Originally posted by dogy_10
Tuning motor 1.4/1.6 8v/1.6 16v
Collapse
X
-
-
Originally posted by BRUTUSANFin 5 minute ti-a luat banii ,super tare nu ?
atat a durat ,dar sa stii ca se simte ,eu am facut-o ,mi-a pus soft de anul asta ,mi-a marit cuplul
banuiesc ca pierd garantia dak resoftez?
cat a costat
Comment
-
E destul de greu sa-si dea seama cei de la Dacia ca ai facut o resoftare, doar daca vin cu DDT-ul de la Pitesti pot sa vada.
Comment
-
e un baiat in constanta care a facut operatiunea asta,dar nu stiu cat la ajuns,oricum acuma are 100CP numai din chestia asta cu resoftare,un filtru de aer sport,toata evacuarea schimbata,serpisori si se ajunge la un 115CP lejer,toate dintr-un motor de 1.4
Comment
-
Originally posted by SUPERCARda se poate transforma un 1.4 MPI intr-un 1.4 16v cu o singura conditie ... sa se schimbe chiulasa cu una de clio 16v cu 4 supape/cilindru in chiulasa,daca nu ma insel si axele cu came care actioneaza supapele.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
deci alta curea de distributie(mai lunga si mei solida, ca are de tras mai multe arcuri de supapae), role intinzatoare pozitionate altfel, verificat sa nu bata supapele in pistoane (probabil ca nu, dar tre' verificat), evacuarea modificata(la 16v iese pe sus, la 8v ises prin fata motorului), softul sau chiar ecu schimbat...plus manopera...cam scump, credDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
si...un pret are cineva?
mai auzisem pe net de ax cu came sport...? ala ar fi mai ieftinache?
intreb pentru ca prin primavara sper sa investesc in jucarie 1000-1500E(da stiu, e o prostie, dar asta e, pana la o laguna mai am de asteptat 3 ani) si decat sa dau 100E la un gigel care vine cu laptopu, 100E pe un filtru sport de aer si astea, mai bine stiu ca schimb ceva care sa se simta pe bune, nu doar pe hartie, nu ca chip si/sau filtru nu s-ar simti pe bune...
Comment
-
Exista 1.6 aspirate de 200 de cai, dar la 8500rpm, nu la 5500. pt motoare facute sa mearga "batraneste" sau pe masini de genul loganului, 120CP e deja cam la limita masinii. deci nu cred ca vor fi puse vreodata pe actualul logan. aia cu consumul mai mic din cauza chiulasei e "cu cantec", pt ca benzinarul e sensibil la raportul aer/benzina, care daca nu e 14,7:1, cam degenereaza in detonatii sau mers inecat...iar o chiulasa mai rezistenta si came mai agresive inseamna turatii mai mari, deci consum ceva mai mare. injectoarele, da, pot scadea un pic consumul daca reusesc sa pulverizeze benzina mai fin si sub alta forma in cilindru, dar 120CP e cam maximul tehnologiei mpi. pt mai mult, trebuie fsiDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Hai sa incep eu. am bagat 150ron in resoftare si-am castigat 8-9 cai nemasurati. plus o toba sparta sa tot fie 9 cai curati ca lacrima. chiar se simte modificarea softului la 1.6mpi. te tii fara probleme de 1.6_16v stock.
altii cu modificari mai multe, va rog continuati....Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment