csebalyne...de curiozitate..intreb si eu...cam cat costa toata operatiunea asta???..eu cred ca iesi mai ieftin sa vinzi golanul(mai ales daca e bine intretinut) mai pui ceva...banisori..si ai luat megane rs2000...costul motor cutie + manopera....te ajunge mai mult...parerea mea...
cel mai bun mod de a mari puterea motorului
Collapse
X
-
Originally posted by adrianixx View Postcsebalyne...de curiozitate..intreb si eu...cam cat costa toata operatiunea asta???..eu cred ca iesi mai ieftin sa vinzi golanul(mai ales daca e bine intretinut) mai pui ceva...banisori..si ai luat megane rs2000...costul motor cutie + manopera....te ajunge mai mult...parerea mea...Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
dar din cate am vazut eu pe forum..(sincer..nu am cunostinte despre mecanica ..motoare...spre rusinea mea....)am vazut ca ''avioanele'' raman fara cutie de viteze...daca ar fi posibil,cred ca fiecare ar vrea sa faca din logan avion,dar oare chiar e posibil sa vezi un logan diesel de vreo...140cp?(..Doamne ajuta..dar...)
Comment
-
Originally posted by adrianixx View Postdar din cate am vazut eu pe forum..(sincer..nu am cunostinte despre mecanica ..motoare...spre rusinea mea....)am vazut ca ''avioanele'' raman fara cutie de viteze...daca ar fi posibil,cred ca fiecare ar vrea sa faca din logan avion,dar oare chiar e posibil sa vezi un logan diesel de vreo...140cp?(..Doamne ajuta..dar...)
Comment
-
adica sa-i pun alt motor?de 1,5 de 105?si apoi sa-i fac resoftare?..si cutia de vietze?...daca ar fi scos loganul un motor standard de 1,5 de 105 da...oricum cred ca pe viitor vor scoate ceva mai bun.Am vazut ca diferenta de pret intre 1,5 de 70 si 1,5 de 85 nu e chiar asa de mare...deci loganul are viitor promitator...dar ce-o sa ma oftic cand vor scoate un motor diesel mai tare ca al meu.......
Comment
-
Originally posted by SUPERCAR View Postramai cu cutia de viteze actuala JR5 ca banuiesc ca asta o ai,problema e daca rezista la un cuplu de 300nm ca tu acum actual ai 200nm daca ii faci o resoftare il duci la 105CP si cuplu 250.
Comment
-
da..de asta mi-e teama si mie..eu nu ma pricep..dar daca merg la remapare pot sa-i zic lui nea' mesteru' sa-mi puna doar zece caluti?de la 85 la 95?teoretic ar ajunge un 225nm cuplu..sau remaparea asta e standard..creste cu valoare fixa...cine-mi zice pls...
Comment
-
creste cu cat "stie" tuneru'...adica daca are fisiere pe mai multe nivele de tuning, creste si cu mai putin, altfel, daca are o singura varianta, creste numa cast "stie" varianta respectiva. jh3 duce maxim 200Nm, jr5 cred ca 250Nm...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
ok, cred ca am inteles. fara chiptuning e mult prea scump, iar cu chiptuning pe 1.6 16v castigurile (din cate stiu) sunt prea mici-in cai putere,nu stiu in cuplu. tinand cont ca masina e noua (@petroman) si nu vreau sa-i scurtez durata de viata numai ca sa mearga putin mai repede, ar fi bine sa investesc banii in stabilitateIf everything seems under control, you`re just not going fast enough...
Comment
-
si legat de puterea motorului: toata ziua aud la unii taximetristi (ca ei au cele mai multe loganuri) sunete grave pe toba (nu toate insa imi plac cum se aud); modifica asta cu ceva puterea? adica daca pui toba finala care se aude asa se schimba ceva la motor, sau e numa de efect acustic?If everything seems under control, you`re just not going fast enough...
Comment
Comment