Tuning motor 1.4/1.6 8v/1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • la pistoane topite ajungi doar daca mergi cu AFR mic.

    Comment


    • Ce este mai potrivit pentru un 1.6 marirea cuplului sau a turatiei ? De ce/ce costuri/modalitatea de a mari cuplul sau turatia , sa imi spuneti va rog .

      Comment


      • sunt cam legate una de alta. cuplu/turatie te joci din axe, admisie, si evacuare. doar cu soft nu faci mare branza, dar va merge mai frumos ca una stock.

        Comment


        • Aha , pentru a imbunatati un motor sunt 2 chestii care iti maresc forta : turatia in cazul benzinarelor si cuplul in cazul dieselurilor , deci pentru 1.6 mai bine ar fi marirea cuplului sau a turatiei ? Stiu ca sunt legate dar sa zicem ca o masina care atinge 6000rpm si are 100nm este mai rapida decat una care atinge 5000rpm si are 100nm , sau o masina care atinge 6000rpm si are 100nm este mai slaba decat una care atinge 6000rpm si are 200nm nu ?
          Last edited by iulica097; 11 May 2013, 17:19.

          Comment


          • tot nu ai inteles Sunt legate una de alta turatia x cuplu x....... = putere .

            Cel mai bine e sa o lasi asa cum e si v-a merge 500.000km ......daca vrei performanta ii schimbi motorul si gata .
            sigpic
            Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
            http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

            Comment


            • Iulica esti pe aratura si aici.

              Comment


              • Puterea (kW) = Cuplu (Nm) X Turatia (RPM)/ 9550

                1KW= 1,36 CP.

                Deci e clar ca la o anumita turatie, ca sa creasca puterea motorului, e nevoie de mai mult cuplu. Ca sa cresti puterea maxima, la aspirate, e nevoie de mai mult cuplu in ture inalte- uneori cu sacrificarea comportamentului in ture joase. La o masina de strada, cu motor aspirat, este insa foarte greu sa cresti cuplul in regimuri joase, acolo unde chiar se simte la utilizarea de zi cu zi.

                Comment


                • Poti incerca sa comprimi motorul sau sa faci o evacuare cap-coada si iti scade si consumul dar costa...

                  Comment


                  • andri, eu am obtinut imbunatatire de cuplu prin marire cilindree, remap si admisie marita. traseul de evacurae este stock (toba finala nu se pune, decat ca aspect). fara marire cilindree, ai optiunea de chiptuning la 150 de lei (foarte avantajoasa), un corp clapeta mare (cam 200-250 de lei), un filtru mai permisiv (99% placebo).

                    comprimarea sau serpii intra la modificari avnasate si scumpe. comprimarea m-a dus candva la 500 de lei, iar niste serpi se apropie de 1000 cu montaj. e adevarat, ambele modificari se cunosc bine, dar si costa exponential.

                    Comment


                    • Da este scump dar dai un ban da' sti ca face , daca tot vrei sa faci ceva bine... Ce interne ai tu ? . Ce motorizare ai ?

                      Comment


                      • Sunt mai degraba adeptul masinilor standard, dar unde se pot face modificari eficiente si relativ simple, nu ma dau in laturi. Nu ma intereseaza liniutele, merg normal, iar cand o sa simt nevoia de mult mai mulkta putere o sa-mi iau alta masina.

                        La Laguna mea, cu motor 1.6 16v, am modificat un pic admisia si s-a simtit binisor cronometrand o repriza 50-100 km/h in treapta a patra "inainte" si "dupa", motorul fiind mai elastic si mai fortos din ture joase. Esential a fost pentru mine sa pastrez rezonatoarele pe admisie, sa nu creasca zgomotul. Corpul clapeta mai mare nu cred ca ajuta deloc la ture mici, ba din contra.

                        Comment


                        • noi vorbim din experienta cu clapeta mare. tu din ce considerente faci afirmatia ca nu este bun?

                          Comment


                          • Aici mai ieftin ar fi resoftare , jenti usoare , cutie de viteze mai sprintuta si sa sti sa ii dai...

                            Comment


                            • cutie de viteze 1100 de lei "la ghici". una din cele mai scumpe modificari.

                              Comment


                              • La dezmembrari ? Scump... Tac din gura

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google