da corect dar ECU mentine AFR in 200 - 1000 milivolti. daca lambda fie ea si wide band iese din voltajele astea inseamna ca motorul nu are un AFR corespunzator
un motor cu injectie sanatoasa are AFR intre 12 si 15 iar la valorile astea lambda nu iese din 0.2 - 0.9 volti
daca motorul meu merge din diferite motive cu AFR 10 sau 20 atunci lambda o sa aprinda MIL in bord. pentru motoarele noastre lambda stie sa masoare foarte bine AFR ul necesar.
pe motoarele cu ardere saracita ( lean burn engine ) se gasesc sonde lambda wideband. acele motoare au nevoie de banda larga pentru ca functioneaza cu AFR uri chiar de 24 25.
lambda care o avem noi pe masina e arhisuficienta sa citeasca intre 12 si 15 fara probleme.
un motor cu injectie sanatoasa are AFR intre 12 si 15 iar la valorile astea lambda nu iese din 0.2 - 0.9 volti
daca motorul meu merge din diferite motive cu AFR 10 sau 20 atunci lambda o sa aprinda MIL in bord. pentru motoarele noastre lambda stie sa masoare foarte bine AFR ul necesar.
pe motoarele cu ardere saracita ( lean burn engine ) se gasesc sonde lambda wideband. acele motoare au nevoie de banda larga pentru ca functioneaza cu AFR uri chiar de 24 25.
lambda care o avem noi pe masina e arhisuficienta sa citeasca intre 12 si 15 fara probleme.
Comment