Cu jantele stoc cred ca intra distantiere de 40 pe spate, eu am masurat cu rigla la a mea si erau peste 4 cm intre cel mai iesit in afara punct al cauciucului stoc si interiorul aripii spate. Problema e ca pe fata nu intra de 40mm, sunt cam 3cm intre cauciuc si buza interioara a aripii. Ar mai merge "storsi" 5mm daca se roluiesc aripile fata, dar nu merita, la distantier de 25mm sunt oricum sanse sa atinga roata in contra-aripa in partea din spate a rotii la bracaj maxim, mai ales cu arcuri sport.
Safe ar fi 25mm fata/spate pentru jante stock. La 25mm pe janta recomand din tot sufletul flanse in locul distantierilor cu prezoane mai lungi. Sunt ceva mai scumpe dar si mai sigure. Masa in rotatie se mareste adaugand flansa/distantier iar bratul fortei cu care roata actioneaza asupra componentelor suspensiei se mareste. Nu cred ca afecteaza suspensia in mod deosebit, deoarece suspensia e facuta sa absoarba socuri, insa flansa/distantierul in sine va fi supus la stresuri destul de mari. Pentru cei care isi monteaza asa ceva, le-as recomanda din tot sufletul o echilibrare a rotilor inainte de operatiune si vizite ceva mai dese la atelierul de echilibrari dupa aceea.
Safe ar fi 25mm fata/spate pentru jante stock. La 25mm pe janta recomand din tot sufletul flanse in locul distantierilor cu prezoane mai lungi. Sunt ceva mai scumpe dar si mai sigure. Masa in rotatie se mareste adaugand flansa/distantier iar bratul fortei cu care roata actioneaza asupra componentelor suspensiei se mareste. Nu cred ca afecteaza suspensia in mod deosebit, deoarece suspensia e facuta sa absoarba socuri, insa flansa/distantierul in sine va fi supus la stresuri destul de mari. Pentru cei care isi monteaza asa ceva, le-as recomanda din tot sufletul o echilibrare a rotilor inainte de operatiune si vizite ceva mai dese la atelierul de echilibrari dupa aceea.
Comment