cel mai bun mod de a mari puterea motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • un motor era undeva la 30-40 mii , masina toata e peste 100 mii , iar motorul ala te tine cateva curse , deci ori nu stiti ce inseamna un s1600 ori va place sa folositi cuvinte mari ) Va vaitati la 1000 eur pentru ITB , chestie din care chiar se obtine ceva palpabil , sau niste axe care costa 800 eur , dar la s16000 suntem primii ) .Vorbiti de interne schimbate , oare stiti ce inseamna sa mergeti cu 12.5-13:1 compresie ? Cu ce benzina o sa fie nevoie sa mergeti, ce CO ca sa poti da avans astfel incat sa nu pierzi din cauza benzinei si compresiei ce ar trebui sa castigi din cauza compresiei ? Sa trebuiasca sa mergeti cu benzina de 110-120 CO care se vinde la 100 eur - 5-10 litri
    Acuma voi stiti cum stati cu banii , dar nu stiu daca merita 5000 euro pentru 30-40 cai penibili la 8000 rpm cu relanti de 3000 si nici atunci n-o sa fie la nivel de s1600.
    In viziunea mea s1600 wannabe o sa aibe chip,tobe,serpi la nea dorel,limitare la 8000 rpm ,dungi de cupa si vreun filtru sport )
    Last edited by Cristi_Xp; 11 October 2011, 21:07.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • ce am uitat sa spunem amandoi, un motor s1600 pe o cutie cu rapoarte ca noastra, e mort din fasa. ala daca nu pica din 8500 in 7000 la schimbarea de viteza, poti sa-l "muti"...al nostru pica din 6500 in 4500. pastrand proportiile, ati putea sa va imaginati cam ce cutie va trebuie si cam care-ar fi costurile unei asemenea cutii de viteza.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • cifra octanica este chiar cel mai simplu de obtinut. am gasit in japonia aditivi pe baza de toluen care maresc considerabil cifra octanica.

        aveti idee daca axele de 305 sunt la acelasi pret ca axele normale street ?

        ce mai trebuie schimbat pe langa ele ?

        @ xp eu ce ziceam ? nu are nimeni potential sa faca ceva macar in sensul s1600. toata lumea pune axa da unu nu a avut tupeu sa sara de 250 260 grade. vreu sa vad un nebun pe forum


        @ seba nu mi plac turbo-urile. s1600 are undeva la 75 kmh cu a 2 a la 8500 deci scurt, foarte scurt. cuplu are avea 220 Nm deci suficient sa tina si cutia stock doar ca il are la 6500 7000 rpm deci nu se poate
        Last edited by alessandro; 12 October 2011, 08:59.

        Comment


        • Sunt cativa care au axe de 271 pe 8v.Dar nu intra pe forum.La 271 tre ridicat putin relantiul undeva la 1000-1100.Poate ca asta ii da inapoi pe multi.Plus ca o sa fie destul de enervant pentru o masina de zi cu zi.Si cu cea de 263 nu urca deloc sub 2500rpm,apoi incepe sa miste cat de cat, dar cu cea de 271.
          Eu am 263 pe masina si merge destul de bine.Inca nu am soft.
          AG 16 Y M A

          Comment


          • Originally posted by alessandro View Post
            cifra octanica este chiar cel mai simplu de obtinut. am gasit in japonia aditivi pe baza de toluen care maresc considerabil cifra octanica.

            aveti idee daca axele de 305 sunt la acelasi pret ca axele normale street ?

            ce mai trebuie schimbat pe langa ele ?

            @ xp eu ce ziceam ? nu are nimeni potential sa faca ceva macar in sensul s1600. toata lumea pune axa da unu nu a avut tupeu sa sara de 250 260 grade. vreu sa vad un nebun pe forum


            @ seba nu mi plac turbo-urile. s1600 are undeva la 75 kmh cu a 2 a la 8500 deci scurt, foarte scurt. cuplu are avea 220 Nm deci suficient sa tina si cutia stock doar ca il are la 6500 7000 rpm deci nu se poate
            sa-mi arati si mie aditivu ala de la care o sa ai 120 CO din benzina noastra de 95 peste care se mai pune odata aditiv sa ajunga la 98 sau 101 ...
            Nu e vorba de tupeu , e vorba cam de fanatism sa stii ca bagi atatia bani pentru niste cai amarati .
            Ziceai ca nu iti place turbo .Stii care e diferenta dintre un aspirat cu axe de 500 grade si un motor turbo ? Ca ala turbo macar cand incepe sa traga ...trage de rupe si chiar simti ca trage , pe cand aspiratu ala trage ca un turbo obosit sub 4000 rpm si cand incepe sa traga... trage sa moara )
            Pastrezi toate dezavantajele de la turbo cu avantaje mici .
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • axa de 500 ???

              Comment


              • 300..............

                Comment


                • Originally posted by alessandro View Post
                  axa de 500 ???
                  lasa axa , raspunde-mi la intrebare ) . Te concentrezi pe chestiile neesentiale ...corectez... in loc de 500 grade pun "tzashpe" sute grade...
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • 359,99 maximul teoretic.
                    Last edited by razvanamza; 12 October 2011, 16:17.

                    Comment


                    • @ xp cand ma duc prima data la ploiesti fac poza bidonului in service ul unde l am vazut. 140 euro 8 litri costa si cica mareste cu 5-7 puncte cifra in concentratia maxima admisa

                      Comment


                      • bah, lasati-o moarta, un motor s1600/s2000 nu-i pt masini de strada. cat despre suprematia turbo, daca e s-o luam la bani marunti, ti se pare ca un motor de f1 e turbo? ala e NA, natural aspirat. are 2.4 litrii si 600Nm si de la 8000 la 18000rpm urca cum urca un turbo de 2 litrii de la 4000 la 5000rpm. mai da-l dracu de turbina, aia e pentru constructorii incapabili sa faca un motor calumea
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • cam mult cuplu. au vreo 450 500 Nm care imping in 600 kg cu 7 trepte mai scurte ca la mountainbike ul meu. dar da niste motoare fabuloase. sa nu mai zic de era 3000 cmc v10 v12 cand bateai 1000 cai....ce vremuri
                          vor ca din 2013 sa introduca 1.6 turbo cu admisie limitata ca diametre

                          Comment


                          • Originally posted by alessandro View Post
                            @ xp cand ma duc prima data la ploiesti fac poza bidonului in service ul unde l am vazut. 140 euro 8 litri costa si cica mareste cu 5-7 puncte cifra in concentratia maxima admisa
                            hai sa adunam ... 95 + 7 =102
                            101 care deja e aditivata ,deci daca mai pui aditiv nu vad cum ar mai creste... = 108 Deci cum ajungem la 120 CO , benzina de curse?Sau crezi ca daca in loc de 1 litru la 10 litri torni 3 la 10 litri creste cu 21 puncte CO ?
                            seba , iti dau buget de 5000 euro , fa-mi un k4m sa mearga 18000 rpm sau macar fa`l de 400cp ... nu 400 fa-l de 250 cp aspirat din banii aia .Ca un turbo il faci de 300-400 cp cu banii aia .
                            Last edited by Cristi_Xp; 13 October 2011, 20:32.
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • la turbo nu am cum sa te contrazic pt ca asa este. teoretic scoti 1000 cai din 1.6 turbo. aspirat niciodata

                              exista o limita maxima de concentratie admisa. dupa limita asta benzina incepe si pierde din energia calorica sa nu se mai aprinde.

                              Comment


                              • mai e mult pana la limita aia. si oricum vreo 500 CP ajung din 1.6. se scoate cu usurinta din Silvia din cate am inteles.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google