cel mai bun mod de a mari puterea motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    fratilor eu nu inteleg ce e isteria asta....plm cum isi ia unu un logan de 1.4, 1.6 nu vrea decat sa-l faca mai puternic.....eu nu inteleg ce va roade de vreti mai multa putere...plm numai ce am vazut un accident cu un audi a4 2.5 TDI quattro...impact cu un pod la 170km/h....si am stat sa ma gandesc daca a4 sa facut in halu ala dupa impact, care oricum e de 2 ori mai tare la structura ca si loganu......daca un golan lua podu ala la 170 (ca majoritatea ajung la viteza asta) cred ca nu mai ramanea nik din el......ma gandesc pt ce mai multa putere, eu am 90 de cai si nu imi trebuie mai mult pe masina asta, intradevar poate era interesant sa aibe mai mult....dar nu are frane pt mai multi cai....si stiu pe pielea mea cum opreste loganu fara abs.....imi da emotii de multe ori....asa ca eu sunt multumit de performantele loganului.....ca sa nu mai vb ca de la 120 in sus pluteste pe sosea fara suspensi sport....si nu sariti ca exagerez ca stiu si eu cu se simte masina la 120.....plus ca fereasca Dumnezeu sa iti franeze unu in fata la viteza aia ca nu te mai opresti.....asta e realitatea loganu asa cum e el din fabrica nu poate duce mai mult de 105 cai....asa ca baietii cu logane care vor sa remapeze, resofteze, flash-uiasca etc....mai bine va ganditi la niste frane mai bune....sau la chestii de siguranta, nu asteptati sa patiti ceva....eu unu mi-am invatat lectia.....i-am dat in gura prin oras...intr-o seara ca un prost....si m-am oprit in masina din fatza....a fost si vina mea...dar aceiasi situatie intr-un clio 3 cu abs m-am oprit la 5 metri de masina din fata......acum sincer regret tot mai mult ca nu am luat varianta cu abs....atunci cand l-am luat eu era 500 de euro dif....si problema e ca aveam banii aia, dar m-am zgarcit........deci ca o concluzie vreti mai multi cai...luati alta masina....sau faceti toate modificarile, frane, stabilitate, rigidizare etc. nu doar cai putere...uitativa unpic in parcare la dealeri dacia sa vedeti acolo logane facute dauna totala....de ce? pt ca multi trec de la o dacie care 100 era viteza de top, la un logan care totusi fuge destul de bine.....si atunci POC!!! eu nu vreau raul nimanui....eu am bagat 42 de mil in logan pt o secunda de prostie......

    Comment


    • #77
      dogy, am deschis topicul asta ca sa vedem cam ce au facut altii la masinile lor sau ce ar vrea sa faca. In plus, nu cred ca ai auzit multi cu logan de 105 cai ca vor mai multa putere. Cei cu motoare mai mici fac asta de obicei. Si nu uita ca mai multa putere nu inseamna neaparat sa mergi ca nebunul, ci inseamna ca poti sa mergi tot cu 120, dar termini o depasire de 2 ori mai repede.A, si sa nu uit: in general cei care isi maresc puterea, isi schimba si suspensiile si rotile(cauciuc+genti)!
      If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

      Comment


      • #78
        Dogy , 105 cp cred ca sunt arhisuficienti ( dar 65 sau 75 nu). In tara noastra , pentru drumurile noastre . Dar intotdeauna vrei mai mult mai ales cand esti tanar . Nu ai vrea sa simti senzatiile pe care ti le ofera motoarele cu peste 140 - 150 cp ?
        B -X X - DDF x 2

        :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

        Comment


        • #79
          csebalyn, mai poti scote scaunele din spate si roata de rezerva, desigur glumesc un pic dar e cea mai ieftina si sigura crestere de putere. Sunt niste oameni care se gandesc din greu cum sa scada greutatea unei masini fara sa afecteze siguranta si fiabilitatea.

          Comment


          • #80
            Originally posted by florin77 View Post
            Dogy , 105 cp cred ca sunt arhisuficienti ( dar 65 sau 75 nu). In tara noastra , pentru drumurile noastre . Dar intotdeauna vrei mai mult mai ales cand esti tanar . Nu ai vrea sa simti senzatiile pe care ti le ofera motoarele cu peste 140 - 150 cp ?
            ba da normal....dar prefer o masina conceputa pt puterea aia, sau una care sa aibe modificari complete, de stabilitata, franare etc

            Comment


            • #81
              Ca sa ajungi de la 65 - 75 cp ( daca este posibil ) sau de la 105 la 140 trebuiesc facute obligatoriu modificarile scrise de tine . Eu la puterea asta as pune sigur discuri si pe spate .

              mai, florin , de la cei noi hai ca mai inteleg, dar de la tine...
              nu mai citati, mai, postul anterior !
              Last edited by Seba; 21 February 2008, 16:30.
              B -X X - DDF x 2

              :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

              Comment


              • #82
                Originally posted by gabriel View Post
                @Sp!Ke o axa cu came cu alta diagrama de distributie respectiv alti timpi de deschidere a supapelor iti mareste puterea, pistoanele forjate eu stiu ca sunt mai usoare decit cele turnate asta inseamna turatie mai mare,
                @andrushk_mid se mai poate face si o marire a raportului de compresie prin rabotarea chiulasei,ori montarea unei garnituri de chiulasa mai subtiri.
                problema este ca tot trebuie sa faci cip-tuning ca sa scoti limitarea pt. Turatii ca la 6000 iti taie benzina si trebuie schimbat si avansul la aprindere daca schimbi axa.
                Subscriu la cele spuse.

                Comment


                • #83
                  Aveti grija ca chiptuningul cu fisierele pt motoarele cu cama stock, dupa schimbarea camelor nu face treaba. Trebuie si softul scris pt noile came, nu un update pt vechile came (cel care da 7-8 cai la majoritatea benzinarelor). Is curios cine face soft specializat pe o anumita diagrama a camelor (deobicei acest lucru implica o serie de teste dyno)...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #84
                    Mie a zis cineva la un service dacia ca sa duc masina la ei, dau 200ron pun pe laptop si maresc puterea de la 70 la 85 de caluti. Daca fac chestia asta nu se intampla nimik nu?
                    I HAVE A !sigpic
                    fara linkuri externe in semnatura

                    Comment


                    • #85
                      Ba da. Creste puterea accelerezi mai bine, eventual o sa inceapa sa-ti placa, 15-20 de cai in plus se simt bine...
                      operatia se cheama "chiptuning". vezi in paginile anterioare sau cauta pe forum, vei gasi mai multe informatii despre ce si cum se intampla la chiptuning.
                      sa nu exagerezi cu talpa pe acceleratie si poti face modificarea linistit.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by X@by View Post
                        Mie a zis cineva la un service dacia ca sa duc masina la ei, dau 200ron pun pe laptop si maresc puterea de la 70 la 85 de caluti. Daca fac chestia asta nu se intampla nimik nu?
                        Nu se intampla absolut nimic,chiar e pacat sa nu faci asta daca ai diesel,consumul ramane la fel cum il ai acuma(daca pastrezi stilul de condus),viteza creste,reprize mai bune si ajungi mai repede la 100km/h cu exact 2 secunde.

                        Comment


                        • #87
                          Loganull DCI se poate duce in peste 130 cp DOAR din chip. Problema apare la fiabilitate. Dupa o modificare de gen morotul ar pica dupa doar cateva sute, poate zeci de km, din acest motiv nici un tuner nu va instala mape "impinse" la extrem (aici sigur o sa spuna unii ca vb prosti, dar...).
                          La motoare aspirate chiptuning-ul e... Ca sa fie, nu aduce mare lucru in plus, dar...
                          Cineva zicea ca axele cu came nu aduc putere. Aduc, dar sa va vad eu cu niste axe cu unghi de atac foarte agresiv cum stati cu masina la coada, la un blocaj
                          Cea mai "viabila" modificare pentru golanii nostri ar fi un renault 19 willi sau un clio RS (aici e vorba de muuulti bani) de la care se ia cam tot: jug(se potriveste perfect), motor, electronica, cutie, punte spate, servodirectie, aer conditionat (asta pentru cine nu are). Un R19 il gasesti pe la 1200 - 1500e, deci poate fi considerata cea mai ieftina modificare pentru a duce loganul la 130+cp.
                          Sau... Putem sa folosim loganul pentru scopul in care a fost creat, o masina ieftina destinata transportului din punctul A in punctul B.
                          Sau (2) luam logan 1.6 16v 133 cp, ala care va aparea la anu'
                          Numai de bine.
                          sigpic

                          Comment


                          • #88
                            Un dci de 85 dus in 130 cai, pare plauzibil ( dar si acolo raman multe semne de intrebare)
                            Insa din 65 in 130....Doar din chip, fara alte modificari (turbo, intercooler etc) nu se poate.
                            Iar pt polizor, remaparea e mai mult placebo, nu se simte extraordinar de bine. Un mic plus, dar pt cine nu se incumeta in depasiri periculoase, nu se merita.
                            PS: vezi felix cat a muncit pt a scoate 100 si ceva de cai ( parca 112 dupa ultimul dyno) si 255 nm, toate din motor de 65 dci.
                            Last edited by Cezar; 18 July 2008, 13:59.

                            Comment


                            • #89
                              Eu am spus ca ajungi la puterea asta in dezavantajul fiabilitati. Si am mai spus ca nu se incurca nimeni sa faca asa ceva, este posibil dar nu are rost.
                              In rest ma bucur ca impartasim aceeasi parere (chip tuning pe aspirata, banui ca aia e polizoru')
                              sigpic

                              Comment


                              • #90
                                Eu am renuntat la faza cu chiptuning-ul,vreau sa tin masina mai mult timp.N-am incredere in ce zic firmele de chiptuning,mai ales ca la mpi nu se prea merita efortul.
                                M-ar interesa mai mult sa schimb evacuarea cap coada daca ajuta cu ceva,bineinteles.
                                Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google