SI la mine la diesel este acelasi lucru, cum raman cu 3 liniute de combustibil, masina trage de rupe, ceea ce nu se intampla la 4-5-6 liniute
de ce face asa...nu am descoperit1
cel mai bun mod de a mari puterea motorului
Collapse
X
-
credeam ca numai la 8valve se manifesta fenomenul dar vad ca si la 16 v e la fel
si se intampla si la case mai mari . cititi in special postul 3 http://honda-tech.com/showthread.php?t=2058593
Leave a comment:
-
Hehe si eu am observat asta. E mai fasneata cand mai am 2 liniute in bord la rezervor. Mereu am pus pe seama faptului ca amestecam benzina de petrom cu aia de efix. In fine explicatii de om atent la trafic. Nici o legatura cu realitateaCert e ca se intampla mereu cand raman cu mai putin benzina decat de obicei.
Leave a comment:
-
poti sa faci o incercare eventual cronometrat.
la mine dupa ce s a aprins becu si mai fac cel mult 10 km incepe sa se manifeste fenomenu.
Leave a comment:
-
eu nu am simtit asta niciodata. poate si datorita faptului ca la ultima linie si pe bec aprrins mergem pe mod economy
Leave a comment:
-
eu am facut o comparatie dorind sa subliniez ca cresterea nu este asa mare.
daca ai fi citit si mai sus ai fi inteles despre ce vb
oricum nu isi dau seama decat cei invatati cu masina. fara suparare
de unde vine aceasta crestere nu stiu. cert e ca sunt mai multi care "reclama " lucrul asta
Leave a comment:
-
Originally posted by male View PostDevine ceva mai fasneata deodata.si asta doar cand se aprinde becul.
Eu vorbesc de altceva si anume o crestere imediata a puterii (mica ce i drept) IMEDIAT SI DOAR dupa aprinde becul la benzina.
Cred ca e cel mult cat o diferenta dintre una remapata si una neremapata
Leave a comment:
-
deci, e o conspiratie ca sa consume mai repede decat de obicei benzina si sa ramai in pana!!!
Leave a comment:
-
Devine ceva mai fasneata deodata.si asta doar cand se aprinde becul.
Ce spui tu e normal ca odata cu usurarea masinii ea merge mai bine dar daca ar fi doar motivul asta nu cred ca ar putea cineva se sesizeze cresterea de putere a masinii cand ii scade greutatea cu un kg.
Eu vorbesc de altceva si anume o crestere imediata a puterii (mica ce i drept) IMEDIAT SI DOAR dupa aprinde becul la benzina.
Mentionez ca aceasta cestere posibil sa nu o sesiseze decat cei ce sunt foarte faniliarizati cu masina.
Cred ca e cel mult cat o diferenta dintre una remapata si una neremapata
Leave a comment:
-
Singura explicatie pentru care masina pare mai fasneata este ca masina este mai usoara fara rezervorul plin.
Nu exista crestere de presiune in injectoare sub nici o forma, pompa de benzina are regulatorul setat la 3,5 bar, tot ce e peste refuleaza inapoi in rezervor.
Prin absurd daca ar creste presiunea benzinei in rampa, va intra in prima faza mai multa benzina, rezultand un amestec mai bogat in accelerare care defapt va duce la o scadere de putere, asta pana cand ecu reface timpii si revine la amestecul ideal de 14,7.Last edited by florian; 4 April 2014, 21:53.
Leave a comment:
-
am observat ca atunci cand ramane mai putina benzina in rezervor (cam atunci cand se aprinde becul) masina are u "crestere' de putere.de aceasta parere sunt si alti utilizatori de pe alte forumuri.
unii zic ca se datoreaza presiunii facute de vaporii si gazele sin rezervor
varianta cu gazele nu cred ca e plauzibila, pentru ca atunci ar trebui sa fie progresiva "cresterea " de putere, si nu cred ca ar mai fi sesizabila.pe cand , ce am sesizat eu, este un mic salt de putere imediat ce se aprinde becul la benzina.
tind sa cred ca e ceva legat de returul benzinei sau ceva de genul asta. care probabil curge mai usor atunci cand scade benzina sub un anumit nivel , usurand sarcina pompei, care o sa aiba in felul acesta mai multa putere pentru a crea presiune in injectoare.
poate isi da cu parerea cineva cu mai multa experienta in mecanica.
ma gandesc ca e o solutie ieftina de a creste puterea motorului smile.gif
Leave a comment:
-
Pai mai Ioane, dupa logica pe care o expui ar trebui sa mai arunci din valvele alea ca "ie" multe si poate apar probleme. Eu nu cred ca o astfel de masina pica atat de repede, doar din cauza ca-i supraalimentata. Sigur are o turbina cat un covrig...
@XP: la 130 motorul 1.6 hdi inghite cam 5.5 +/-.
Leave a comment:
-
Originally posted by alessandro View Post1.2 TCE 1.4 TCE sunt exemple de consum scazut la renault
1.6 16v este la sfarsitul vietii. este depasit tehnic si moral din toate punctele de vedere
viitorul este turbo. clar
La cat praf e la noi si ce benzina avem... n-as miza foarte mult pe hi-tech... care inseamna si fiabilitate mai mica, sau cel putin costuri de intretinere mai mari in timp.
Leave a comment:
-
bine ma m ai prins cu matza n buzunar. am tras si eu un pic de consumul ala sa agit threadul.
Buc - Constanta 6 si ceva la suta asta e parol
1.9 TDI 130 cai il cunosc ca pe navasta mea. ia cam 5.8 - 6 la 130. Skoda Superb
Leave a comment:
-
Originally posted by alessandro View Postmers Bucuresti - Constanta limite legale de viteza cu 120 pe autostrada 6% in cap. al meu ia mai mult din start si nu are 166 cai.
in schimb daca o calci pe coada consuma 10vezi sa nu lasi vulpea bearca
eu nu zic ca nu consuma 5% ... dar la 70-80 la ora
stai tu linistit ca nici el la 70-80 la ora nu are mai mult de 70 cai
rog un posesor de diesel sa imi spuna daca la 130 constant n-are mai mult de 5% consum)
Last edited by Cristi_Xp; 22 November 2011, 01:34.
Leave a comment:
Leave a comment: