cel mai bun mod de a mari puterea motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    csebalyne...de curiozitate..intreb si eu...cam cat costa toata operatiunea asta???..eu cred ca iesi mai ieftin sa vinzi golanul(mai ales daca e bine intretinut) mai pui ceva...banisori..si ai luat megane rs2000...costul motor cutie + manopera....te ajunge mai mult...parerea mea...

    Comment


    • #17
      adrianixx - daca ai ce scrie la avatar nu cred cati trebuie mai mult(de ce tea ars la reputatie ca esti di BT? )

      Comment


      • #18
        da..nui e rau cu 85...dar daca ar mai fi vreo 15....nu cred ca s-ar supara nimeni...(doar sa fiu absolut sigur ca nu o sa am probleme la cutie dupa remapare)..

        Comment


        • #19
          Originally posted by adrianixx View Post
          csebalyne...de curiozitate..intreb si eu...cam cat costa toata operatiunea asta???..eu cred ca iesi mai ieftin sa vinzi golanul(mai ales daca e bine intretinut) mai pui ceva...banisori..si ai luat megane rs2000...costul motor cutie + manopera....te ajunge mai mult...parerea mea...
          aici se discuta despre cum sa faci din Logan avion,nu ca ar fi mai bine sa iti iei M3 la banii pe care ii bagi in el
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #20
            dar din cate am vazut eu pe forum..(sincer..nu am cunostinte despre mecanica ..motoare...spre rusinea mea....)am vazut ca ''avioanele'' raman fara cutie de viteze...daca ar fi posibil,cred ca fiecare ar vrea sa faca din logan avion,dar oare chiar e posibil sa vezi un logan diesel de vreo...140cp?(..Doamne ajuta..dar...)

            Comment


            • #21
              Originally posted by adrianixx View Post
              dar din cate am vazut eu pe forum..(sincer..nu am cunostinte despre mecanica ..motoare...spre rusinea mea....)am vazut ca ''avioanele'' raman fara cutie de viteze...daca ar fi posibil,cred ca fiecare ar vrea sa faca din logan avion,dar oare chiar e posibil sa vezi un logan diesel de vreo...140cp?(..Doamne ajuta..dar...)
              Daca ai pune pe el 1,5 de 105cp ,si i-ai face si resoftare.....te-ai cam apropia.

              Comment


              • #22
                adica sa-i pun alt motor?de 1,5 de 105?si apoi sa-i fac resoftare?..si cutia de vietze?...daca ar fi scos loganul un motor standard de 1,5 de 105 da...oricum cred ca pe viitor vor scoate ceva mai bun.Am vazut ca diferenta de pret intre 1,5 de 70 si 1,5 de 85 nu e chiar asa de mare...deci loganul are viitor promitator...dar ce-o sa ma oftic cand vor scoate un motor diesel mai tare ca al meu.......

                Comment


                • #23
                  ramai cu cutia de viteze actuala JR5 ca banuiesc ca asta o ai,problema e daca rezista la un cuplu de 300nm ca tu acum actual ai 200nm daca ii faci o resoftare il duci la 105CP si cuplu 250.

                  Comment


                  • #24
                    sa reziste jr5 la 300nm?..ye right...ce-s nebun?pai daca jr3,facuta sa reziste la 150nm a cedat la 200nm(mi se pare ca asa am vazut la un coforumist)..m-as multumi ca jr5 sa duca 250nm cuplu..dar cine stie...

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by SUPERCAR View Post
                      ramai cu cutia de viteze actuala JR5 ca banuiesc ca asta o ai,problema e daca rezista la un cuplu de 300nm ca tu acum actual ai 200nm daca ii faci o resoftare il duci la 105CP si cuplu 250.
                      Nu rezista la 300nm... mie mi-e teama ca nici la 250 nu rezista.

                      Comment


                      • #26
                        da..de asta mi-e teama si mie..eu nu ma pricep..dar daca merg la remapare pot sa-i zic lui nea' mesteru' sa-mi puna doar zece caluti?de la 85 la 95?teoretic ar ajunge un 225nm cuplu..sau remaparea asta e standard..creste cu valoare fixa...cine-mi zice pls...

                        Comment


                        • #27
                          Poate sa-ti faca o resoftare pt optimizarea consumului si atunci nu castigi decat vre-o 10-15cp.

                          Comment


                          • #28
                            creste cu cat "stie" tuneru'...adica daca are fisiere pe mai multe nivele de tuning, creste si cu mai putin, altfel, daca are o singura varianta, creste numa cast "stie" varianta respectiva. jh3 duce maxim 200Nm, jr5 cred ca 250Nm...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #29
                              ok, cred ca am inteles. fara chiptuning e mult prea scump, iar cu chiptuning pe 1.6 16v castigurile (din cate stiu) sunt prea mici-in cai putere,nu stiu in cuplu. tinand cont ca masina e noua (@petroman) si nu vreau sa-i scurtez durata de viata numai ca sa mearga putin mai repede, ar fi bine sa investesc banii in stabilitate
                              If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                              Comment


                              • #30
                                si legat de puterea motorului: toata ziua aud la unii taximetristi (ca ei au cele mai multe loganuri) sunete grave pe toba (nu toate insa imi plac cum se aud); modifica asta cu ceva puterea? adica daca pui toba finala care se aude asa se schimba ceva la motor, sau e numa de efect acustic?
                                If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google