If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Bani sa ai ca se rezolva,iar la itp nu te intreaba nimeni de ce nu mai ai yale la masina.Si eu am in plan acest lucru dar ramane pe viitor cand voi fi nevoit.
mi-a venit o idee mai demult de genul: scoti yala, pe dinauntru sudezi o bucata de metal si apoi umbli cu chit/fibra de sticla sa fie rezistent, alfel daca pui asa in gaura chit dai mai tare cu degetu se duce tot chitu ) ( ca si cum ai scoate sigla de pe portbagaj si il faci clean )
" Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
Eu unul am in plan sa astup gaurile alea cu ochi de pisica reflectorizanti.
Am vazut in Kaufland unii misto si costa 5 lei bucata,,si ca sa fie si ceva folositor in acelasi timp o sa pun si pe portierele din spate ca sa se vada noaptea masina mai bine din lateral.
Cat despre Itp...nu au aia treaba daca ai tu sau nu butuci,,si sunt si masini fara butuci destule.
Aia se leaga de tine daca ai masina lovita,ruginita,nu ai frane,lumini si alte cele,,,nu de butuci!
ar fi o solutie chiar ieftina, culoare se rezolva repede ori cu spray pentru faruri ori cu autocolant prinderea ar fi o relativa problema sau se lipesc direc
Azi 16:08
valeriuciprian De ce nu faceti din inox o saiba fara gaura in ea...bombata frumos...cu un filet sudat pe interior si cu o piulita cu saiba infiletata?
O idee foarte buna! Si ieftina. Saiba poate fii vopsita in culoarea masinii.
umpli gaura cu Sudura TIG Tungsten Inert Gas Welding este asemanatoare cu sudura OXY. Materialul de adaus se tine in mana sudorului acesta avand un control perfect asupra sudurii ( nu in cleste sau pistolet, cu toate ca sunt si diferite variatii ). Avantajul major al acestui tip de sudura este ca piesele sudate au nevoie de un minim de finisare dupa sudare, si sudorul controleaza perfect cantitatea de material de adaus. Un alt avantaj este faptul ca acest procedeu nu lasa deloc zgura si stropi. Dezavantajul major este ca procedeul necesita o mana experimentata si sudura este mult mai inceata decat sudura MIG . De remarcat este ca in functie de grosimea materialului si alti parametri se poate suda si fara material de adaus.
Urmatorul procedeu ar mai fi chituirea , vopsirea si dat luciu...bafta
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment