Cristi preferam sa imi raspunzi la intrebare nu sa faci off topic. Poate chiar imi trebuie raspunsul.
Tuning motor 1.4/1.6 8v/1.6 16v
Collapse
X
-
din ce stiu eu, diferente intre 1.4 si 1.6 sunt: axa cu came, vibrochenul si pistoanele, sa ma corecteze cineva daca gresesc.
acelasi lucru vreau sa il fac si eu, sa pun mecanismul interior de la 1.6 pe blocul motor al meu de 1.4, dar sunt inca in stadiul de studiu.
Comment
-
Originally posted by razvanamza View Post08melc, pentru vreo 20 de miliane pot sa-ti fa 1.6. se pastreaza si bloc si tot. detalii pe pm.
Comment
-
Originally posted by cos_min_i View Postaxa cu came este aceeasi ... biela este aceeasi
Originally posted by o8MeLC View PostCristi preferam sa imi raspunzi la intrebare nu sa faci off topic. Poate chiar imi trebuie raspunsul.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
10 bari aveai presiune pe toti cilindrii pe manometru? Daca eu am 12 si 13 pe primii 2 cilindri, atunci ce sa mai cred.. ?
Nu stiu de ce dar raman la parerea mea ca daca maresti raportul de compresie, fiabilitatea motorului va scadea in timp.. zic si eu, desi trage mai binisor si cativa au planat chiulasele.
Comment
-
Si cu 1.6 si chiulasa planata, aceeasi treaba legata de fiabilitatea in timp, parerea mea.
Cum de aveai 10 bari compresie inainte pe fiecare cilindru? Inseamna ca pierde undeva, spre 14 ar trebui sa fie de noua.
Comment
-
Presiunea pe fiecare cilindru in bari! Nu raport compresie, sunt chestii diferite. 9 si 10 sunt presiuni cam nasoale, eu am de la 1 la 4 asa.. 12, 13, 9, 10, diferente mari. Tolerantele sunt 9-14 bari in general la un motor normal, evident ca daca am o pereche de cilindri cu 13 compresie pe unul si 9 pe celalalt cu care lucreaza, nu-i deloc bine, nu e echilibru deloc.
Poate ti s-a masurat cu un manometru pentru motoare diesel, cum a facut Miu. Acolo sunt alte tolerante.
Comment
-
Cam arat ar trebui sa aiba motorul normal si nou.
Comment
Comment