Am vorbit mai inainte cu el si zice ca merge mult mai bine si trage chiar bine. A luat 1.4mm din chiuloasa.
Tuning motor 1.4/1.6 8v/1.6 16v
Collapse
X
-
E cineva de aici de la mine nu e de pe forum. Poate o sa stau mai mult de vorba cu el si iti zic ce si cum st doar ca a luat din chiuloasa la Valcea demontatul si monatul l-a facut el. Cat a luat el adica 1.4mm e cam maximul deoare nu mai permite rola sa intinzi creaua mai mult. Nu e chiar greu de facut aceasta operatiune insa as vrea daca poate sa ne lamureasca cineva daca dauneaza scazand fiabiliatea motorului.
Comment
-
1.4mm e enorm. Motorul ala o sa dea coltul aproape instant, daca trage de el fara mila. O modificare de 0,2mm duce rata de compresie de la 9,5:1 la 9,8:1. Incearca sa ghicesti cat inseamna 1.4mm...Sau or fi 0,4mm !? Ghici daca nu cumva iti trebuie si alte came, care sa permita motorului sa urce in ture, cat ii "cere" compresia...La alte came trebuie si alt soft...
apropo, nu-i bat pistoanele in supape cunostintei tale? Nu are detonatii datorita presiunii prea mari in cilindri (si benzina face autoaprindere)? Daca are toate astea, atunci poate sa-si ia adio de la motor dupa cateva mii de km, daca ii da talpa, sau poate chiar mai repede.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
A luat 1.4mm asa mi-a spus fiindca zicea ca daca lua mai mult nu ii mai permitea rola sa intinda cureaua. Si mie mi se pare mult fara sa schimbe camele si implicit softul. De mers am auzit ca merge super acum nu stiu pana nu vad nu pot sa zic exact. Talpa stiu ca ii da sigur la fel avea si al vechea dacie insa nu stiu cat avea luat la aia.
Comment
-
Nu cred ))
Uite eu dupa atata timp de remap nu mai simt nici o diferenta.
DAR, zilele trecute am facut schimb de masini cu un prieten (1.4 stock). El a simtit imediat ca a mea se intinde mai bine, eu am simtit ca a lui e un pic (doar putin!) mai lenesa.
La un moment dat nu-ti mai dai seama de remapare si ai impresia ca nu mai trage ) dar cand te cari cu una stock, iti dai seama de diferente.
Comment
-
Bun, si atunci iti faci chiptuning dupa ce spune x si y, ca sa vezi "merge tare" "trage de rupe" "e beton" "merge aerist" si alte lucruri..... si nu pe baza unui lucru palpabil (acel test dyno).
Lucrez intr-un domeniu, in care stiu ce inseamna autosugestia, si stiu cat de mult influenteaza aceasta absolut orice.
Eu unul cred ca nu se castiga acel 10% prin remapare la benzinare.
Si toata lumea imi sustine ideea, prin faptul ca nu posteaza nimeni un lucru PALPABIL ( un grafic Dyno).
Numai bine.
PS: astept pe cineva sa ma contrazica.
PS2: grafice exista, insa nu le afiseaza nimeni?Last edited by Cezar; 11 August 2008, 15:27.
Comment
-
@golan91:nu stiu
@cezar si tavi: un benzinar chipuit trage sensibil mai bine decat unul stock, nu-i nevoie de dyno sa-ti dai seama de asta; dar, probabil nu exista cei 10 cai in plus (apropo, castigul e de 8-10% din puterea initiala, deci singurul care are sanse teoretice sa castige 10 cai e 16v-ul, restul cam 7-8-9 cai).
o sa ma dau eu cu gtech-ul din nou, dupa ce pun ecu lui mareom si vedem diferentele. Cu motorul stock am avut 10,28s 0-100km/h. Si gtech-ul a spus exact valorile producatorului la cuplu si cai putere. O sa incerc cu un ecu softat si vedem daca e vreo diferenta. Jiji a scos timpi mai slabi, dar ala avea probleme cu admisia motorului; pun ecu la mine si refac testele. O sa revin cu detalii dupa experiment.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Pai daca vreti asa va zic eu unde sa va duceti sa faceti dyno si remapare , dar daca va zic ca costa 6mil ziceti ca e mult(aproximativ)...Si totusi cat s-a o planez nici o ideie?
Apropo ca uitasem , nu stiu dece puneti atata baza in testele astea....ca poti sa le mesteresti imediat...asa ca nu vad avantaju...degeaba scrie acolo 83cp dupa remapare daca tu nu ii simpti ca ii ai, eu prefer sa ii simpt decat s-a imi fluture o hartie cu n cp......Last edited by GOLAN91; 11 August 2008, 21:07.sigpic
Comment
-
Originally posted by Cezar View PostBun, si atunci iti faci chiptuning dupa ce spune x si y, ca sa vezi "merge tare" "trage de rupe" "e beton" "merge aerist" si alte lucruri..... Si nu pe baza unui lucru palpabil (acel test dyno).
Lucrez intr-un domeniu, in care stiu ce inseamna autosugestia, si stiu cat de mult influenteaza aceasta absolut orice.
Eu unul cred ca nu se castiga acel 10% prin remapare la benzinare.
Si toata lumea imi sustine ideea, prin faptul ca nu posteaza nimeni un lucru PALPABIL ( un grafic Dyno).
Numai bine.
PS: astept pe cineva sa ma contrazica.
PS2: grafice exista, insa nu le afiseaza nimeni?
1. http://forum.*******.ro/showthread.php?t=24579
2. http://forum.*******.ro/showthread.php?t=84480
********=4 tuning scris impreuna.
Comment
Comment