Logan RS de 170 de cai putere! By Patrick Kirfel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    O echipare completa Logan ( inclusiv rollbar, frane, suspensie de 1800 Euro, jante, semi slick-uri, scaune, bari rigidizare, tampoane, centuri, rollbar, extictoare, etc ) si ce mai e nu trece de 5000 euro niciodata in viata + motor 2.0 + acarete 1000-2000 euro + Logan max 3000 euro si uite gata jucaria :>
    Plus ca o sa stea pe asflat mai bine ca un "biemveu" de serie, iar pe un drum virajat plange tot neamul bmw :> insa nu le putem compara pt ca sunt "clase" diferite ......

    Acest Logan nu are nevoie de top speed mare la ce stie sa faca, si pentru ce a fost modificat


    Ps: biemveie daca vrei rupi si cu basina aia de 1.6 8v .... dar hai sa nu fim rautaciosi .... )
    Last edited by MANIAC222; 28 April 2009, 14:12.

    Comment


    • #62
      ti-as spune si ce tdi-uri mai rupe "basina" aia, dar n-o sa-ti vina sa crezi
      pt cel cu cutia de 16v pe logan rs: e aceeasi cutie de pe orice logan, adica are aceleasi rapoarte. cu o cutie de dizal ar merge ceva mai repede, dar pierde la demaraj. nu vad de ce o caroserie de logan ar trebui sa mearga ca o caroserie de clio, daca sunt echipate cu acelasi motor si cu aceeasi cutie. loganul e mai greu si e mai antiaerodinamic decat clio...
      stabilitatea pe viraje intre un logan cu arcuri sport si un bmw cu punte spate independenta va las s-o ghiciti singuri, daca mai e cazul...

      rollbar-ul, franele, centurile, scaunele, toate alea daca le iei cu omologare (ca sa te poti macar da la rally cu masina), se apropie de aia 5000 de euro. oricum un motor nou de clio rs nu-l iei cu 1000 de euro never. nici un logan nou nu cumperi cu 3000 de euro...

      ala de cupa, care e un banal 1.6mpi cu rollbar, jante, evacuare, scaune, centuri, omologari FIA pt 5 ani, ajunge la 20000. doar ca ala e omologat si de strada si de rally. daca vrei sa fii "legal", platesti de numa'-numa', asta e problema. nu masina in sine si accesoriile de pe ea sunt scumpe.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #63
        Pretul pare exagerat la prima vedere...
        O astfel de modificare unicat costa atat de mult din mai multe motive:
        1. Piesele sunt cumparate individual, deci costa mai mult decat ar costa "din fabrica".
        2. Componentele racing, gen rollcage custom, fete de usi din fibra de carbon costa si ele foarte mult.
        3. Toata masina asta nu e montata de o linie de montaj din Romania, unde costurile sunt mici ci e conceputa si montata de o echipa de germani probabil. Parerea mea e ca "manopera" face mare parte din suma mai sus mentionata.
        sigpic
        ^Logan turbat (WIP)^

        Comment


        • #64
          @Seba - Preturile spuse de mine mai sus sunt "Reale" l si nu ma refeream la acel motor de clio "nou" pentru ca nou sunt slabe sanse sa gasesti.
          Un logan nou nout, e undeva la 4000 euro 1.6 mpi 8v eventual cu geamuri electrice fata, gol in interior doar cu un scaun la sofer.
          Iar o echipare de cupa, coasta, ( Omologata FIA ) este fix 3900 euro iar cea de rally unde e doar alta suspensie si un scut in plus ajunge maxim la 4500. Deci nu stiu de unde a scos nebunul ala de neamt aproape 30.000 euro !?!??!?! Important e ca un logan ca cel prezentat in prima pagina face senzatie si lasa impresionat orice posesor fie el de bmw, audi, honda, benzina sa dizal .....


          Insa niciodata nu poti face din dulap .....bici acest lucru e foarte clar :> clio este ceva mai usor .... si mi se pare mai scurt ceea ce inseamna din start un avantaj ....
          Last edited by MANIAC222; 29 April 2009, 00:04.

          Comment


          • #65
            cand un logan chel 1.4 e la vanzare cu 5000 de euro, tu gasesti 1.6 cu servo la 4000 doar ca n-are scaune in interior si o mana de plastice? la ce dealer? ca io mi-as lua unul la banii astia sa ma dau la rally cu el...
            vorbim de masini noi sau de coji din piata? daca e vorba de ttargul de vechituri si masini dauna totala reparate, atunci cu un buget de 3500 de euro ai masina de curse. iei un logan ca al meu cu plafonul sifonat cu 1500 de euro (in rest fara nici o problema) si ai un 16v numa' bun de "tiganeli". pui motor de clio rs si te dai la grupa H. si nici omologari nu-ti trebuie, daca e sa facem economie
            la ce-ti dau dreptate, e insa ca nu face nici un logan 30000 de euro. si nici pe aia cu bemeveuri nu-i impresioneaza, pana nu le da fum. atunci or sa se mai gandeasca, dar pana nu si-o "iau" de la un dulap, pt ei bmw e masina germana extrema de curse. fie el si-un obosit 316 de 100 de cai si 1400 de kile...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #66
              e na ca mai e putin si se fac 4 ani de cand o tot dadeau unii pe aici cu loganu RS de 20.000 de ieuro si canci... cainii latra, uzina merge bine inainte.
              fara fanteziile ero(t)ice ale unora.
              va zic eu un secret cat China..pe Dastar o sa fie 2.0 benzina 140 de magari.
              da nu pentru Ro, ci pentru marele urss

              Comment


              • #67
                pai costa 30 mii de euro , numa cutia aia secventiala costa 10 mii lejer .
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #68
                  Legat de duster, din cate am inteles dintr-o emisiune de la ProMotor (nu stiu cat credit sa le acord...) si din Auto Mobile de pe B1 tv parca si, Dusterul romanesc va primi 2 motorizari noi, adica 2 moatoare de 150CP. Un diesel si un benzinar si, tot odata v-a primi si un diferential autoblocant. Ce vor avea "rusii" in plus fata de astea este climatronicul.
                  O fi oare asa?

