La bujii am din cele cu iridium, la fise OE dacia, cred ca tre sa trec pe magnecor...iar la benzima merg numai cu 99. La clapeta cat ar fi indicat de marit? am una noua si as vrea sa o modific.
Tuning motor 1.4/1.6 8v/1.6 16v
Collapse
X
-
Cea de fabrica nu se poate mari foarte mult plus ca mai toti inclusiv eu am avut probleme,ba nu tinea ralantiul,ba ramanea turata,ralanti ok la rece iar cand se incalzea statea in 2000rpm etc etc.In afara faptului ca avea un raspuns putin mai ok pe turele mici eu n-am sesizat nici o alta diferenta.In cazul clapetei de 50mm sau mai mare + admisie de reno' nu pot spune nimic pentru ca nu am avut.
Comment
-
Azi am dat jos chiuloasa si restul, am spalat curatat, etc. Tot am o nedumerire cat sa iau din ea, cu axa de 263??? Uzura nu are motorul e foarte ok, parca nici nu a functionat ... Si la admisie si evacuare sa le maresc si cam cat sau doar slefuire ?LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xp View Posteu as lua 1.5 mm ca sa fie extrem , dar trebuie verificat de detonatii pentru ca se mareste destul de tare compresia...deci umblat la soft.
ramza , din nefericire pentru tine andri1940 pare ca stie ce vorbeste , tu cam vorbesti din simturi ) total nedocumentat ...
Si da, daca pe trotineta aia de motor de 90 cai se poate clapeta de 55 mm ... atunci asta e,e posibil ca una mai mare sa nu dauneze.
Si eu sunt de parere ca o clapeta mai mare ajuta la un raspuns mai bun si in turele mari unde din diferite motive sau modificari aduse motorului,clapeta de fabrica ar fi depasita.
Clapeta aia "mare" ajuta la sarcini partiale, unde la 25% pedala vei avea 30% clapeta de exemplu. Adica degeaba daca la wot sau sarcina totala tot aia face,Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Simpla reteta Sorin :
Axa 263
Chiulasa luat din ea 0.5 mm ..... ideal ar fi sa iei din bloc dar e mai multa bataie de cap .
Traseele de admisie evacuare polisate
galerie evacuare inox 4-2-1 dimensiuni 37 -40-45mm sau 4-1- 37mm
traseu evacuare 45 mm gol
Admisie de megane cu clapeta de 55 mm
volanta usurata
Motorul chel decat cu alternator
Sa ai grija ca motorul sa aiba o aprindere buna
+Soft dynosigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Cu 16v stock nu ar trebui sa aiba probleme..dar cu unu modificat nu stiu ce sa zic ..asta e k7m 1600 cmc si 8 v ...ce sa ii ceri pe aspiratsigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
te bate pentru ca este din alta clasa.
Cand o sa avem si noi putina cultura in ceea ce priveste acest sport cu motor si ca el se face pe anumite clase si nu se face pe toata plaja de motoare...
Asa poti spune mereu ca faci o masina de 200-300 de cai cu cateva mii bune de euro bagate in masina si vine nush ce bmw care a costat cat modificarile tale si te bate de te indoaie.
Asta nu inseamna ca a investit aiurea ci doar ca mereu va exista o masina care va fi mai puternica, acum conteaza daca este si de acelasi calibru, clasa.
E ca si cum ai pune sa se lupte la box unul de la 60 kg cu unul de 90... Chit ca ala de la 60 kg e campion la greutatea lui ala de 90 kg il va depasi usor.
Din aceasta cauza am si renuntat sa mai alerg masina vinerea.
Comment
-
Foarte bine punctat. Cunosc un caz similar si foarte trist.
Un baiat foarte foarte priceput, iubitor de drift, pasionat, foarte bun la motoare, la tuning in general...si-a bagat picioarele in el de drift, din pacate. De ce? Pentru ca el a investit mii de euro in masina, multe ore de munca si nopti nedormite ca masina sa ii mearga foarte bine in competitii. Si dupa atatia bani bagati si ore "pierdute", cand stii sigur ca masina ta este gata de competitie si ca poate ocupi macar un loc 3, vine unul cu o pisica, sau ursulet care a dat 1000E pe masina si, poate, a bagat 500 E in motor si ti-o da de nu te vezi. Demoralizat complet, a abandonat proiectul si acest sport si acum isi castiga existenta oferind mai departe din cunostintele sale...sigpic
Comment
-
Ideea era ca in multe din competitiile cu motor din Romania nu se incurajeaza modificarea masinilor ci alegerea masinilor ce dau bine in clase. Vedeti clasele de drag dupa capacitatea cilindrica in care la grupele a1 si a2 daca vii cu o honda perfect stoc ai 90% sanse sa iesi pe podium. Mai vezi in grupa lui nzn in care vine un s2000 cu o toba si te bate de nu stii pe unde sa fugi.
In momentul in care legalracing a revenit cu grupele in functie de puterea declarata a motorului si cu factorul de multiplicare dupa posibilitatea de tuning au inceput toti racerii cu masini stoc sa urle ca nu au nicio sansa si ca nu e corect ) ca ei trebuie sa concureze cu masini in care s-au investit multi bani si nu se poate asa ceva.
Comment
-
Exact. Depinde acum ce planuri ai, ce target ai, ce vrei sa faci cu masina si cat de la extrem vrei sa o duci. Daca vrei sa te apuci de modificari serioase si de bagat bani in motor, trebuie sa iti iei de la inceput una cu un motor potent, care sa suporte modificari destul de mari pe interne stock si sa ii cresti lejer puterea. Nu sa bagi ca nebunul sute/mii de euro in motor pentru 15 cp.
Sunt destui care s-au apucat de ciuning, ca dreg ei, fac ei, si altele...si dupa ce au bagat sute de euro in motor, au citit si ei mai multe si au vazut cat de limitat e motorul si ca saracul nu are de unde sa dea mai mult.sigpic
Comment
-
Eu unul nu cred ca e asa genial sa incepi tuningul cu un motor din mijlocul gamei montate pe o caroserie cand nu obtii nici cat facea rabla de top din fabrica.
Asta daca faci masina sa te simti tu bine, ca daca concurezi pentru cel mai rapid logan de 1,4 .... e ca si cum ai castiga la suta de metri plat in scaun cu rotile.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Eu am inceput cu asta si nu ma deranjeaza. Poate sa zica toata planeta ca ma bate 1.6 16v sau mai stiu eu ce masina. Ii astept in momentul in care se vor mai face etape de drag la legalracing sa imi arate acolo ca sunt mai buni. Dar ce o sa descoperim? Ca vor fi in cea de-a 2-a grupa, asa ca le doresc spor sa bata masinile din grupa lor.Last edited by o8MeLC; 28 October 2013, 19:58.
Comment
Comment