Tuning motor 1.4/1.6 8v/1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai in grupa 2 cu cine pica ? Cu SFi uri si Honde ?

    1.6 are un mare avantaj in fata lu' 16v. Se imbunatateste repede si ieftin. Se gasesc admisii serpi si axe pe toate drumurile.

    Melcule astept sa iti iei o volanta si un ambreiaj pe masura (iti dau mura in gura toate posibilitatile si combinatiile care merg puse ) ca sa vedem si noi masina la 100% potential. Chiar sunt curios cum trage cu draciile alea.

    Comment


    • Axa este, ambreiaj racing este, axa de 263 este, o sa iau din chiuloasa , o sa fac si admiisia si evacuarea, schimbam si frane, evacuare pe 50 este, umblam si la soft, dam si catlizatorul jos si sa vedem ce o sa iasa...
      LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

      Comment


      • Sa ii faci o galerie custom conteaza foarte mult ..
        sigpic
        Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

        Comment


        • Da stiu ca ar trebui, dar as nu prea gasesc cine sa faca si la un pret rezonabil, la pretul care il cer pe una facuta cumpar noua...
          LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

          Comment


          • un mecanic batran mi-a spus candva sa las evacuarea la locul ei, daca mai vreau sa traga bine si pe turele mici. dar cum la tine nu cred ca-i cazul, niste serpi 4-1 probabil ar fi perfecti.

            incearca sa determini LA PERFECTIE volumul camerei de ardere, pentru a sti exact la ce raport de compresie poti merge. dupa ce stii fix acest lucru, vei putea determina relativ usor cat sa iei din chiulasa sa nu sari de 11,5.

            la tine mai este problema axei, care impinge supapele ceva mai mult in camera de ardere, deci mai ai si acolo o limitare. daca tot ai banii necesari, ia din bloc in loc sa iei din chiulasa. trebuie sa iei mult mai putin, asadar nu mai ai probleme cu supapele. 0,5 luati din bloc probabil creste mai mult rap. de compresie decat 1 luat din chiulasa!

            clar trebuie sa iei din banutul admisiei, lucru care nu-i deloc greu. "problemele" aparute pe aici se datoreaza faptului ca unele astfel de admisii sunt "home'made". A mea clapeta (50mm) facuta la Golan91 se comporta fix ca aia de fabrica. deci, daca se vrea, se poate!
            Last edited by razvanamza; 29 October 2013, 09:39.

            Comment


            • ramza, zi si mie ... de ce e asa trist daca depasesti 11,5:1 raport de comprimare ,de l-ai avertizat pe om sa nu sara de ...
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • detonatii, mai dai o supapa de pistoane, mai e si chiulasa asta care cam "mananca" garnituri chiulasa daca treci de niste temperaturi....

                Comment


                • si de ce esti sigur ca mai sus de 11.5 se intampla de astea ? )
                  Si de ce apar detonatii la 11,5 ?
                  Vezi Clio 197 , are 11.5:1 din fabrica... si gasesti pistoane ca sa maresti compresia la 12.X sau 13,3:1 ...
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • Se pot intampla si la 11 la 1 si la 9 la 1 daca softul nu e ok.
                    La 11 si ceva la 1 in schimb o sa mearga numai cu benzina COR 100 indiferent de soft.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • sau gpl, dar asta e alta discutie. 11,5 este "safe zone" dpmdv

                      Comment


                      • Originally posted by einstein1984 View Post
                        Se pot intampla si la 11 la 1 si la 9 la 1 daca softul nu e ok.
                        La 11 si ceva la 1 in schimb o sa mearga numai cu benzina COR 100 indiferent de soft.
                        al meu clio are 11:1 si pot baga si 95 si 98 ... doar ca imi scrie 98 recomended asa ca ... nu e dr**u asa negru...

                        Originally posted by razvanamza View Post
                        sau gpl, dar asta e alta discutie. 11,5 este "safe zone" dpmdv
                        punctul tau de vedere e cam nedocumentat ...
                        Cate masini ai vazut sa faca urat la 11.5:1 ? sau cate masini de 11.5:1 ai testat ?
                        Last edited by Cristi_Xp; 31 October 2013, 19:50. Reason: Automerged Doublepost
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • depinde de masina... de sofer si de kerosen....de cati litri pe minut ploua, etc, etc...
                          pe mine la scoala m-au invatat ca 10.5 e limita maxima ce poate fi atinsa si 9.5 - 10 in cazul masinilor sport de strada.
                          asta recent, avand in vedere ca am terminat in 2007 scoala.
                          aceiasi profesori care cereau respect si prestanta din partea studentilor si prezentau ca pe minunea minunilor cutia de golf 3 dar au lasat restant un coleg care a incercat sa explice cum e cu franele ceramice. cand profesorul a considerat ca colegul a terminat (desi el abia incepuse) l-a intrebat "si pe astea cum le rectifici?" astea=discurile ceramice... pam-pam... "aaaa...nu stii??? iesi afara nesimtitule! cum iti permiti sa ma inveti tu pe mine? sa inveti pentru la toamna ca acum nu treci!"

                          asa ca si raportul ala de comprimare depinde de multe lucruri ca sa inceapa sa devina raport de detonare

                          gen ... eugen
                          http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_S54B32#S54 si asta are senzori de detonatii si in ga*z
                          Last edited by skd_ozenel; 1 November 2013, 15:00.

                          Comment


                          • cauta-l asta S50B32 ca e si mai vechi , de pe e36 )
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • Cum ar fi asa ceva pe logan.... Doamneeeeee
                              Last edited by crististreulea; 2 November 2013, 20:15. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Vin cu intrebare referitor la volanta, as vrea sa usurez o volanta de logan 1.6, 8v , si intreb cat ar trebui sa iau din ia, si daca este necesar de echilibrat, pe unde s-ar face asa ceva??? Multumesc !!!
                                LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google