cel mai bun mod de a mari puterea motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    buna, am si eu oo intrebare, poate sa mai discutat da nu gasesc nici unde, deci am un logan cu 1,4 motorul si ma-r tenta sa ii fac un flashtuning,si sa il duc la vre-o 82 de cai.
    Acuma vreau sa va intreb, o sa aiba ceva motorul in timp?si de la cuplu motor o sa se intample ceva cu cutia de viteze?
    ms si astept un raspuns daca se poate
    sigpic

    Comment


    • #62
      De la cuplu nu o sa ai probleme cu cutia.
      La motor sa isi dea cineva mai in masura cu parerea.
      http://www.loganclub.ro/forum/vand_m...or-t35360.html

      Comment


      • #63
        daca nu sari calul sa-i dai jar la 6000 toata ziua, n-are nimic motorul. numa sa te pregatesti de 50ron cand duci masina la itp la gaze nu toate au probleme, dar e mai bine sa fi precaut
        acu sa nu credeti ca-s specialist in motoare, dar din discutii cu chiptuneri si documentare pe net (siteuri si alte forumuri, mai ales din germa si uk, nu vb de concurebta noastra directa), asta e concluzia mea. si din ce-am vazut la cunoscuti care aui chiptuning, aceeasi concluzie....
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #64
          Pai eu cred ca daca ii dai 6000 toata ziua si fara remapare tot problemele alea le ai.
          http://www.loganclub.ro/forum/vand_m...or-t35360.html

          Comment


          • #65
            ca tot veni vorba de ture, in timp ce dormeam ma gandeam ca tot iau bani vineri si sa fac o remapare, apoi ma gandeam ca ziceati voi pe aici ca remaparea mareste punctu unde taie gazu, de la 6000 pe la 6500.
            intrebarea de baza ar fi, avand in vedere ca stock motoru ia 75 la 5500 ture, cu remaparea asta la cat o sa am eu aia 80-82 de cai? daca tot la 5500 e ok, daca o sa fie la 6000-6500...sa mor daca am facut vreo treaba

            Comment


            • #66
              hmmmm...nu stiu ce sa zic, eu la-s chipui numai pentru depasiri ca sa fie mai sprintena si vara cand merge AC tot asa la depasiri ca acolo e cam lenesa,nu de liniute si alte chestii!!Dar daca e asa cu ITP imi da de gandit,nu de alta dar nu demult am fost la el si abia am reusit sa trec de el cu pleoapele si finala sport!acuma daca ia-s mai face si asta chiar ca va fi o chestie interesanta la ITP.
              PS:deci zice-ti ca motorul nu va avea nimica daca il fortez un pic in depasiri adica pana pe la 3500-4000 si nici cutia,nu?adica asa cat de cat in mare raspunsul asta ii?!ms baieti de raspunsurile date pana acuma!
              sigpic

              Comment


              • #67
                4000 inseamna fortat la tine? pai daia ai probleme cu depasirile)
                dai 5000-5500 sa vezi atunci sunet;)

                Comment


                • #68
                  sa vezi la 7000 cum suna
                  toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                  Comment


                  • #69
                    rsx, normal ar fi tot la 5500rpm. in tr 5, daca nu-ti cresc caii, n-o sa ajungi la alea 6000rpm. la ce curbe de cuplu si putere are motorul stock (adica la ce fain se prabusesc dupa 4500, respectiv5500) cred ca aia 82 de cai tot pe-acolo ii vei obtine, pt ca daca n-ai cuplu, nu "pupi" tu 6500rpm poate nici in tr 4; deci eu banui ca tot pe la 5500-6000 ar fi caii aia. cuplul in schimb o sa-l simti mai bine pe toata plaja de turatie, mai ales la mers cu clima pornita. cutia si ambreiaju n-au nimic, rezista eroic. daca nu se sparge la un benzinar stock cu 128Nm, nici la un 1.4 remapat cu 120Nm nu se sparge. logic?
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #70
                      ok mersi mult de info-uri, o sa ma gandesc si poate il bag la o chipurie!
                      sigpic

                      Comment


                      • #71
                        mai fratilor.deja ma doare capul numai cit am citit aici pe topic, saracul ,omul ala vrea sa o aiba mai fortoasa si corect, a primit destule sfaturi de la voi, si adevarate chiar, privitor la pistoane axa cu came, acel unghi dewell care treb modificat privitor la aprindere, s-a vorbit de chiptuning si de arbore cotit, de frine si de evacuare, de cutie si poate si de planetare, dar ati uitat un lucru fratilor. REZISTA GOLANUL NOSTRU LA MODIFICARILE ASTEA? din punct de vedere al caroseriei, al arcurilor, al amortizoarelor, al barilor de torsiune?, deja intram in domeniul masinilor pregatite de raliu, si daca nu ma insel alea nu prea au viata lunga in motor, ca de...., acolo nu se pune problema banilor si a seriilor de motor, cred ca totusi trebuia sa gasim o cale de mijloc pt a putea sa facem o marire de putere a masinii noastre suficient ca sa ne satisfaca si sa nu fie nici o investitie de ..(inca un logan, ca bani), aaaa, si sa nu uit, se gasesc in comert si centuri ham,

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by wizard24 View Post
                          ok mersi mult de info-uri, o sa ma gandesc si poate il bag la o chipurie!

                          Daca - i faci o cipuire , iti creste si nr de cp si nm-ul . La un motor de 1.4 vei simti dif destul de bine , la 1.6 am inteles ca o simti mai putin . Nu stiu daca si la cipuire sigur dar banuiesc ca da , daca vrei iti poate creste pct maxim al turatiei sau poate ramane cel standard . Eu unul l-am lasat pe cel standard , asta nu am vrut sa-l modific .
                          B -X X - DDF x 2

                          :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                          Comment


                          • #73
                            se simte foarte bine chiptuningul la 1.6... de la 2500rpm la 6500-7000rpm ai plaja de depasiri si sprinturi
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #74
                              Cel mai ieftin si cel mai sigur lucru pe care puteti sa-l faceti pentru a creste puterea motorului este sa reduceti kiloramele pe cal putere. Scoateti tot ce va este nefolositor in masina: soacra, nevasta, 3l lichid parbriz, 20l benzina, lanturile de zapada, cutia de scule, etc. Daca gresesc sa ma avertizati.

                              Comment


                              • #75
                                aha...si sa mai aruncam si usile, ca tot avem centura, nu? si le inlocuim cu niste folii de nylon, ca sa nu stricam coeficientul antiaerodinamic al loganului... hai c-o dam prin balarii rau de tot.
                                sa revenim la lucrurile serioase...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google