Iautati ce spun astia aici " Graţie acestor modificări, Dacia Logan 2,0 RS este capabilă să atingă o viteză de top de 210 km/h! " unde sunt aia cu 210 la prestige )....oricum loganul acesta daca ar fi in romania ar face istorie
Logan RS de 170 de cai putere! By Patrick Kirfel
Collapse
X
-
Pai are cutie cu rapoarte scurte...de aia nu are top speed mare ...
Cat despre 43 mii ,un clio rs intreg neimmatriculat costa 4-5 mii,daca il gasesti cu spatele lovit costa mai putin.Cutia sa fie buna,electronica,si motorul.Neaparat discuri pe spate,si sincer nu as avea curaj sa ma dau cu el fara rollbar...
P.S. mai dati un search cand deschideti subiecte noi...asta era demultLast edited by Cristi_Xp; 11 May 2008, 15:51.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Asta inseamna ca asa da 30000euro doar ca ca sa-mi fac de cap,ca are 200Cp si il fac pe ala cu Passat-ul,sau Bmw,etc.Dar ce conditii are un Passat si ce conditii are un Logan.Cum urla Logan-ul la 200km/h si cum se aude in Passat.Nu as baga atatia bani in buzunarul celor de la Dacia/Renault.Un evo e perfect.Tot atata costa.Cu 5000 mai mult.
@dannyel:ia scrie tu pe youtube,1.6 16v stock 210km/h si uita-te la filmulet.Si o sa vezi.sigpic
Comment
-
La banii astia iti iei clio III RS F1 team sau Megane II RS F1 team...Si mai ramai si cu bani de roll-bar si ce mai vrea muschiuletul tau...
pe de alta parte senzatia pe care o ai in Logan este inegalabila...
"uite...Merge...Incredibil..."
daca esti fan bricolaje nu vad nicio problema in a pune un motor cu tot cu TL4 de la dezmembrari pe logan...Si suspensie, frane ...Roll-bar, scaune...Dar nu la banii astia...
Comment
-
nu stiu de ce am impresia,dar probabil in costuri a intrat un logan nou + un clio RS nou .Altfel nu imi explic )Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Idem cristi_xp, altfel nu are cum sa coste asa mult... daca facem un calcul simplu care implica numai variante ieftine, adica Logan SH ar fi cam 3500 loganul, 4000 Clio, amortizoare, roll-cage, scaune, roti si frane plus omologare cred ca nu ar depasi 15mii de euro . Daca ai dispune de 15000 de euro sau ai putea face rost de ei mai usor probabil ar merita senzatia de a depasi BMW-uri, Mertzane si altele pe autostrada, acuma depinde si de persoana, pana la urma cred ca impedimentul financiar e mai mic decat dorinta de a depasi masini straine pe autostrada parerea mea
Comment
-
bmweie depasesti si daca il usurezi un pic,si ii pui motorul 1.8 16v,care costa masina toata undeva la 1500 neinmatriculata.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by Rudy View PostDece bmw si nu loganu asta ? Sa stai in curu lu unu cu passat la 180 km/h si porma sa-l mai si depasesti , e o senzatia greu de exprimat mai ales ca se oftica ala tot ca vezi tu doamne l-a depasit un logan.
Comment
-
sunt curios in afara de alternator pe cureaua de accesori o avea si compresor pentru AC ? sau nu mai avea loc ?turbo makes torque and torque makes fun
LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5
Comment
-
are si clima. pomopa hidraulica de servodirectie se scoate si se puna electrica, de diesel. restul accesoriilor raman pe motor, in locul pompei servo se pune compresorul. cel putin asa arata in poza.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
sunt curios dc prinde doar 200km/h .. are cutia de 1.6 16v de pe logan .. sau ce.. Cutia de pe clio ajunge la 260.. bine ca intervine aerodinamica, greutatea da macar 230 tot prindea parerea mea.
Asadar lamureste-ma cu ce cutie are
are bord de clio.. cred ca a luat toata instalatia electrica de pe clio...turbo makes torque and torque makes fun
LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5
Comment
Comment