un motor era undeva la 30-40 mii , masina toata e peste 100 mii , iar motorul ala te tine cateva curse , deci ori nu stiti ce inseamna un s1600 ori va place sa folositi cuvinte mari ) Va vaitati la 1000 eur pentru ITB , chestie din care chiar se obtine ceva palpabil , sau niste axe care costa 800 eur , dar la s16000 suntem primii ) .Vorbiti de interne schimbate , oare stiti ce inseamna sa mergeti cu 12.5-13:1 compresie ? Cu ce benzina o sa fie nevoie sa mergeti, ce CO ca sa poti da avans astfel incat sa nu pierzi din cauza benzinei si compresiei ce ar trebui sa castigi din cauza compresiei ? Sa trebuiasca sa mergeti cu benzina de 110-120 CO care se vinde la 100 eur - 5-10 litri
Acuma voi stiti cum stati cu banii , dar nu stiu daca merita 5000 euro pentru 30-40 cai penibili la 8000 rpm cu relanti de 3000 si nici atunci n-o sa fie la nivel de s1600.
In viziunea mea s1600 wannabe o sa aibe chip,tobe,serpi la nea dorel,limitare la 8000 rpm ,dungi de cupa si vreun filtru sport )
Acuma voi stiti cum stati cu banii , dar nu stiu daca merita 5000 euro pentru 30-40 cai penibili la 8000 rpm cu relanti de 3000 si nici atunci n-o sa fie la nivel de s1600.
In viziunea mea s1600 wannabe o sa aibe chip,tobe,serpi la nea dorel,limitare la 8000 rpm ,dungi de cupa si vreun filtru sport )
Comment