Tuning motor 1.4/1.6 8v/1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • daca vorbiti de axa de catcams, atunci si ridicarea si durata sunt mai mari decat la axa stock.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • ne referim la axa de 1.6 stok, care e un fel de "sport" pentru 1.4

      Comment


      • e un fel de strutzocamila de care va place voua sa faceti .N-ati incercat nicicare inca sa faceti profilul camei la polizor? ))
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • Originally posted by alessandro View Post
          pai tot iesi in pierdere. admisia m a costat 300 si am dat o cu 200

          evacuare 600 traseu 200 serpi - 800 lei total pierdere 600

          nu mai pun la socoteala orele pierdute si banii dati la benzina de colo colo care nu s putini ? pentru ce ? sa mi rup masina sa fac IS uri cu numere de Bulgaria ?
          consider ca sunt capabil de ceva mai mult si imi pot folosi timpul si resursele in alt sens.

          @ alin tocmai asta e problema...au iesit bine modificarile masina tragea, dar confortul pierdut in schimbul a 3 cai a fost enorm. imi place sa merg cu geamurile fata deschise la maxim. puteam sa mai fac fac asta cu gazele de furnal care imi intrau pe geam de la exacuare ? efectiv ma lua durerea de cap. nu mai e fun. eu nu stiu cum puteti sa suportati mirosul ala. il simti pana in adancul plamanilor pret de cateva minute dupa ce ai inspirat gazele basca nu sunt nocive sunt groaznic de nocive



          a nu se intelege ca am ceva cu cei care modifica blana Loganele !!!
          Poate ce ai modificat la masina nu era corect, de aici si rezultatul. La asta te-ai gandit? Pe forum aici se fac multe modificari de evacuari, decat-uri, serpi care mai incolaciti, admisii din burlane de hota etc. Rezultatul? Cateodata un pic mai mult zgomot.

          Nu degeaba m-au costa peste 6000 euro piesele la Type-R. Cu ele am reusit un plus de aprox. 36CP si o diferenta de 5-6 masina fata de una stoc. Dar cu un pret si nu unul mic.
          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

          Comment


          • tocmai ce am zis ca masina se misca mult mai bine decat stock.

            confortul pierdut a fost determinant sa o fac stock. mirose a hoit putrezit si urla suficient. cam atat, dar tragea

            Comment


            • Cine ma poate ajuta si pe mine cu niste sfaturi cum sa verific exact setul motor de 1.6 sa vad care a fost problema.
              Din cate am inteles, pentru bataia de bolt se trage efectiv de bolt si daca se observa joc este de acolo.
              Intrebarea mea este cum si unde pot verifica bielele daca sunt ovale sau au alte probleme.

              Si as mai vrea daca imi puteti da pe cineva care se pricepe sa aduca la cota arborele sau cu ce masinarie se poate face.

              Imi e cam lene sa caut acum in manualul de service dar exista cotele de reparatii acolo?


              Cu cat mai multe detalii cu atat mai bine.

              Comment


              • logan nu are cota de reparatie pe arbore. dar daca il suni pe dan, te trimite unde trebuie si se rezolva.

                Comment


                • nu e fratilor mai simplu sa luati un motor de 1.6 de a gata ? aruncati cu bani in stanga si in dreapta si nu rezolvati nimic.

                  Comment


                  • alesandro momentan vreau sa fiu sigur ca setul motor nu are probleme sau sa imi spuna ce problema are pentru a o rezolva si pentru a incerca sa il vand sau sa il pun pe un motor.

                    Momentan vreau doar sa fiu sigur ca am un set motor care este in perfecta stare si pregatit sa fie pus pe motor.

                    Daca voi scapa destul de ieftin dupa veerificare si voi avea finante voi incerca sail pun pe un alt motor.

                    Comment


                    • pai il ai desfacut ? motorul este desfacut ?

                      Comment


                      • Nu am inca motorul. Motorul voi face rost de el dupa ce fac ca toate piesele sa fie perfecte. Cred ca va fi doar blocul motor de la un k7j. In fine nu asta este important, vreau sa aflu cum si unde pot verifa piesele si pot rectifica arborele.

                        Comment


                        • Vb cu MCD.
                          Parca la master tuner a rectificat el arborele.
                          AG 16 Y M A

                          Comment


                          • m am abtinut din rasputeri sa nu raspund in bataie de joc.

                            nu nu merge ce vrei sa faci

                            ma intreb doar unde ai auzit asa ceva
                            Last edited by alessandro; 9 January 2012, 16:38.

                            Comment


                            • puteai sa spui si tu ca logan 1.4 si 1.6 8v au o singura axa cu came ,iar 1.6 16v are 2 axe cu came

                              Daca iti pui axa cu came de la CATCams ,de minim 255 grade + modificari evacuare poti ajunge in jurul a 100 cp

                              Comment


                              • Cu cea de 255 ma indoiesc ca se ajunge in jurul a 100cp din 1.4
                                Last edited by al!n; 9 January 2012, 16:54.
                                AG 16 Y M A

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google