If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Pai mai Ioane, dupa logica pe care o expui ar trebui sa mai arunci din valvele alea ca "ie" multe si poate apar probleme. Eu nu cred ca o astfel de masina pica atat de repede, doar din cauza ca-i supraalimentata. Sigur are o turbina cat un covrig...
@XP: la 130 motorul 1.6 hdi inghite cam 5.5 +/-.
am observat ca atunci cand ramane mai putina benzina in rezervor (cam atunci cand se aprinde becul) masina are u "crestere' de putere.de aceasta parere sunt si alti utilizatori de pe alte forumuri.
unii zic ca se datoreaza presiunii facute de vaporii si gazele sin rezervor
varianta cu gazele nu cred ca e plauzibila, pentru ca atunci ar trebui sa fie progresiva "cresterea " de putere, si nu cred ca ar mai fi sesizabila.pe cand , ce am sesizat eu, este un mic salt de putere imediat ce se aprinde becul la benzina.
tind sa cred ca e ceva legat de returul benzinei sau ceva de genul asta. care probabil curge mai usor atunci cand scade benzina sub un anumit nivel , usurand sarcina pompei, care o sa aiba in felul acesta mai multa putere pentru a crea presiune in injectoare.
poate isi da cu parerea cineva cu mai multa experienta in mecanica.
ma gandesc ca e o solutie ieftina de a creste puterea motorului smile.gif
vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
vand lampa adaptabila la torpedo
Singura explicatie pentru care masina pare mai fasneata este ca masina este mai usoara fara rezervorul plin.
Nu exista crestere de presiune in injectoare sub nici o forma, pompa de benzina are regulatorul setat la 3,5 bar, tot ce e peste refuleaza inapoi in rezervor.
Prin absurd daca ar creste presiunea benzinei in rampa, va intra in prima faza mai multa benzina, rezultand un amestec mai bogat in accelerare care defapt va duce la o scadere de putere, asta pana cand ecu reface timpii si revine la amestecul ideal de 14,7.
Devine ceva mai fasneata deodata.si asta doar cand se aprinde becul.
Ce spui tu e normal ca odata cu usurarea masinii ea merge mai bine dar daca ar fi doar motivul asta nu cred ca ar putea cineva se sesizeze cresterea de putere a masinii cand ii scade greutatea cu un kg.
Eu vorbesc de altceva si anume o crestere imediata a puterii (mica ce i drept) IMEDIAT SI DOAR dupa aprinde becul la benzina.
Mentionez ca aceasta cestere posibil sa nu o sesiseze decat cei ce sunt foarte faniliarizati cu masina.
Cred ca e cel mult cat o diferenta dintre una remapata si una neremapata
vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
vand lampa adaptabila la torpedo
Devine ceva mai fasneata deodata.si asta doar cand se aprinde becul.
Eu vorbesc de altceva si anume o crestere imediata a puterii (mica ce i drept) IMEDIAT SI DOAR dupa aprinde becul la benzina.
Cred ca e cel mult cat o diferenta dintre una remapata si una neremapata
Şi logic te întreb, de unde să provină diferenţa aceasta?! La una remapată este normal să se simtă altfel, că doar s-a intervenit asupra ei, dar la tine din ce să provină diferenţa, doar dintr-un bec aprins? Fără niciun fel de supărare ...!
Hehe si eu am observat asta. E mai fasneata cand mai am 2 liniute in bord la rezervor. Mereu am pus pe seama faptului ca amestecam benzina de petrom cu aia de efix. In fine explicatii de om atent la trafic. Nici o legatura cu realitatea Cert e ca se intampla mereu cand raman cu mai putin benzina decat de obicei.
SI la mine la diesel este acelasi lucru, cum raman cu 3 liniute de combustibil, masina trage de rupe, ceea ce nu se intampla la 4-5-6 liniute
de ce face asa...nu am descoperit1
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment