Tuning motor 1.4/1.6 8v/1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    "off topic"
    aici cred ca mere incarcat...doar ca dureaza pana il incarca el !
    "on topic"
    in treptele 1-2-3 cred ca merge loganul pentru ca are o greutate mai mica,din 3-4 deja incepe sa isi piarda din putere...
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #17
      dap pina la 150 e ok ,dupa aceea pierzi putere
      acum am vazut si eu filmul lui siadmet,asa am patit si eu cu pasat 101 caluti turbo diesel
      dupa 150 km/h a inceput sa ma ia
      toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

      Comment


      • #18
        coupe-ul e sport .. nu are cum sa fie loganul mai usor ca el
        http://i62.photobucket.com/albums/h1.../sticker_1.jpg
        http://i62.photobucket.com/albums/h1...c_user_bar.png

        Comment


        • #19
          Originally posted by virtualmansorin
          dap pina la 150 e ok ,dupa aceea pierzi putere
          acum am vazut si eu filmul lui siadmet,asa am patit si eu cu pasat 101 caluti turbo diesel
          dupa 150 km/h a inceput sa ma ia
          Ia sa vedem si noi filmultetu,cu Siadimet n-am vazut...
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #20
            mai e un logan visiniu cu numere de hunedoara care merge super bine, am cateva filme dar merge greu netul si se intrerupe

            Comment


            • #21
              Originally posted by dogy_10
              mai e un logan visiniu cu numere de hunedoara care merge super bine, am cateva filme dar merge greu netul si se intrerupe

              DAL'u .. o sa vi-l pozez
              http://i62.photobucket.com/albums/h1.../sticker_1.jpg
              http://i62.photobucket.com/albums/h1...c_user_bar.png

              Comment


              • #22
                asteptam pozele ;)

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Cristi_Xp
                  Ia sa vedem si noi filmultetu,cu Siadimet n-am vazut...
                  cu pasatul nu am filmat,dar am vazut ca te ai uitat la my ride cind ma jucam in curul bmw ului
                  oricum cu calculatorul sport limitarea nu mai este la 5800 ci undeva pe la 6500 6600
                  toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                  Comment


                  • #24
                    am vazut ca aveai undeva la 6200 la un momentdat

                    Comment


                    • #25
                      6600 in a 2,6300 in a 3,6200 in a 4 si inca nu mia taiat injectia
                      toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                      Comment


                      • #26
                        m-am uitat la filmulet,in a 2a ai prins aproape 100,cam la fel si la mine se duce a 2a pana taie injectia..undeva aproape de 7000rpm
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #27
                          uitati si DAL-ul in actiune

                          Comment


                          • #28
                            si filmul cu hyundaiul
                            si unul cu DAL-ul afumand un golf 4

                            Comment


                            • #29
                              dogy_10 super filmuletele

                              Comment


                              • #30
                                ma bucur ca v-au placut mai am cateva

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google