If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Pai stiu unde sta nea' Aurica, la el am facut serpii dar problema e ca am o gatuiala de 40 pe evacuare, de unde se unesc serpii in 1, pana la racordul flexibil, traseul e pe 40, mai mic decat stoc.. la Stelco cand facusem traseul, i-a fost lene lui Adrian sa faca teava de 50 si sa puna piulita pentru sonda 1, ca cica "lasa ca 40 ala nu ingatuie, nu are treaba", cand normal acolo stiu ca e 45..
edit: se vede teava problema la mine. Intrarea normala a racordului e de 50.
Alexe , tocmai portiunea aia de galeria care trece pe sub baia de ulei nu ai izolat`o....e clar ca iti degaja caldura ca la balamuc.
daca scoti gatuiala aia adio cuplu pe ture joase. cat despre compresor, eaton e mare si greu. se pot pune si chestii mai finute..iar de schimbat motoru', never. dar o axa de 1.6 stock cum o merge pe 1.4?
filcor , eu am avut o bucata mai mare de teava pe 40 decat are alex , am inlocuit`o cu 50 si nu au fost diferente sa le simt , nici pe ture joase nici pe inalte.
@ melc care clapa ? ppune o poza. te referi la buson ? sau la clapa care nu te lasa sa bagi diesel in loc de benzina
@ fof ai dreptate daca bucata de gatuire este suficient de scurta nu inflienteaza absolut nimic.
doar nu evacueaza toti 4 cilindrii odata si se inghesuie caii sa treaca pe acolo
am mai spus eu ca ne luam dupa povesti. cum era si cu catalizatorul. nu il scot domne ca pierd cuplu pe ture joase. mama lui de catalizator scos ce smucea masina la 2000 de "dadea" cu mine de scaun
la tine oricum smucea masina la 2000. la 1.4 sigur se simte. ma apuc sa caut axa de 1.6. oare se impaca cu inaltima mai mica a chiulasei? (am luat 1mm)
@alessandro in gaura la 10 cm adancime este o portita argintie. Cand impingi pompa, o impingi si se deschide. Nu stiu ce rol are... O sa fac o poza daca nu ai inteles la ce ma refer, pe net nu am gasit niciuna.
gata o stiu. o tablitza de metal cu arc. nu e de la presiune in rezervor. ai o supapa un filtru carbon care rezolva problema presiunii. s o fi blocat arcul ala
@ razvanamza nu smucea deloc. simteai ca trage da nu impresionant. dupa ce am scos catul mergem ca jegosu cu 40 50 cu a 5 a si acceleram fara nici o problema. inainte de cat smucea dupa 3000. cat iti urca mai sus toata plaja de cuplu.
eu te sfatuiesc sa lasi masinuta ta asa cum este. toate modificarile alea nu sunt bune la nimic si asta ti o zic din experienta. prefer sa bag benzen de 100 lei sa ma duc la munte sa fac un gratar si sa ma imbat decat sa bag toti banii in masina si sa vad si sa vad litoralul dupa 1 septembrie sau la pro tv ca atat imi permit.
Nu stiu dc zici tu ca nu sunt bune de nimic.Eu unu sunt f multumit de cum merge masina mea dupa modificarile aduse.Nu prea regret banii bagati.
Acum daca tu te-ai descurajat ca poate nu ti-au iesit unele chestii cum ai vrut tu asta e partea a2a.
La motoarele noastre tre sa fi multumit cu fiecare +de putere sau cuplu, cat de mic ar fi..daca te gandesti ca cu o evacuare si o axa o faci avion atunci sigur o sa ramai dezamagit.
la logan , la orice ora poti sa vinzi mai departe ce ai investit pentru ca sunt multi care vor sa cumpere.Deci dintr`o investitie de 3000 , recuperezi 2000 lejer )
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Si eu sunt foarte multumit de investitia facuta, acum trage decent fata de varianta standard care tragea din inertie. In cazul meu, daca iese o combinatie, o termin pe aspirat si asa o las. Sincer, dupa Logan, in alta masina nu voi mai investi in performante, voi cauta din start o masina cu "vana" in ea.
asta e marxule , dar ti-ai facut damblaua . Ai investit niste bani , ti-ai satisfacut curiozitatea, ai vandut ti-ai si recuperat o parte din bani si esti si satisfacut emotional
Eu nu inteleg cum miroseai tu gazele de evacuare ca doar le lasi in urma ta, nu vin dupa tine ) .Mie sincer imi pute mai tare in masina de cand am catalizatorul sus, peste 5000 rpm incepe sa miroase a oua clocite .
Cat despre mersu cu geamu deschis, scoti si mana pe geam ?) ai si bratara de haur groasa pe mana sa se vada? )
Last edited by Cristi_Xp; 20 September 2011, 23:23.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
sa vedem ce mai fac intre timp. probabil interne de 1.6. melcule cu cat lasi internele alea? asa cu piston defect cu tot. le pun la pastrare si ma apuc la primavara.
asta e marxule , dar ti-ai facut damblaua . Ai investit niste bani , ti-ai satisfacut curiozitatea, ai vandut ti-ai si recuperat o parte din bani si esti si satisfacut emotional
Eu nu inteleg cum miroseai tu gazele de evacuare ca doar le lasi in urma ta, nu vin dupa tine ) .Mie sincer imi pute mai tare in masina de cand am catalizatorul sus, peste 5000 rpm incepe sa miroase a oua clocite .
Cat despre mersu cu geamu deschis, scoti si mana pe geam ?) ai si bratara de haur groasa pe mana sa se vada? )
merg, ma opresc la semafor si vine valu din spate. sa nu mai zic la parcari cnd faceam o laterala ceva.
in mers nu a mirosit niciodata. mi am facut damblaua, am avut noroc si mi am recuperat 90% din bani, sunt satisfacut emotional da
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment