If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
pentru FASTFURIOUS,daca ai distantiere doar pe spate,masina sta chiar prost pe viraje.am facut si eu testul asta cu distantiere de 20 mm si am fost deceptionat.dar la 20 mm fata si 20 mm spate lucrurile stau cu totul altfel.crede-ma,vorbesc din experienta.acum depinde si ce roti ai.
Eu am jante de aliaj .. teoretic ar merg sa pun distantiere nu ??
Si inca o intrebare .. e greu de montat ?? .. adica as putea sa le montez la o vulcanizare ?
Si da-mi si mie un pret sau o litsa de preturi plz..
P.S. : Pe masina ta arata super !!
Last edited by MihaitzaMCV; 25 February 2010, 17:20.
Reason: Automerged Doublepost
Daca pun distantiere de 20 mm pe jante de tabla si suspensie de origine castig ceva la capitolul stabilitate? Sau e doar aspect(care nu ma intereseaza)?
Daca pun distantiere de 20 mm pe jante de tabla si suspensie de origine castig ceva la capitolul stabilitate? Sau e doar aspect(care nu ma intereseaza)?
Asa am avut eu, dar din cauza foamei le-am vandut.
Castigi clar la stabilitate pe viraje si la vant tare lateral nu mai e aceeasi senzatie ca te muta pe banda cealalta.
PS: si chiar daca nu te intereseaza, arata si mai bine cu rotile mai la linia aripilor, o face mai ''masiva''
pe suspensie stock castiga de rupe cu distantiere. maresti bratul fortei, dar forta reactiva a arcului ramanand aceeasi nu se comprima mai mult suspensia? vorbesc din prisma catorva incercari cu cronometrul, care mi-a contrazis teoria stabilitatii marite doar prin adaugarea de distantiere. puntea fata, cel putin, pe viraje, mai usor "descarca" interiorul decat stock. cu alte arcuri, treaba se schimba substantial. pe incercate
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Nu stiu ce ai cronometrat Seba.
Eu am negociat aceleasi viraje cu si fara disntatiere.
Clar am putut rula cu viteza mai mare cu distantiere.
Dupa mult timp de mers cu distantiere, chiar aveam probleme pe viraje, in sensul ca-mi scartaiau rotile mai la foecare viraj luat mai in forta, atunci am realizat second time ca e mai nasol fara distantiare pe viraje.
Cred ca distantiere compenseaza mai mult faptul ca se maraeste bratul si arcul se comprima mai mult.
am incercat pe un peugeot 205 distantiere pe suspensia de fabrica si a fost un mic dezastru. inclinarea caroseriei a crescut, iar roata fata de pe interior scartaia mai puternic. in schimb spatele s-a stabilizat. poate de aia zici tu ca simti diferenta, ai trecut de pe putin-subvirator pe mai mult subvirator. pejo-ul ala in schimb, a devenit sub-virator grupa mare. trecand prin chestia asta, la logan nici n-am incercat distantiere pana n-am schimbat arcurile.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment