cel mai bun mod de a mari puterea motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • catalin_dcn
    replied
    Si in Pitesti sunt baiati buni, eu o am de 2 ani si nu am avut probleme.
    Last edited by Seba; 6 September 2009, 17:54.

    Leave a comment:


  • tedugoromania
    replied
    Am auzit ca sunt si tipi de la Dacia care maresc puterea unii chiar de la Pitesti or fi buni?
    A lucrat cineva cu ei?

    Leave a comment:


  • GOLAN91
    replied
    Sau asa,dar si aicea parerile sunt impartite,la uni se simpte foarte bine(adica la mine) la alti mai deloc etc.,sonda o minti usor,sa vedem cum minti politia,RAR...........

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Bine.
    Anulati catalizatoru si vedeti o schimbare in bine (si ''mintiti'' cumva sonda, anulati-o si pe aia).
    In mod sigurat va expira mai usor, ha....?

    Leave a comment:


  • loganar
    replied
    bine, eu nu am stiut ca sunt identice d-aia am intrebat.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    teoretic castigi un consum mai mare. si aia nu pt mult timp, ca la stabilizarea buclei, sonda lambda zice "ho, mai usor cu benzina, bah ecu-le, mai taie din gaz ca nu arde toata." si prostanu' ala de ecu se executa si taie gazul.
    dar ca sa te linistesc, nu e cazul sa-ti faci astfel de griji. am verificat eu in manualul de service, injectoarele sunt IDENTICE. nu e prima oara cand spun lucrul asta si sa nu va mai tunati masinile dupa ideile unora de pe iutub. dar vorbesc cu marele zid chinezesc...

    Leave a comment:


  • loganar
    replied
    am intrebat si io, ca daca cele de 1.6 au debit mai mare atunci teoretic castigi ceva putere.

    Leave a comment:


  • GOLAN91
    replied
    Chiar daca nu ma pricep,dar ce rost are sa le schimbi??castiga cai??Sunt aceleasi injectoare,deci fizic merge,deci acelasi soft,deci nu ai probleme la ITP,deci mai bine le lasi asa ,ca tot 1,4 va ramane...

    Leave a comment:


  • loganar
    replied
    a incercat oare cineva sa puna injectoare de 1.6 pe 1.4? am vazut pe net o chestie da nu stiu daca e posibil sau e vrajeala. fizic se potrivesc? ce soft ii trebuie? consum & ITP, ceva probleme? rog sa-si dea cu parerea cei care se pricep ....

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    nu am gasit sa scrie in manualul de service. decat ca ansamblul biela-bolt-piston trebuie sa aiba toleranta de maxim 6 grame pentru un motor, de la un cilindru la altul. din aduceri-aminte, ansamblul biela/piston are vreo 490g la dacia 1300. asta asa, ca idee.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google