Tuning motor 1.4/1.6 8v/1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ai cuplu mai mare , accelereaza mai bine .Nu scrie niciunde ca raportul de compresie mare ajuta doar jos in ture , doar ca se simte mult mai bine acolo,insa fara soft sus in ture probabil e riscul sa detoneze .
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • corect, cristi. din chiuloasa s-a luat 1mm, s-a inlocuit garnitura chiulasa, s-au refacut culbutorii. believe it or not, am scapat insa de zgomotul metalic caracteristic lui 1.4, cat si de zgomotul de diesel, desi in cutie n-am umblat. efectiv vibreaza altfel motorul, la alta frecventa. caii nu stiu exact cati sunt, dar cu siguranta sunt mai multi. pe benzina, la ture pana in 3000, mi se pare cam tot acolo cu 1.6, dar pe ture mari parea mai fasnet 1.6..sa zicem peste 125 Nm la cuplu

      nu mi s-a parut niciodata ceva in neregula cu motorul meu, cum sustine Melc. doar ca nu sunt un mare liniutar, si merg predominant in ture joase si medii, de aici "puturosenia"masinii. mi se pare in schimb ca este mai ok pe reprize.
      Last edited by razvanamza; 21 June 2011, 17:19.

      Comment


      • asta cu puturosenia daca mergi in ture mici o contrazic eu.

        16v u lu tata trage grav pe ture mari 5500 6500 si merge cu ea 90 % sub 2000 rpm numai in clantzanituri si batai de tampoane

        Comment


        • Hai ca m-ai dat gata. Mai ajusteaza filcor-ul pentru inca 2..3 cai si gata. Decat sa iei bataie si de la 1.4 stoc mai bine nu mai face niciun test, asa macar ai constiinta impacata ca masina ta e FITZA.

          Exista vreodata un moment in care sa nu existe o scuza (fie ea bazata pe realitate sau pe fictiune)?

          Comment


          • filcor sau ne filcor (chiar conteaza?) masina merge mult mai bine acum. probabil voi face intr-o seara racoroasa de toamna o testare cu/fara filtru stock si vad pe viu. mie mi se pare ca ma ajuta la turele joase. proabbil taie la cele inalte, dar pe mine ma intereseaza alea joase.

            Comment


            • am facut adineauri un test cu masina lui RazvanAmza
              1.4 Gpl Filcor remapat si chiuloasa planata 1mm

              primul lucru care m a frapat este presiunea din colectorul de admisie. foarte mare si foarte buna. aproape constanta pe plaja de ture si foarte apropiata de cea atmosferica . dar nu stiu cum sta un 1.4 stock la admisie

              @ 08melc te oferi sa facem un test si cu a ta ?

              se vede presiunea din colector pe a 3 a coloana din dreapta
              Attached Files

              Comment


              • Ce se tot discuta paicea,filcor,daca vrei sa vezi cum iti merge masina spunemi si se rezolva.
                alessandro nu stiu in ce consta acel test,dar daca te intereseaza facem si cu a mea,dar am corpu marit la 50mm.
                Nu prea inteleg nimic din acel tabel,dar cred ca ma poti ajuta cand montez multiclapetele,cand zici colector,te referi la senzoru de vaccum??
                sigpic

                Comment


                • spre stupoarea amandurora, presiunea in colectorul de admisie, la mine cel putin, este mai mare decat cea exterioara...se vede clar cantitatea enorma de benzina adusa de remapare, cat si avansul mult mai mare decat 16v stock de exemplu..... parametrii nu se modifica la functionarea pe gaz, spre satisfactia mea personala. urmeaza remaparea la gpl, pentru a beneficia din plin de compresia marita..

                  golan91, cat mai e la tine marirea clapetei?

                  Comment


                  • este mai mare da dar doar un pic la inceput. oricum sta bine fata de 16v. dar gandeste te ca ai si 1.4 care nu trage atat aer.
                    presiunea mare te ajuta sus nu jos

                    avansul ca valoare raportata la PMH este mai mic. raportat la PMI este mai mare ca la 16v dar nu este edificatoare comparatia.

                    timpi de injectie ceva mai mari sau egali cu 16v . injectoarele au acelasi debit daca nu ma insel. deci mai multa benzina

                    Comment


                    • probabil amestec foarte bogat, pentru a preveni detonatiile. oare un soft custom ar ajuta mai mult?

                      Comment


                      • probabil ca da . e 150 oiro

                        defapt da e bogat. acelasi benzina ca la 16v la aer cat targe pistonu de 1.4

                        Voltage Range Lambda Air/Fuel Ratio Output Torque Observations

                        945 mV 0.80 12 98% Too rich, power loss
                        900-945 mV ~0.85 ~ 12.5 100% Maximum power
                        855-900 mV ~0.90 ~ 13.2 99% Good operation
                        810-855 mV ~0.93 13.8 98% Good operation
                        540-810 mV ~0.97 14.3 98% Good operation
                        225-540 mV ~0.98 14.4 97% Good operation
                        180-225 mV ~1.0 14.7 97% Good operation
                        135-180 mV ~1.02 ~ 15 96% Good operation
                        90-135 mV ~1.04 ~ 15.3 95% Maximum economy
                        45-90 mV 1.05-1.25 15.4-18 74-94% Pretty lean
                        All out <45 mV >1.25 >18 Too lean, misfires

                        la razvanamza lambda 1 avea valori intre 900 si 946 milivolti adica un AFR de 12.5 13
                        cam asta e remaparea. fate de mine care am 800 880 voltaje adica un AFR undeva la 13 13.5 14

                        hai ca am luat o razana . noapte buna
                        Last edited by alessandro; 23 June 2011, 00:09. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • ms. chiar ai studiat problema deci ar trebui sa o dau o tzara inapoi...

                          Comment


                          • nu m am prins de faza cu avansul. pe DDT iti arata avansu in functie de PMH ( point mort haut - punct mort superior ) . valorile erau mai mici ca la mine . dar iar nu stiu daca e bine sa comparat 16v cu 1.4

                            pana nu prind un 1.4 1.6 si 16v stock degeaba vorbim.

                            si ti am zis cum as vrea. autostrada 12345 blana maxima de 2 ori sa fie concludent

                            Comment


                            • Hai ca chiar sunt curios cum stau cu AFR,sa vedem diseara la ce ora termin,poate ai timp.
                              sigpic

                              Comment


                              • Originally posted by alessandro View Post

                                hai ca am luat o razana . noapte buna
                                da ai luat`o )
                                lambda nu stie sa citeasca mare lucru . AFR se masoara pe wideband care lucreaza de la 0 la 5V ,nu 0-1 V ca o lambda narrowband .
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google