If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Cateodata trebuie sa iei in calcul costurile pentru modificari si daca masina o mai folosesti zi de zi. Eu m-am apucat de un proiect cu Honda DelSol fara sa am batai de cap daca o tin pe bara 1-2-3 ani pana termin lucrarea. Dupa ce am finalizat partea de tinichigerie si articulatie, masina a stat aproape 3 luni in parcare. Am simtit ca nu e timpul sa merg cu ea pana nu am bani sa fac modificari la suspensie si sa umblu in motor.
Orice proiect ai in cap pentru Logan, ia in calcul ce am spus mai sus. Banii, timpul si nervii.
"downtimeul" e cea mai importanta treaba la un proiect . Daca masina e daily drive te grabesti sa o faci ca sa nu stai mult fara masina, faci rabat la calitate la piese ca nu ai toti banii odata si poc ... crapa ceva imediat .
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Apropo, vine iarna si trebuie sa ne bagam la adapost. Nu prea se mai poate merge cu bicicleta la munte, asa ca e timpul sa ma apuc de un nou proiect ceva mai light pentru ca este daily drive. Deschid saptamana un topic in aria cu MyRide si poate am timp sa mai urc niste poze cu Proiectul DelSol.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
...sau el pe tine, ca trage mai de jos si are cutia etajata mai bine. la sprint, poate-l dovedesti, pe repriza, mai greu.
acu' am realizat ca vorbesti de "bestia" aia mai veche decat cea la care ma gandeam eu. un motor de referinta, de pe vremea cand montoya spargea motoare la formula1. adica din paleoliticul inferior...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
avea puterea maxima la 5250 rpm. 1350 kg. trepte o idee mai lungi pentru cuplu. la liniuta e mancat de viu, la reprize poate sa aibe o sansa desi nu cred. de la 5200 la 6500 are constant mai putin cuplu ca mine si o treapta mai lunga
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment