cel mai bun mod de a mari puterea motorului
Collapse
X
-
nu stiu daca poti pune nici maca 1.8_16v 125cp, care se incadreaza in limita de 25%, dat fiind ca e 1.8 si dacia n-a facut loganuri de 1.8. tu ca sa omologhezi nu cred ca mergi la itp, ci la RAR, itp nu poate decat sa spuna ca franeaza conform, ca are noxele conform, ca ma-sa. singurii autorizati sa opereze modificari in CIV si talon, sunt cei de la RAR. deci omologare=vizita la RAR. aia cu schimbatul seriilo, alexe, las-o naiba, ca se prind aia si te zboara cu fulgi cu tot, de nici nu-ti aduci aminte adresa statiei RAR cand iti revii
-
este o baza de date in care scrie de toate
.
Problema e alta , tu nu trebuie sa ajungi la RAR , ci doar la o statie ITP care nu cred ca e asa dotata ,deci cred ca treci fara nicio problema
) pentru ca e piesa de schimb.
Leave a comment:
-
pai asta voiam sa stiu. daca pot afla puterea dupa seria motorului. deci au un program cu o baza de date europe-wide valabila
era o intrebare postul meu anterior !
Leave a comment:
-
tu tot nu pricepi ca se uita la seria motorului si afla toate datele despre el .
Ce te mai intereseaza altceva ?
Care parte din seria motorului nu ai inteles`o ? serie care e inscriptionata pe blocul motor bineinteles
.
Singura modalitate sa ii pacalesti e sa pastrezi blocul de logan , atunci n-ai nicio treaba ,treci prin ce RAR vrei si n-are nimeni treaba ta.
Au la RAR la poze pana si cum arata motorul si tot ce ai sub capota .Last edited by Cristi_Xp; 22 October 2011, 18:28.
Leave a comment:
-
nu nu. la RAR nu poti omologa pe Logan un motor care are puterea cu 25 % mai mare decat puterea originala .
daca pe K4M RS pui admisie, clapeta, traseu admisie si toate celelalete externe ca sa arata ca un K4M de 105 cai cei de la RAR cum isi dau seama ca are 133 cai ? doar nu despafe distributia sa vada ca e variabil, nu desfac motorul sa vada forma pistoanelor etc etc.
dupa omologare se pun externele de RS si gata. este singura sansa prin care se poate omologa motorul asta pe Logan. dupa serie logic ca isi dau seama ca e alt motorLast edited by alessandro; 19 October 2011, 14:51.
Leave a comment:
-
Se uita ei la serii si isi dau ei seama, n-ai scapare
). Eu n-as pune 1.6? Mi-e lene sa pun evacuarea normala si sa ma duc la RAR.
Leave a comment:
-
a dat gauri in capota. la mine nu incap nici macar pe jumate.
singura modificare ce o consider cat de cat viabila este asta. http://www.ebay.co.uk/itm/173-2010-R...item4aaa60292e
in mod normal nu se poate omologa din cauza puterii prea mari. dar mascat cu externe de K4M normal nu vad cu si ar da seama la RAR ca este alt motorLast edited by alessandro; 19 October 2011, 11:35.
Leave a comment:
-
la care Twingo ?
La mine spatiul dintre motor si radiotor este foarte foarte limitat. o sa fac o poza azi. abia am loc sa bag mana pe acolo. in schimb am destul loc in spate la evacuare
Leave a comment:
-
pe langa aia 650 mai cost plenumul 500 si capeta iar cateva sute si ce am facut ca nici i nu mi incap sub capota. nini ITB nu incape la Logan
Leave a comment:
-
la cum arata io n-as da nici 100 pe ea
)
Nu vezi ca scrie acolo ca valoreaza 1200.
Leave a comment:
-
da frate stiu. daca fac gestul asta o sa te intrebi de ce nu ma mai vezi pe forum. de ce am disparut. ma omoara in somn nevasta mea. la anu am nunta si costa ceva evenimentele astea. asta e m am bagat in gura lupului...iesi daca poti
totusi 650 euro nu este cam mult ? lipseste si plenumul si clapeta. plenulul ala este si el calculat dimensionat pentru anumite chestii. clapeta este de 60 mm
astept sa mi raspunda astia cat costa injectoarele
Leave a comment:

Leave a comment: