Tuning motor 1.4/1.6 8v/1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • io ma intreb ce e in capul vostru uneori ? s-a desfacut un motor , chiar asa greu era sa se puna segmenti si cuzineti noi ? cat puteau sa coste ...
    pot sa te felicit doar pentru curaj ... ca totusi ai avut curaj ce altii vorbesc de ceva vreme si degeaba . Pacat ca in loc sa se incurajeze lumea sa experimenteze chestii de astea acu ai bagat frica de tot in ei )
    Oricum era o struto camila tigania cu axe de 1.4 ,am nimerit si eu o axa d-aia singura chestie benefica a fost consumul
    Last edited by Cristi_Xp; 17 September 2011, 12:34.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • Probleme putea aparea din orice dar din pacate a fost din cauza pistonului care era deja dus de cand l-am cumparat....

      O situatie comica a fost cand sa punem volanta ca am observat ca nu se punea exact pe gauri ramanand toti fixati ca trebuie si volanta de 1.6 dar dupa ce am rotit la ea am observat ca gaurile nu erau la aceeasi distanta si e doar o pozitie in care stau toate gaurile exact.
      Nu era vorba de bani era vorba de timp pentru ca trebuiau asteptati. Sa va dau pret, segmentii costa 310 lei iar cuzinetii sunt 70 cu 70 palier si maneton.

      Comment


      • Mai o chestie , cand se baga bielele pistoane in bloc , se perechesc astfel incat fiecar ansamblu biela-piston sa aibe aproximativ aceeasi greutate pentrun un mers cat mai echilibrat al motorului ma indoiesc ca s-a tinut cont aici desi toate piesele au venit in punga. Oricum daca tu zici ca e sigur de la piston , nu vad de ce nu ai incercat cu alt piston, nu aveai cat timp sa mai pierzi cat n-ai pierdut deja.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • cauta un motor de 1.6 de a gata, bun cu cat mai putini km. urca l sus la tine. nu lasa niste fiare sa te faca

          Comment


          • nenea ala e un mecanic foarte bun, iar diferentele de greutate intre ansamblurile piston-biela sunt aproape nule. a fost facuta propunerea de piese noi (segmenti, cuzineti) din cate stiu eu, dar dura mult, iar cuzinetii si segmentii lui erau mai buni (asta relativ la cei 40.000km ai motorului de 1.6 ). a fost un ghinion nemaivazut si atat, cu un set de 1.6 bun mototul merge foarte ok. axele sunt aceleasi din cate stiu eu. repet, mecanicul face motoare de ani de zile, in general pe bmw, mercedes, honda , fara nici o problema la activ.

            Comment


            • cristi piesele cumparate au fost luate de pe un singur motor si nu au fost amestecate.
              Dupa cum spuneam mai sus masina nu este doar a mea ci este masina familiei cu care circul 90% dar mai sunt drumuri extraurbane pe care le facem doar cu loganul pentru confort, spatiu de depozitare si siguranta. In acel moment eram presat ca masina sa mearga. Parintii nu stiau nimic, masina a fost dusa la service pe motivul ca ma duc sa schimb distributia si sa fac revizia de 90 000km si la ea aparuse sunete ciudate. Daca puneam alt piston si nici acesta nu era bun? nu erau bani aruncati pe geam? nu insemna ca mai tin masina in service inca ceva timp? Mi se pare cea mai buna alegere la momentul acela avand in vedere starea in care ma aflam.

              alessandro din pacate nu voi mai baga niciun ban in masina in vederea performantelor. Cum ziceau unii "daca ai cap vinde-o" Nu spun cum sunt majoritate care cand vad logan si vrei sa traga mai bine ca nu e masina de curse sau mai stiu eu ce doar ca e greu sa transformi o masina pe care conteaza familia intreaga in una care trage mult mai bine. Ati vazut ca si golanu` a ajuns la aceeasi idee si pentru a scapa de asta si-a cumparat o alta masina.

              Pentru a pune acum un motor de 1.6 iar imi trebuie o caruta de bani si sincer am atatea lucruri de facut cu ei incat chiar nu ma intereseaza. In Bucuresti nu am gasit pe nimeni sa doreasca sa faca un schimb de motor cu o diferenta de bani toti spunand ca nu au ce face cu el ca au forte multe. (cel mai ieftin motor l-am gasit de 300 E+ montaj minimum 400lei+omologare700lei= aproximativ 2500lei, oare mai merita dupa ce o valoare mai mare ca asta a fost aruncata la gunoi?

              Uite cristi un raspuns de al tau cand incercam sa ma informez despre internele motorului si sa cer mai multe detalii de la cei care cunosc cum se procedeaza:

              "ce va place sa mai discutati treaba asta. De atata vreme n-a facut nimeni chestia asta inca ati ramas in stadiul de verificare .Oare merge biela ? Oare merge vilbrochenu ? Oare dup-aia trebuie sa schimb usile ?"

              In Bucuresti exista masini facute 1.6 din 1.4 din nefericire eu nu sunt unul din ei.

              Sper sa nu se supere pe mine racingcode dar desi a desfacut motorul de 1.6 de mai multe ori la intrebarea daca difera pistonul de 1.4 cu cel de 1.6 el afirma cu tarie ca nu difera, sunt identice, chiar el a avut pistone de 1.4 pe bloc de 1.6. Asa ca au fost multe informatii pe care a trebuit sa le adun si dupa sa incerc sa gasesc unde este adevarul. Am incercat si la service dacia care era dispus sa imi faca modificarea dar nu a dorit sa imi dea anumite cote din motor.
              Last edited by o8MeLC; 17 September 2011, 17:15.

              Comment


              • Originally posted by razvanamza View Post
                nenea ala e un mecanic foarte bun, iar diferentele de greutate intre ansamblurile piston-biela sunt aproape nule. a fost facuta propunerea de piese noi (segmenti, cuzineti) din cate stiu eu, dar dura mult, iar cuzinetii si segmentii lui erau mai buni (asta relativ la cei 40.000km ai motorului de 1.6 ). a fost un ghinion nemaivazut si atat, cu un set de 1.6 bun mototul merge foarte ok. axele sunt aceleasi din cate stiu eu. repet, mecanicul face motoare de ani de zile, in general pe bmw, mercedes, honda , fara nici o problema la activ.
                daca stii tu ca e la fel axa ,aia nu inseamna ca stii bine .
                razvane le-ai cantarit sa vezi ?multi mecanici nici cheia dinamometrica nu o folosesc ca e prea scumpa si iti spun ca nu ajuta la nimic
                eu te-am felicitat pentru curajul ca ai incercat ! Din pacate asta e un proces care nu se face in graba si nu se face pana nu ai toate piesele in motor si macar daca desfaci motorul sa il faci inapoi ca la carte .
                Diferenta intre motoare se pare ca e data de vilbrochen si piston , biela are acelasi cod si la K7M si la K7J
                Attached Files
                Last edited by Cristi_Xp; 17 September 2011, 17:44. Reason: Automerged Doublepost
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • sincer am fost ambitionat de ce ai spus tu mai sus si de aceea nici nu am facut public ce aveam de gand. Stiau cativa de ce vreau sa fac dar a ramas destul de secret. Multi spun ca axele nu difera decat la codul lor. Daca poti te rog cauta si bielele sa vedem daca au acelasi cod sau difera sunt curios ele fiind aceleasi.

                  Multi m-au tratat exact cum ai facut tu desi intentia mea era destul de clara. A fpst singurul mecanic care a dorit sa faca asta si din puctul meu de vedere a si reusit doar ca piesele aduse de mine au tradat... Tot a fost strans la cuplu scris in cartea de service si fara a se grabi.

                  Avand in vedere ca am vazut cum se desface si se face un motor acum nu mi se pare deloc o asa mare inginerie incat toata lumea se fereste de a desface motorul.

                  Am mai avut o oportunitate data de un mecanic de la meridian care spunea ca imi aduce pistoane noi la un pret decent doar ca dupa calculele lui i-a dat ca pistonele ating in supape si ca trebuie distantier la chiuloasa si asa ca s-a lasat pagubas. Din calculele mele destul de precare a dat ca pur si simplu nu are cum sa atinga, diferenta de cursa e de 10.5 parca, ea impartindu-se in 2 ,5.25 in sus si 5.25 in jos. Avand in vedere ca razvan a luat 10 din chiuloasa si nu atinge la 5.25 nu prea era panica. Asa gandesc eu :d
                  Last edited by o8MeLC; 17 September 2011, 17:52.

                  Comment


                  • e acelasi cod la biela , altfel nu as fi facut afirmatia de mai sus .
                    Daca axele nu au acelasi cod , inseamna ca nu e aceeasi axa deci nu face acelasi lucru ) . Daca te uiti in manual o sa vezi si diferente intre cat coboara supapa la 1.6 si cat coboara la 1.4 ,asadar de unde diferenta aia ,daca nu din axa .
                    Last edited by Cristi_Xp; 17 September 2011, 18:01.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • acum 1000 de cuvinte 1 ban nu fac. Asta e. Am povestit aici ca altii care vor sa faca asta sa stie la ce sa se astepte si sa se pregateasca de eventuale probleme. Desi nu avea axa de 1.6, volanta era mai usoara si masina tragea foarte bine. Sper ca in ceva timp sa vedem o masina din club facuta de 1.6 si sa nu ramana patania mea fara niciun rezultat.

                      Comment


                      • eu sper sa vad una cu motor de RS ) da nici care nu se baga...
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • Eu vreau sa vad compresor pe 1.4, dar acuma na... gume de iarna, vreau sa mai trec pe la Stelco sa modific o gatuiala de 40 pe traseu.. mcd are compresia mult mai praf ca a mea si tot trage rau, nu s-a plans, vreau sa elimin problema mea cu trasul bine foarte jos, sa mut cuplul asta mai sus, acolo moare a mea. Daca rezolv cu gatuiala si se va muta cuplul ala mai sus, ii arunc si axa iar mai incolo sa faca bum.

                          Bai imi pare rau de banii investiti, macar secretul a fost tinut, nu stia nimeni de manevra asta, foarte putini, ma bucur ca nu a spus nimeni nimic. M-a surprins cand venise la bloc si mersesem in masina in spatele blocului la Distrigaz in parcare, eu spunandu-i "ce-ti bate motorul, distributia pusa prost ma?" iar el "in momentul asta mergi cu un 1.6". Nu crezusem pana nu vazusem toate suruburile principale ale motorului "manarite". Pana si capatul planetarei de pe stanga fata lucea, semn ca a fost dat jos motorul. Seria.. K7J.

                          Fabula: si cu 1.6, tot egali am stat, al naibii destin). Nu conteaza adiacentele si ce te-a tras in jos. Tot mai forta si mai fiabil e 1.4, nu bate, nu troncane, e natural pana sus).
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • e foarte greu sa iti dai seama daca un motor aspirat merge bine sau nu ,merge mai tare sau mai slab ...etc
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • avand in vedere ca tragea pe treapta 3 exact ca un 1.4 pe treapta 2 eu zic ca e ceva

                              Comment


                              • pacat ca ai facut niste greseli copilaresti ca era 'Stas' 1.6 in haine de 1.4
                                Imi pare rau ca te-am pus la cale sa faci asta ) tu ziceai ca merge eu ca fati frate tu ) si asa sa dus dreacu de rapa


                                vizionati cu placere tuning de calitate http://www.facebook.com/photo.php?v=..._t=video_reply
                                Last edited by lau911; 17 September 2011, 23:06.
                                sigpic
                                Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                                http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google