Tuning motor 1.4/1.6 8v/1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cristi preferam sa imi raspunzi la intrebare nu sa faci off topic. Poate chiar imi trebuie raspunsul.

    Comment


    • din ce stiu eu, diferente intre 1.4 si 1.6 sunt: axa cu came, vibrochenul si pistoanele, sa ma corecteze cineva daca gresesc.
      acelasi lucru vreau sa il fac si eu, sa pun mecanismul interior de la 1.6 pe blocul motor al meu de 1.4, dar sunt inca in stadiul de studiu.
      http://www.loganclub.ro/forum/masinu...an-t22792.html

      Comment


      • axa cu came este aceeasi ... biela este aceeasi

        Comment


        • Originally posted by razvanamza View Post
          08melc, pentru vreo 20 de miliane pot sa-ti fa 1.6. se pastreaza si bloc si tot. detalii pe pm.
          Eu cu 13, fara ECU, hehe.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • Originally posted by cos_min_i View Post
            axa cu came este aceeasi ... biela este aceeasi
            e diferite axele , au si coduri diferite .

            Originally posted by o8MeLC View Post
            Cristi preferam sa imi raspunzi la intrebare nu sa faci off topic. Poate chiar imi trebuie raspunsul.
            citeste tot threadul asta , si cred ca mai sunt cateva in genul asta,sigur se afla raspunsul si nu o data ,de mai multe ori a fost postat .
            Last edited by Cristi_Xp; 14 June 2011, 21:47. Reason: Automerged Doublepost
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • alexppeed, aia 20 de milioane sunt cu tot ce trebuie. doar manopera, cu tot cu rabotare chiuloasa, vreo 10 milioane, dar veniti cu piesele in sacosa. nu am facut inca pentru ca nu am banii necesari. dar daca castig la loto, se schimba treaba.

              Comment


              • am resit azi sa pornesc animalu'. De la un raport compresie initial (10 bar pe manometru) de 9.5, am urcat cam la 11 (14 pe manometru). consumu la 80/h sub 5 constant, demaraj imbunatatit, se simte mai mult ca remaparea. asa, la ochi, aproape cat 1.6 la demaraj.

                Comment


                • tu iti dai seama ce spui acolo ?
                  Luai bataie cu 3...4 masini de la 1.4 remapat si spui acum ca te tii de 1.6+ ca acum ai si butelia de gpl

                  Esti tare.

                  Comment


                  • 10 bari aveai presiune pe toti cilindrii pe manometru? Daca eu am 12 si 13 pe primii 2 cilindri, atunci ce sa mai cred.. ?

                    Nu stiu de ce dar raman la parerea mea ca daca maresti raportul de compresie, fiabilitatea motorului va scadea in timp.. zic si eu, desi trage mai binisor si cativa au planat chiulasele.
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • stiu ca scade, abia am motiv sa cumpar un bloc de 1.6 mai repede

                      Comment


                      • Si cu 1.6 si chiulasa planata, aceeasi treaba legata de fiabilitatea in timp, parerea mea.

                        Cum de aveai 10 bari compresie inainte pe fiecare cilindru? Inseamna ca pierde undeva, spre 14 ar trebui sa fie de noua.
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • esti sigur de ceea ce spui? eu stiam ca 9-10 e foarte bine...

                          Comment


                          • Presiunea pe fiecare cilindru in bari! Nu raport compresie, sunt chestii diferite. 9 si 10 sunt presiuni cam nasoale, eu am de la 1 la 4 asa.. 12, 13, 9, 10, diferente mari. Tolerantele sunt 9-14 bari in general la un motor normal, evident ca daca am o pereche de cilindri cu 13 compresie pe unul si 9 pe celalalt cu care lucreaza, nu-i deloc bine, nu e echilibru deloc.

                            Poate ti s-a masurat cu un manometru pentru motoare diesel, cum a facut Miu. Acolo sunt alte tolerante.
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • nu stiu. stiu ca pe acelasi manometru eu am acum 13,5-14

                              Comment


                              • Cam arat ar trebui sa aiba motorul normal si nou.
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google