Tuning motor 1.4/1.6 8v/1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 98 s-a ajuns la cristi usb ...

    Comment


    • Originally posted by cos_min_i View Post
      98 s-a ajuns la cristi usb ...
      Ca tot veni vb de cristiubs eu tot nu inteleg ce axe a avut el pe masina.Poate ne lamureste el.
      Pe clubclio scria ca prima a avut-o pe 286 grade apoi alta mai agresiva cand a scos 117cp la 8100rpm si a cedat motorul.
      Cea de 255 cand a avut-o?
      AG 16 Y M A

      Comment


      • Originally posted by cos_min_i View Post
        98 s-a ajuns la cristi usb ...
        ba....USB e ala de la calculator)
        userul meu e cristi UBS
        @alin....

        o sa postez cand ajung acasa si am acces la toate fisele dyno ce s-a intamplat cu masina mea.
        la cea cu 117cp....a fost o setare sa o numesc a dyno-ului....din poze se intelege mai usor.
        Last edited by cristiubs; 9 January 2012, 17:06.

        Comment


        • Am inteles..asteptam fisele atunci.
          AG 16 Y M A

          Comment


          • Originally posted by cristiubs View Post
            ba....USB e ala de la calculator)
            userul meu e cristi UBS
            @alin....

            o sa postez cand ajung acasa si am acces la toate fisele dyno ce s-a intamplat cu masina mea.
            la cea cu 117cp....a fost o setare sa o numesc a dyno-ului....din poze se intelege mai usor.
            I-a dat frana mai putina sau nu era reglat 1:1?
            Astept cu interes fisele sa vada si ochiu meu curba de cuplu.
            sigpic

            IL 1 3 MIU

            Comment


            • exact...treaba cu cscala de 1:1 este cauza.
              sper sapt asta sa pot urca fisele...

              Comment


              • Ai uitat de fise sau s-a virusat calculatorul?
                Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                Comment


                • Originally posted by Doc View Post
                  Ai uitat de fise sau s-a virusat calculatorul?
                  nu am uitat numai ca nu am avut timp sa trec pe la Florin MT sa le iau

                  Comment


                  • Salutare, are cineva idee daca pe blocul motor de 8v se potriveste chiuloasa de 16v? As vrea sa trec pe 16v. A facut cineva ceva de genul si ca ce a implicat ?

                    Multumesc
                    LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

                    Comment


                    • NU se potriveste chiulasa de k4m pe k7m ......ca altfel nu se mai gaseau chiulase de 16v pe piata
                      E mai simplu sa iti cauti un k4m intreg si scapi de probleme

                      Ps : ce mai zice masina , in ce stare mai e ?
                      Attached Files
                      sigpic
                      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                      Comment


                      • k4, k7 NU va suna diferit? dar cica s-ar potrivi chiulasa de 1.2 16v, dar cred ca doar un zvon

                        Comment


                        • Da....am inteles o sa caut un motor at....Masina e in stare ok tot mai trang piese sa o termin..deocamdata nu am mai facut nimic pe la ea.
                          LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

                          Comment


                          • Originally posted by razvanamza View Post
                            k4, k7 NU va suna diferit? dar cica s-ar potrivi chiulasa de 1.2 16v, dar cred ca doar un zvon
                            1.2 16v are alt alezaj fata de K uri. plus ca nu exista legatura directa intre motoarele D si K

                            Comment


                            • sorine, am vrut eu sa fac conversia, iar cei de la renault mi-au zis ca nu merge. difera doua prinderi la chiulasa si returul de ulei catre carter.
                              razvane, K denota tipul blocului motor, (deci teoretic, e acelas ibloc pt ambele). 7 si 4 denota tipul chiulasei (ohc sau dohc), iar m si j reprezinta capacitatea (j=1400cc, m=1600cc) de aici sperantele desarte ca s-ar potrivi "crucis" piesele de pe un motor pe altul. in realitate, k de la k7m e diferit de k de la k4m
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • dar de faza cu 1.2 stie cineva ceva sigur sau doar zvonuri? nu putem compara garniturile de chiuloasa?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google