cam mult cuplu. au vreo 450 500 Nm care imping in 600 kg cu 7 trepte mai scurte ca la mountainbike ul meu. dar da niste motoare fabuloase. sa nu mai zic de era 3000 cmc v10 v12 cand bateai 1000 cai....ce vremuri
vor ca din 2013 sa introduca 1.6 turbo cu admisie limitata ca diametre
cel mai bun mod de a mari puterea motorului
Collapse
X
-
bah, lasati-o moarta, un motor s1600/s2000 nu-i pt masini de strada. cat despre suprematia turbo, daca e s-o luam la bani marunti, ti se pare ca un motor de f1 e turbo? ala e NA, natural aspirat. are 2.4 litrii si 600Nm si de la 8000 la 18000rpm urca cum urca un turbo de 2 litrii de la 4000 la 5000rpm. mai da-l dracu de turbina, aia e pentru constructorii incapabili sa faca un motor calumea
Leave a comment:
-
@ xp cand ma duc prima data la ploiesti fac poza bidonului in service ul unde l am vazut. 140 euro 8 litri costa si cica mareste cu 5-7 puncte cifra in concentratia maxima admisa
Leave a comment:
-
-
sa-mi arati si mie aditivu ala de la care o sa ai 120 CO din benzina noastra de 95 peste care se mai pune odata aditiv sa ajunga la 98 sau 101 ...Originally posted by alessandro View Postcifra octanica este chiar cel mai simplu de obtinut. am gasit in japonia aditivi pe baza de toluen care maresc considerabil cifra octanica.
aveti idee daca axele de 305 sunt la acelasi pret ca axele normale street ?
ce mai trebuie schimbat pe langa ele ?
@ xp eu ce ziceam ? nu are nimeni potential sa faca ceva macar in sensul s1600. toata lumea pune axa da unu nu a avut tupeu sa sara de 250 260 grade. vreu sa vad un nebun pe forum
@ seba nu mi plac turbo-urile. s1600 are undeva la 75 kmh cu a 2 a la 8500 deci scurt, foarte scurt. cuplu are avea 220 Nm deci suficient sa tina si cutia stock doar ca il are la 6500 7000 rpm deci nu se poate
Nu e vorba de tupeu , e vorba cam de fanatism sa stii ca bagi atatia bani pentru niste cai amarati .
Ziceai ca nu iti place turbo .Stii care e diferenta dintre un aspirat cu axe de 500 grade si un motor turbo ? Ca ala turbo macar cand incepe sa traga ...trage de rupe si chiar simti ca trage , pe cand aspiratu ala trage ca un turbo obosit sub 4000 rpm si cand incepe sa traga... trage sa moara
)
Pastrezi toate dezavantajele de la turbo cu avantaje mici .
Leave a comment:
-
Sunt cativa care au axe de 271 pe 8v.Dar nu intra pe forum.La 271 tre ridicat putin relantiul undeva la 1000-1100.Poate ca asta ii da inapoi pe multi.Plus ca o sa fie destul de enervant pentru o masina de zi cu zi.Si cu cea de 263 nu urca deloc sub 2500rpm,apoi incepe sa miste cat de cat, dar cu cea de 271.
Eu am 263 pe masina si merge destul de bine.Inca nu am soft.
Leave a comment:
-
cifra octanica este chiar cel mai simplu de obtinut. am gasit in japonia aditivi pe baza de toluen care maresc considerabil cifra octanica.
aveti idee daca axele de 305 sunt la acelasi pret ca axele normale street ?
ce mai trebuie schimbat pe langa ele ?
@ xp eu ce ziceam ? nu are nimeni potential sa faca ceva macar in sensul s1600. toata lumea pune axa da unu nu a avut tupeu sa sara de 250 260 grade. vreu sa vad un nebun pe forum
@ seba nu mi plac turbo-urile. s1600 are undeva la 75 kmh cu a 2 a la 8500 deci scurt, foarte scurt. cuplu are avea 220 Nm deci suficient sa tina si cutia stock doar ca il are la 6500 7000 rpm deci nu se poateLast edited by alessandro; 12 October 2011, 08:59.
Leave a comment:
-
ce am uitat sa spunem amandoi, un motor s1600 pe o cutie cu rapoarte ca noastra, e mort din fasa. ala daca nu pica din 8500 in 7000 la schimbarea de viteza, poti sa-l "muti"...al nostru pica din 6500 in 4500. pastrand proportiile, ati putea sa va imaginati cam ce cutie va trebuie si cam care-ar fi costurile unei asemenea cutii de viteza.
Leave a comment:
-
un motor era undeva la 30-40 mii
, masina toata e peste 100 mii , iar motorul ala te tine cateva curse , deci ori nu stiti ce inseamna un s1600 ori va place sa folositi cuvinte mari
) Va vaitati la 1000 eur pentru ITB , chestie din care chiar se obtine ceva palpabil , sau niste axe care costa 800 eur , dar la s16000 suntem primii
) .Vorbiti de interne schimbate , oare stiti ce inseamna sa mergeti cu 12.5-13:1 compresie ? Cu ce benzina o sa fie nevoie sa mergeti, ce CO ca sa poti da avans astfel incat sa nu pierzi din cauza benzinei si compresiei ce ar trebui sa castigi din cauza compresiei ? Sa trebuiasca sa mergeti cu benzina de 110-120 CO
care se vinde la 100 eur - 5-10 litri 
Acuma voi stiti cum stati cu banii , dar nu stiu daca merita 5000 euro pentru 30-40 cai penibili la 8000 rpm cu relanti de 3000 si nici atunci n-o sa fie la nivel de s1600.
In viziunea mea s1600 wannabe o sa aibe chip,tobe,serpi la nea dorel,limitare la 8000 rpm ,dungi de cupa si vreun filtru sport
)
Last edited by Cristi_Xp; 11 October 2011, 21:07.
Leave a comment:
-
ca sa aduci un motor in specificatiile s1600 bagi bani cat nu fac 2 loganuri.
in plus, cu masina aia nu poti merge frumos. asta ar fi alt motiv pt care nimeni nu se va apuca. al treilea, probabil ca 240 d ecai ii obtii mai usor si mai ieftin dintr-un motor cu turbo sau unul mai mare, care are la baza 150+, decat unul de 87 sau 105.
Leave a comment:
-
am citit pe undeva ca pentru 1.6 ideal ar fi 33 milimetri. serpisorii stock de 16v au 33 mm
@ Seba problema noastra este ca suntem oameni normali cu slujbe normale. nu ne permitem sa dam 1000 eur pe ITB uri. ne descurcam cu ce avem si noi pe aici prin dezmembrari prin Vitan etc etc
crezi ca nu merg ITB urile de care zic pe un 16v cu axa de 300 grade si interne schimbate ?
astept in continuare sa vad primul 16v s1600 wannabe din club si cred ca o sa astept mult si bine
Leave a comment:
-
Pai 37 are toata lumea la diametru.40-u e exterior, teava are 1.5mm grosime.
Galeria stock de logan(8v) are 30 pe cilindru si 45 unde se unesc toate 4.
Leave a comment:

Leave a comment: