amu daca o mere linku'...ne om uita
Tuning motor 1.4/1.6 8v/1.6 16v
Collapse
X
-
eu i-am bagat in cap prosiile, dar dupa riscurile care au aparut (piese proaste) ma indrept spre compresor, dar nu va fi din familia eaton, ci o combinatie compresor-turbina, cu "melc" asemanator turbinelor, dar miscata de fulie ca un compresor normal. pretul complet al pieselor (fara intercooler) cam 1500 lei. manopera oricum nu va depasi tiganirea motorului. bineinteles va fi nevoie de ecu piggyback, sa vedem cat ajunge distractia. rezultatul final prmite peste 100 de cai. multe calcule de facut si multi bani de strans insa. deocamdata doar calculam. propunerea de motor williams montata o am de mult, dar vreau o masina 100% legala. cu compresor nu-i tot una ca la alt motor...
Comment
-
Originally posted by lau911 View Postpacat ca ai facut niste greseli copilaresti ca era 'Stas' 1.6 in haine de 1.4
Imi pare rau ca te-am pus la cale sa faci asta ) tu ziceai ca merge eu ca fati frate tu ) si asa sa dus dreacu de rapa
vizionati cu placere tuning de calitate http://www.facebook.com/photo.php?v=..._t=video_reply
Comment
-
si de ce vrei sa faci asta ? la ce te ajuta ? bati 1.6 bati 16v si cam atat ? cu ce costuri ? cu ce riscuri ? stai cu inima cat un purice cand pleci cu masina la munte ca nu stii daca plezneste sau nu. sa nu mai vorbesc de europa sau alte destinatii exotice
chai nu poate sa ne intre odata in cap ca loganul merge tunat doar daca este a doua masina ? chiar trebuie sa invatam pe pielea noastra ce inseamna bani aruncati de pomana ? sau poate ai alta masina care o vei folosi all round
pe mine m au daramat psihic o admisie care facea ca un taur in calduri si un catalizator care mirosea mai rau ca la Auschwitz.
am mers cu cineva in masina si m a intrebat da ce miroase in halul asta ? si ce zgomotoasa e ? ce senzatie sa pleci la munte sau la mare sa inceapa de o data poc poc poc pic pic pic de sub capota adrenalina
zici ca te costa 1500 piesele. 1000 manopera. 500 evacuarea. ajungi la 3000 lei . hello e 600 lire un 2.0 rs de 180 cai nu 100 lesinati si obositi.
la ambreiajul tau de 180mm nu te gandesti ca nu face fata ? mai adauga 1000 kit ambreiaj placa disc volanta.
ia ti 16v si termini povestea daca vrei doar 100 cai. ai confort ai AC ai consum ok.
Comment
-
Ia in calcul ca daca pui alt motor (deja avand servo, aer, GPL), ori renunti la ele, ori mai dai bani sa le adaptezi sa functioneze pe acel motor.
Nu vrei Razvane compresorul meu? Sau chiar vrei sa-l pun la primavara)?
Comment
-
nu renunti la servo , ca in fond si la urma urmei legi pompa noua la caseta de logan .
GPL ... hahahaPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by aleXpeed View PostIa in calcul ca daca pui alt motor (deja avand servo, aer, GPL), ori renunti la ele, ori mai dai bani sa le adaptezi sa functioneze pe acel motor.
Nu vrei Razvane compresorul meu? Sau chiar vrei sa-l pun la primavara)?
eu recunosc ma luat valul. daca un catalizator scos a dat fail...da pai un compresor
Comment
-
Eu i-am propus. Daca nu-l vand, il sui pe masina. Pana nu crap motorul cu tot cu axa nu ma simt bine, piesele exista, e chestia de manopera la mine. Deocamdata trebuie sa rectific ceva la evacuare, timp sa am.. duminica e inchis peste tot iar de luni pana vineri lucrez).
Comment
-
Pai stiu unde sta nea' Aurica, la el am facut serpii dar problema e ca am o gatuiala de 40 pe evacuare, de unde se unesc serpii in 1, pana la racordul flexibil, traseul e pe 40, mai mic decat stoc.. la Stelco cand facusem traseul, i-a fost lene lui Adrian sa faca teava de 50 si sa puna piulita pentru sonda 1, ca cica "lasa ca 40 ala nu ingatuie, nu are treaba", cand normal acolo stiu ca e 45..
edit: se vede teava problema la mine. Intrarea normala a racordului e de 50.Attached FilesLast edited by aleXpeed; 18 September 2011, 16:59.
Comment
-
Tocmai ca urasc ca-mi trage asa bine jos, am auzit ca se va muta cuplul asta mai sus daca pun teava de 50 acolo, vom trai si vom vedea, as fi fericit sa se adevereasca chestia asta. Nu e mare si greu Eaton-ul, care ar fi faza cu greutatea? Mari sunt si compresoarele de pe VW, doar trebuie sa bage un anumit volum de aer.
Comment
-
Originally posted by razvanamza View Postdaca scoti gatuiala aia adio cuplu pe ture joase. cat despre compresor, eaton e mare si greu. se pot pune si chestii mai finute..iar de schimbat motoru', never. dar o axa de 1.6 stock cum o merge pe 1.4?
Probabil ca marge ceva mai bine axa de 1.6 pe 1.4..odata ce deschide supapele mai mult.Poate ca d-aia se simte si mai mult axa de 263g pe 1.4 decat pe 1.6.Poate la 1.6 ar merge si mai ok cu 271..cine stie.
Comment
-
Acum cateva minute am fost sa alimentez si cand am incercat sa bag pompa in gaura de la rezervor am observat ca acea clapa era blocata. Am pus pompa la loc si am incercat sa imping cu degetul si era blocata acolo ca si cum ar fi intampinat presiune mare din interior si se strambase catre exterior. Am impins mai tare si s-a deblocat. Marginea din partea opusa a balamalei este indoita si acum ramane un loc destul de mare neinchis. Imi puteti spune si mie daca acea clapa inchidea ermetic, din ce cauza s-a blocat si daca pot sa o indrept cumva.
Comment
Comment