                  In rest...ne lipseste motorul acela de 2L de pe logan?

                  Comment


                  • #69
                    frate daca ne-ar lipsi motorul de 2.0 pe logan am avea pe strada acum numai 1.6 16veuri , nicidecum 1.2 si 1.4 , lesinaturile cu care ne-am obisnuit ...
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • #70
                      stii vorba aia ... "pacat ca nu s-a pus motorul de 2.0 turbo de pe megane RS ca imi luam de ala ,asa mi-am luat 1.2 ca-i mai ieftin impozitul si asigurarea. Si daca chiar se punea motorul ala , totusi nu cred ca imi luam , ca pica turbina la ele )"
                      Cine vrea intr-adevar motorul de 2.0 , fara sa cheltuie prea multi bani si cu un pic de cunostiinte l-a pus sus .Pana acum nimeni nu si l-a dorit prea tare .
                      @DaniD
                      Exista mai multe motoare de 2.0 de la renault .
                      F7R de pe megane/laguna 2.0 16v 140 cp
                      F7R de pe clio williams 150 cp
                      F4R de pe clio 2 rs 172 si 182 ... 172 respectiv 182 cp desi diferenta n-ar fi din motoare
                      F4R de pe clio 3 rs 197 de 197cp
                      F4Rt de pe megane rs ... 225 cp ...
                      deci care lipseste pe logan ?)
                      Last edited by Cristi_Xp; 11 February 2011, 19:20.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #71
                        Off: In cel mai bun caz pe Duster se va monta 1.4 TCe 130 - 150 Caluti frumoshi si un dizel de 1.6 / 1.9 (130 sau 150cp) dar totusi nu prea cred . Sunt prea multi cai / cost exorbitant - o sa fie mai scump ca , Koleos
                        1.6 MPi Icy White

                        Comment


                        • #72
                          fii serios .
                          1.4 TCe e motor de generatie noua , nu se va pune asa ceva la Dacia .
                          Trebuie un motor cu cuplu mare jos in ture , ori un turbo e in cuplu mare cand e pe turbo, ar avea un consum imens )
                          Last edited by Cristi_Xp; 14 February 2011, 16:56.
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #73
                            Eu zic totusi sa revenim cu picioarele pe pamant si sa lasam motoarele de 2.0, turbinele etc. Loganul a fost si cred ca va ramane in continuare o masina de familie, low-cost fara pretentii si veleitati sportive. Ca noi visam, mai modificam la ele unii mai timid, altii mai radical(schimbat motor) asta e altceva dar eu nu cred ca Renault va scoate vreodata o editie care sa fie demna de cuvantul "sport" si nu pt. ca nu se poate, pentru ca nu are niciun rost si pt. ca nu asta este targetul Loganului.
                            Si daca prin absurd s-ar fi lansat asa ceva... credeti ca ar mai fi costat 10.000E sau mai putin? Cate s-ar fi cumparat? Le numarai pe degetele de la maini? Eu zic ca da. Rentabilitate? Clar nu. Pana la urma la noi nu prea s-a cumparat asa de mult nici 1.6 16v ca deh e scump, iar in acceptiunea romanului priceput la fotbal, femei si masini consuma mult bre ca e 1.6 si are multe "vulve" . Iar noi vorbim de 2.0 si cai verzi pe pereti .

                            Comment


                            • #74
                              pai si Cupa Logan ce e ?
                              plus din cate observi , in threadul asta nu se vorbeste de nimic SF , se vorbeste de ceva ce s-a facut , nu ce a visat cate unu si s-ar gandi sa faca ,si omul se referea la Duster .
                              Loganul nu se va mai fabrica din 2012 deci ma indoiesc ca va mai aparea ceva .
                              Last edited by Cristi_Xp; 14 February 2011, 16:58.
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #75
                                Eu zic ca pe logan se vor monta mereu motoare ieftine de generatie veche pentru a mentine profit bun si pentru a nu surclasa renault.Orice s-ar spune renault are ca patron statul francez si scopul va fi sa munceasca mult frantuzul nu rominul.Probabil alt constructor ar alege profitul dar aici e altceva.

                                Cind ne uitam cit de putini cumpara 1.6 16valve o sa vedem ca totusi nu suntem o piata de desfacere pentru asemenea motoare.Cei care vor cu adevarat putere isi iau altceva asa ca sa nu mai visam.Mie mi-ar place ideea sa aibe dacia un motor puternic dar cu un motor mai bun trebuie inbunatatit absolut tot la o masina si ar ajunge la un pret de masina cu pretentii.Eu recunosc ca am luat logan si pentru pretul de intretinere mic(nu mai spun ca am mcv si pt ca e mare)si nu pentru ca ma da pe spate performantele sau confortul.
                                sigpicPasionat de MCV si natura

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google