Tuning motor 1.4/1.6 8v/1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu am de gand sa imi desfac din nou motorul avand in vedere munca. As vrea sa incerc sa descopar problema avuta si poate sa caut vreodata un bloc motor pentru a monta internele pe el. Pana cand nu aflu care e a fost problema nu ma voi apuca sa fac nimic cu ea, doar sa le tin de bibelou.

    Sper sa imi spuneti mai multe despre ce ar fi putut cauza acea zgariere a cuzinetilor si cum o pot remedia

    Comment


    • Ce vrei tu sa afli acuma e foarte greu,in ziua de azi greu mai gasesti un mecanic adevarat.Daca chiar vrei sa schimbi internele cel mai bine e sa il desfaci cu mana ta pe donator si le pui pereche dincolo EXACT CUM AU FOST INAINTE chiar daca TEORETIC ele merg si invers.
      sigpic

      Comment


      • Cu siguranta daca ma va mai apuca dablaua schimbarea o voi face singur. Din pacate nu prea pot sa imi dau seama care a fost problema si care este in continuare pentru a o rezolva. Piesele vor ramane bibelou si cu asta basta. daca doreste cineva piesele sunt dispus sa le dau pentru o suma modica.

        Comment


        • golan91, asa am facut eu. ma confrunt doar cu o compresie cam slaba (cam 10 acuma), fata de aia de fabrica (13). imediat dupa montaj, compresia era 6-7-8-7 parca, o impingeai cu mana..

          Comment


          • Turbină?

            Ce spuneti de o turbină pe un aspirat de 1.4? M-ar bate gândul să fac o transformare în genul ăsta, dacă tot e la modă. Cred că s-ar câştiga la cuplu la turaţii mai mici şi ar scădea consumul. Cine ar putea pune o schema informativă s-a câştigat cu o bere băută în faţa calculatorului. Mă pricep la dieseluri, dar n-am făcut aşa ceva pe benzinar. Am avut un td înainte şi vreau să am un Tmpi de 1.4.

            Comment


            • Salut in primul rand...

              Te pricepi la dizaluri, adica ai pus turbina pe vreun dizal aspirat?
              O schema d-asta n-o faci din pix si n-o sa-ti dea nimeni solutia pe tava. Cei care au facut astfel de modificari au investit timp si bani.

              Comment


              • cu un pic de documentare, treaba e simpla. decomprimi motorul, pui turbina, modifici traseul de ulei, ca sa treaca si pe la turbo, pui radiator mai mare, intercooler, pui turbina, schimbi calculatorul de injectie, schimbi softul, pui ambreiaj de 1.6 si gata balciul. mai greu e cu calculele si cu banii, ca s-ar putea sa nu ti se merite investitia.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Originally posted by rapha View Post
                  Ce spuneti de o turbină pe un aspirat de 1.4? M-ar bate gândul să fac o transformare în genul ăsta, dacă tot e la modă. Cred că s-ar câştiga la cuplu la turaţii mai mici şi ar scădea consumul. Cine ar putea pune o schema informativă s-a câştigat cu o bere băută în faţa calculatorului. Mă pricep la dieseluri, dar n-am făcut aşa ceva pe benzinar. Am avut un td înainte şi vreau să am un Tmpi de 1.4.
                  pune alt motor si iesi la jumate de pret ... mai sus de 130-140 hp nu ajungi si ai toate sansele sa-l prajesti prima data !
                  daca tot vrei sa faci ceva profi trebuie investiti multi bani ... avem exemplul lui Valentin_N

                  Comment


                  • si crezi ca se doreste mai mult de 140 hp? motorul tine ok o presiune de pana la 0.6 bar (vezi exemplul 1.6 8v sandero) si pretul final nu prea mai conteaza daca iti iese ce ti-ai propus. Toti am bagat bani in masini si dupa o investitie am fost multumiti. Si tu cosmin ai bagat o groaza de bani in masina, asta nu inseamna ca nu ai facut-o cu placere si cu gandul ca va trage foarte bine masina dupa. Nu mai descurajati oamenii asa repede. la 1,4 cumperi o turbina pentru cilindree mica, intercoler, blow off valve, galerie evacuare, boost controler, regulator presiune benzina, ceas boost, tevi, soft si munca in sine.

                    Comment


                    • si s-ar putea sa iesi mai ieftin decat cu schimbarea internelor

                      Comment


                      • Deci am stat si am citit topicul fara sa ma ridic din fata calculatorului. Tot ce va pot spune este ca admir curajul celor care se arunca sa faca anumite modificari.

                        Totusi am cateva intrebari: ax cu came de la 1.6 8v pus pe 1.4 8v se potriveste? ce avantaje si dejavantaje aduce? mai trebuie facute si alte modificari in afara de acesta operatiune?

                        Astept raspunsurile voastre sa stiu in ce directie merg.

                        O zi faina tuturor!

                        Comment


                        • probabil nu mare lucru, vreun cal-doi. dar trebuie sa refaci distributia. eu am invers si parca e putin mai puturoasa ca 1.6 8v stock. la linii am fost aproape egal cu unul, tinand cont ca eu am si gpl. dar 1.4 chel -chel remapat si modificat imi da fum. e greu de determinat exact ce si cum, pentru ca eu am "1.6" cu axa de 1.4, gpl, soft racingcode, masina cu echipare peste laureat deci mai grea

                          Comment


                          • axa de 1.6 are grade mai multe dar nu cat sa spui ca ar fi o schimbare majora a masinii. La 1.4 pentru a simti ceva trebuie sa iei axa de 263 si atunci chiar simti o diferenta fata de cum merge masina stoc. Aceasta modificare daca vine trebuie si o evacuare sport cap coada si chiar un soft custom si atunci masina chiar va fi alta.

                            Sumele: axa 400 euro
                            evacuare 350 euro (sh)
                            soft 300 euro

                            Comment


                            • Multumesc de raspuns. Sumele se ridica peste bugetul alocat de mine si cred ca voi ramane la varianta de fabrica cu remapare - nu cred ca merita investitia.

                              Multumesc frumos pt promptitudine.

                              Comment


                              • inca unu' cu sperante mari, dar dezarmat de costuri
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google