ai cuplu mai mare , accelereaza mai bine .Nu scrie niciunde ca raportul de compresie mare ajuta doar jos in ture , doar ca se simte mult mai bine acolo,insa fara soft sus in ture probabil e riscul sa detoneze .
Tuning motor 1.4/1.6 8v/1.6 16v
Collapse
X
-
corect, cristi. din chiuloasa s-a luat 1mm, s-a inlocuit garnitura chiulasa, s-au refacut culbutorii. believe it or not, am scapat insa de zgomotul metalic caracteristic lui 1.4, cat si de zgomotul de diesel, desi in cutie n-am umblat. efectiv vibreaza altfel motorul, la alta frecventa. caii nu stiu exact cati sunt, dar cu siguranta sunt mai multi. pe benzina, la ture pana in 3000, mi se pare cam tot acolo cu 1.6, dar pe ture mari parea mai fasnet 1.6..sa zicem peste 125 Nm la cuplu
nu mi s-a parut niciodata ceva in neregula cu motorul meu, cum sustine Melc. doar ca nu sunt un mare liniutar, si merg predominant in ture joase si medii, de aici "puturosenia"masinii. mi se pare in schimb ca este mai ok pe reprize.Last edited by razvanamza; 21 June 2011, 17:19.
Comment
-
Hai ca m-ai dat gata. Mai ajusteaza filcor-ul pentru inca 2..3 cai si gata. Decat sa iei bataie si de la 1.4 stoc mai bine nu mai face niciun test, asa macar ai constiinta impacata ca masina ta e FITZA.
Exista vreodata un moment in care sa nu existe o scuza (fie ea bazata pe realitate sau pe fictiune)?
Comment
-
am facut adineauri un test cu masina lui RazvanAmza
1.4 Gpl Filcor remapat si chiuloasa planata 1mm
primul lucru care m a frapat este presiunea din colectorul de admisie. foarte mare si foarte buna. aproape constanta pe plaja de ture si foarte apropiata de cea atmosferica . dar nu stiu cum sta un 1.4 stock la admisie
@ 08melc te oferi sa facem un test si cu a ta ?
se vede presiunea din colector pe a 3 a coloana din dreaptaAttached Files
Comment
-
Ce se tot discuta paicea,filcor,daca vrei sa vezi cum iti merge masina spunemi si se rezolva.
alessandro nu stiu in ce consta acel test,dar daca te intereseaza facem si cu a mea,dar am corpu marit la 50mm.
Nu prea inteleg nimic din acel tabel,dar cred ca ma poti ajuta cand montez multiclapetele,cand zici colector,te referi la senzoru de vaccum??sigpic
Comment
-
spre stupoarea amandurora, presiunea in colectorul de admisie, la mine cel putin, este mai mare decat cea exterioara...se vede clar cantitatea enorma de benzina adusa de remapare, cat si avansul mult mai mare decat 16v stock de exemplu..... parametrii nu se modifica la functionarea pe gaz, spre satisfactia mea personala. urmeaza remaparea la gpl, pentru a beneficia din plin de compresia marita..
golan91, cat mai e la tine marirea clapetei?
Comment
-
este mai mare da dar doar un pic la inceput. oricum sta bine fata de 16v. dar gandeste te ca ai si 1.4 care nu trage atat aer.
presiunea mare te ajuta sus nu jos
avansul ca valoare raportata la PMH este mai mic. raportat la PMI este mai mare ca la 16v dar nu este edificatoare comparatia.
timpi de injectie ceva mai mari sau egali cu 16v . injectoarele au acelasi debit daca nu ma insel. deci mai multa benzina
Comment
-
probabil ca da . e 150 oiro
defapt da e bogat. acelasi benzina ca la 16v la aer cat targe pistonu de 1.4
Voltage Range Lambda Air/Fuel Ratio Output Torque Observations
945 mV 0.80 12 98% Too rich, power loss
900-945 mV ~0.85 ~ 12.5 100% Maximum power
855-900 mV ~0.90 ~ 13.2 99% Good operation
810-855 mV ~0.93 13.8 98% Good operation
540-810 mV ~0.97 14.3 98% Good operation
225-540 mV ~0.98 14.4 97% Good operation
180-225 mV ~1.0 14.7 97% Good operation
135-180 mV ~1.02 ~ 15 96% Good operation
90-135 mV ~1.04 ~ 15.3 95% Maximum economy
45-90 mV 1.05-1.25 15.4-18 74-94% Pretty lean
All out <45 mV >1.25 >18 Too lean, misfires
la razvanamza lambda 1 avea valori intre 900 si 946 milivolti adica un AFR de 12.5 13
cam asta e remaparea. fate de mine care am 800 880 voltaje adica un AFR undeva la 13 13.5 14
hai ca am luat o razana . noapte buna
Comment
-
nu m am prins de faza cu avansul. pe DDT iti arata avansu in functie de PMH ( point mort haut - punct mort superior ) . valorile erau mai mici ca la mine . dar iar nu stiu daca e bine sa comparat 16v cu 1.4
pana nu prind un 1.4 1.6 si 16v stock degeaba vorbim.
si ti am zis cum as vrea. autostrada 12345 blana maxima de 2 ori sa fie concludent
Comment
-
Originally posted by alessandro View Post
hai ca am luat o razana . noapte buna
lambda nu stie sa citeasca mare lucru . AFR se masoara pe wideband care lucreaza de la 0 la 5V ,nu 0-1 V ca o lambda narrowband .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment