 V . O facut mare valva ..ca va pune ! Pana la urma ..nimic ! Stii si tu . Adevaru ca are o masina frumoasa . Dar o gramada renunta .

    Chiar astept sa vad chiulasa ta Razvan . As fii placut surprins .
    Mai stiu eu pe unu' care zice ca pune axa de 263 si kompressor pe MPI si inca nu a inceput). Mai are si toate piesele disponibile.

    Ideea e ca VRN are nevoie de un garaj si de ceva timp disponibil. Internele le are, alea sunt cele mai scumpe piese de achizitionat.

    Sper sa nu alergi motorul ala Razvane fara un soft adecvat, nu vreau sa-l vad iar facut bucatele.

    Leave a comment:


  • razvanamza
    replied
    si cat timp 1.4 meu haleste cat un 2l aspirat de acu' 10 ani.

    Leave a comment:


  • cosmindan
    replied
    Spor in modificare si sper sa merite efortul.Filmulete pe youtube sunt multe dar sper sa nu fie fake si sa modifici degeaba chiuloasa.

    Nu trebuie descurajat , ci dimpotriva incurajat.

    Mult succes iti urez!

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Viitorul e orice altceva in afara de petrol. La capitolul consum, cat timp un 2.0 TFSI consuma in Bucuresti cat V8-ul meu de 5.7 l, permite-mi sa rad.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    1.2 TCE 1.4 TCE sunt exemple de consum scazut la renault

    1.6 16v este la sfarsitul vietii. este depasit tehnic si moral din toate punctele de vedere

    viitorul este turbo. clar

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google