cel mai bun mod de a mari puterea motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by razvanamza View Post
    tigania aia e cam scumpa. caut un motor de rs deocamdata. sau daca pica o axa de 1.6 pe aproape nimic, o pun pe aia.
    Pai cat ai oferi pe o axa?

    Ma mir ca nu vrei sa o faci 1.6, erai pornit, ce ti-a venit?
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • Cateodata trebuie sa iei in calcul costurile pentru modificari si daca masina o mai folosesti zi de zi. Eu m-am apucat de un proiect cu Honda DelSol fara sa am batai de cap daca o tin pe bara 1-2-3 ani pana termin lucrarea. Dupa ce am finalizat partea de tinichigerie si articulatie, masina a stat aproape 3 luni in parcare. Am simtit ca nu e timpul sa merg cu ea pana nu am bani sa fac modificari la suspensie si sa umblu in motor.

      Orice proiect ai in cap pentru Logan, ia in calcul ce am spus mai sus. Banii, timpul si nervii.
      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

      Comment


      • "downtimeul" e cea mai importanta treaba la un proiect . Daca masina e daily drive te grabesti sa o faci ca sa nu stai mult fara masina, faci rabat la calitate la piese ca nu ai toti banii odata si poc ... crapa ceva imediat .
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • Apropo, vine iarna si trebuie sa ne bagam la adapost. Nu prea se mai poate merge cu bicicleta la munte, asa ca e timpul sa ma apuc de un nou proiect ceva mai light pentru ca este daily drive. Deschid saptamana un topic in aria cu MyRide si poate am timp sa mai urc niste poze cu Proiectul DelSol.
          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

          Comment


          • daca se face motorul, este up and running in 2-3 zile.

            Comment


            • si in inca 2-3 zile e down and breaking
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • 08 melc a avut doar ghinion.

                Comment


                • chiar nu vrei sa ii dai pace ? merge bine si asa pe 1.4cu axele si matzele lui. lasa l ca nu vreau sa patesti ca melc.

                  ceva de genul asta avea motorul de 1.9 benzina de la BMW de pe E46. axa cu profil de 1.6. rezultatul 165 Nm la 2500 rpm
                  Last edited by alessandro; 23 September 2011, 00:54.

                  Comment


                  • si 110cp la 5500rpm mare minune a tehnologiei germane... pt "performanta" asta le ajungea si-un motor de 1.4.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • 115 in unele cazuri ))
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • Originally posted by Seba View Post
                        si 110cp la 5500rpm mare minune a tehnologiei germane... pt "performanta" asta le ajungea si-un motor de 1.4.
                        esti generos. 105 cai are. cred ca il stresez un pic, sau un pic mai mult

                        Comment


                        • ...sau el pe tine, ca trage mai de jos si are cutia etajata mai bine. la sprint, poate-l dovedesti, pe repriza, mai greu.
                          acu' am realizat ca vorbesti de "bestia" aia mai veche decat cea la care ma gandeam eu. un motor de referinta, de pe vremea cand montoya spargea motoare la formula1. adica din paleoliticul inferior...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • avea puterea maxima la 5250 rpm. 1350 kg. trepte o idee mai lungi pentru cuplu. la liniuta e mancat de viu, la reprize poate sa aibe o sansa desi nu cred. de la 5200 la 6500 are constant mai putin cuplu ca mine si o treapta mai lunga

                            Comment


                            • dar nu are aerodinamica ta de bloc cu 4 etaje.

                              Comment


                              • aici vad ca s a facut liniste. nu mai mareste nimeni nimic ? moare de tot threadu' ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google