Tuning motor 1.4/1.6 8v/1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by dogy_10
    uite inca un coupe facut praf de un logan, am si filmul dar e prea mare si nu pot sa-l incarc
    Da e UMJ-ul, anul trecut la Buzau cand s-a tinut cursa, nu ca anul asta
    http://www.loganclub.ro/forum/vand_m...or-t35360.html

    Comment


    • #47
      Originally posted by BRUTUSANF
      in 5 minute ti-a luat banii ,super tare nu ?

      atat a durat ,dar sa stii ca se simte ,eu am facut-o ,mi-a pus soft de anul asta ,mi-a marit cuplul
      unde ai facut resoftarea?
      banuiesc ca pierd garantia dak resoftez?
      cat a costat

      Comment


      • #48
        nu se pierde garantia din resoftare,stai linistit.

        Comment


        • #49
          E destul de greu sa-si dea seama cei de la Dacia ca ai facut o resoftare, doar daca vin cu DDT-ul de la Pitesti pot sa vada.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #50
            ce diferente fizice ar fi intre 1.4MPI dp logan si 1.4 16v dp clio/megane?
            adica...se poate transforma 8v-ul dp logan intr-un 16v? dar cu preturi decente ma refer nu avioane de 1000E)

            Comment


            • #51
              da se poate transforma un 1.4 MPI intr-un 1.4 16v cu o singura conditie ... sa se schimbe chiulasa cu una de clio 16v cu 4 supape/cilindru in chiulasa,daca nu ma insel si axele cu came care actioneaza supapele.

              Comment


              • #52
                Ca sa schimbi chiulasa si ce o mai trebui pe acolo te ridici al un pret marisor...si nu merita.

                Comment


                • #53
                  e un baiat in constanta care a facut operatiunea asta,dar nu stiu cat la ajuns,oricum acuma are 100CP numai din chestia asta cu resoftare,un filtru de aer sport,toata evacuarea schimbata,serpisori si se ajunge la un 115CP lejer,toate dintr-un motor de 1.4

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by SUPERCAR
                    da se poate transforma un 1.4 MPI intr-un 1.4 16v cu o singura conditie ... sa se schimbe chiulasa cu una de clio 16v cu 4 supape/cilindru in chiulasa,daca nu ma insel si axele cu came care actioneaza supapele.
                    pai 8 v are doar un ax cu came...16 v are doua :p
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #55
                      deci alta curea de distributie(mai lunga si mei solida, ca are de tras mai multe arcuri de supapae), role intinzatoare pozitionate altfel, verificat sa nu bata supapele in pistoane (probabil ca nu, dar tre' verificat), evacuarea modificata(la 16v iese pe sus, la 8v ises prin fata motorului), softul sau chiar ecu schimbat...plus manopera...cam scump, cred
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #56
                        si...un pret are cineva?
                        mai auzisem pe net de ax cu came sport...? ala ar fi mai ieftinache?
                        intreb pentru ca prin primavara sper sa investesc in jucarie 1000-1500E(da stiu, e o prostie, dar asta e, pana la o laguna mai am de asteptat 3 ani) si decat sa dau 100E la un gigel care vine cu laptopu, 100E pe un filtru sport de aer si astea, mai bine stiu ca schimb ceva care sa se simta pe bune, nu doar pe hartie, nu ca chip si/sau filtru nu s-ar simti pe bune...

                        Comment


                        • #57
                          Nu s-a mai scris pe aici de ceva timp, ....am auzit ca se vor fabrica motoare cu injectoare si cu chiuloase noi, care vor avea un consum mai mic si o putere mai mare, de ex: la 1,6 mpi va fi de 120 cp..... oare de cand se vor dota noile loganuri? Probabil se vor mari si preturile...

                          Comment


                          • #58
                            Exista 1.6 aspirate de 200 de cai, dar la 8500rpm, nu la 5500. pt motoare facute sa mearga "batraneste" sau pe masini de genul loganului, 120CP e deja cam la limita masinii. deci nu cred ca vor fi puse vreodata pe actualul logan. aia cu consumul mai mic din cauza chiulasei e "cu cantec", pt ca benzinarul e sensibil la raportul aer/benzina, care daca nu e 14,7:1, cam degenereaza in detonatii sau mers inecat...iar o chiulasa mai rezistenta si came mai agresive inseamna turatii mai mari, deci consum ceva mai mare. injectoarele, da, pot scadea un pic consumul daca reusesc sa pulverizeze benzina mai fin si sub alta forma in cilindru, dar 120CP e cam maximul tehnologiei mpi. pt mai mult, trebuie fsi
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #59
                              Din cate am citi pe acest thead nu am vazut pe cineva care sa spuna am bagat ... lei si am scos .... cai. asteptam si chiar daca e secret si nu prea se spun modificarile sa spuna in mare nu ce e esential .merci

                              Comment


                              • #60
                                Hai sa incep eu. am bagat 150ron in resoftare si-am castigat 8-9 cai nemasurati. plus o toba sparta sa tot fie 9 cai curati ca lacrima. chiar se simte modificarea softului la 1.6mpi. te tii fara probleme de 1.6_16v stock.
                                altii cu modificari mai multe, va rog continuati....
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google