Oferta arcuri sport logan!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Daca iei arcuri Weitec sau Eibach te tin amortizoarele inca 30.000km sau mai mult , daca iei arcuri H&R se duc mai repede amortizoare .
    Eu zic ca se merita sa schimbi arcurile mai ales la pretu asta , decat o grila cromara si un eleron mai bine astea.
    La anu iti zic primele impresi cu arcurile Weitec si amortizoare stock.
    sigpic

    Comment


    • #62
      Ok ms mult golan91 de raspuns, pai daca ma tin atatia km eu zic ca ii ok , si atunci vad daca imi plac cu ele asa, si poate o sa imi schimb si amortizoarele dupa aia,
      Oricum nici eu nu is mort dupa kituri de tuning, si tot felu de eleroane:p
      sigpic

      Comment


      • #63
        Azi au venit si arcurile Weitec dabea astept sa le montez , daca a mai montat cineva arcuri sport sa imi detalieze un pic operatiunea de repozitionare a bucsilor(parca), trebuie ca la vechea dacie comprimat arcu si dupaia scos ? sau cine e din bucuresti si ma poate ajuta cu montaju x10.
        Super de treaba baieti de la LOGtuning si Fan curier ieri au pus coletu si azi la 1 erau la mine nota 10 pentru toata lumea .
        Poze mai tarziu.
        sigpic

        Comment


        • #64
          Sa ai parte de ele, asteptam cu nerabdare pozele si parerile despre ele!!!
          Cum, o sa fie cu ele si cum se simte la drumurile noastre!!sa ne zici!
          sigpic

          Comment


          • #65
            Si cateva poze...
            Ma ajuta cineva cu montaju ? macar un sfat o explicatie ceva....
            Attached Files
            sigpic

            Comment


            • #66
              Cat te-a costat cu tot cu transport?!in total adica?
              sigpic

              Comment


              • #67
                Cu totu au fost 510lei , 490lei arcurile + 20 lei transportu.
                sigpic

                Comment


                • #68
                  Ok ms mult
                  sigpic

                  Comment


                  • #69
                    Lamurire

                    Originally posted by GOLAN91 View Post
                    Si cateva poze...
                    Ma ajuta cineva cu montaju ? macar un sfat o explicatie ceva....
                    Salut! Eu mi-am schimbat arcurile si amortizoarele si as putea sa iti spun cateva lucruri din experienta mea... Sa incepem cu suspensia fata... este ff usor:dupa ce ridici masina si iei roata jos, desfaci cele 2 suruburi usor vizibile cu care este prins telescopul de brat si sus de la capota unul singur si uite asa ai scos telescopul cu arc cu tot presat pe el. Daca vrei sa desfaci pe bucati suspensia veche fata, cred ca o sa te chinui putin cu piulita care tine tamponul, care la randul lui tine comprimat arcul...cel putin la mine asa a fost, dupa care ai nevoie de o presa...folosesti presa, desfaci de tot tamponul dupa care dai usor drumul arcului... si cam asta e. Noua suspensie nu are nevoie de presa pt montarea arcului pe telescop, ci doar de o sg persoana care sa-l comprime in limita puterii, pana prinzi piulita, restul o va face cheia potrivita. Pui vechiul tampon care nu cred ca il ai inclus la noua suspensie si il strangi la maxim dupa care prinzi telescopul in partea de sus, ca sa-ti usurezi treaba jos. Dupa ce ai facut acelasi lucru si pe partea cealalta, poti spune ca ai terminat cu suspensia fata. La partea din spate e chiar mai usor de atat: ai nevoie de 2 cricuri, pt ca trebuie ridicata masina cu ambele roti de la sol... tragi mocheta din portbagaj ca sa ajungi la piulitele ce tin telescopul in partea de sus.. ai nevoie de o cheie de 6 7 cu care ti tija telescopului si una de 18 cu care desfaci piulita... faci acelasi lucru in ambele parti si iti cade puntea spate... incerca sa pui eventual ceva sub tamburi... Arcurile le vei putea inlatura cu mana, iar telescopul se mai tine intr-un surub jos... Pui vechile tampoane pe arcurile noi, le fixezi corespunzator, pui arcurile la loc, prinzi noile telescoape jos, dupa care ai nevoie de o persoana in plus pt ghidarea tijei telescopului in partea opusa tie in timp ce tu lasi in jos cricul, pentru a-ti ajunge tija sus in interiorul portbagajul sa o prinzi cu piulita... dupa ce ai strans piulitele si te-ai asigurat ca totul e in regula poti pune rotile sa vezi ce efect are noua suspensie... SPOR LA LUCRU si nu iti fa probleme ca nu complicat, asigura-ti doar un garaj unde sa nu ingheti ;-)

                    Comment


                    • #70
                      Mai, la mine a montat taicamiu singur arcurile , dar nu a avut rampa in curte cu cricuri si capre.)
                      Maine ii face si repozitionare bucsilor.
                      Ms orcum La multi ani!!! tuturor
                      sigpic

                      Comment


                      • #71
                        Mai vreau si eu sa va intreb ceva(scuzati de off topic,dar nu am gasit unde sa scriu depsre asta,daca este undeva sectiunea aceasta rog sa fie mutat)!!
                        Sunt nesigur, cu masina asta, deci la faza cu zdranganituri si toate celelalte chestii enervante la ea,ma face sa ma bata gandul sa o vand in primavara,dar iara sunt numai pe jumatate convins ca daca o vand o sa mai trebuiasca sa mai pun ceva bani in plus pentru un golf5,ceea ce se cheama o investitie mare si o sa platesc la rate de ma indoaie.
                        Dar mai e o faza in care nu as vrea sa o dau pentru ca stiu ca am bagat bani in ea si la partea tehnica cu motorul si celelalte chesti,jos palaria,nu are nimica(si am numai 30 de mii cu ea),si ma bate gandul sa investesc in amortizoare si arcuri si niste jenti, un chip tuning, si nu ajung la atatia bani bagati asa dintr-o data ca si cand mi-as cumpara o alta masina!
                        Deci sunt neclar,voi ce zice-ti ati vinde-o ma refer asa la cei care au mai multi Km cu ea si stie ca mai are problemele ei,sau at-i pastra-o si at-i investi bani in arcuri si etc.la ce am zis mai sus!?!?
                        multumesc,si astept pareri.
                        sigpic

                        Comment


                        • #72
                          Si eu am vrut sa o vand , dar mam razgandit..., ok o vinzi iti iei golf5 platesti la rate de te indoi (pe langa , casco , si alte cele care sunt mai scumpe, revizile iara care sunt ca pentru o masina nemteasca etc...) , si inca ceva daca esti pasionat de modificari etc. trebuie sa ai bani ca sa faci cate ceva la golf (40euro pleoape)))etc..). E decizia ta....aicea....
                          Si sa nu mai fiu off topic , mai tarziu cand ajung acasa pun si poze mai bune....
                          La Multi Ani!!!!!! tuturor.........
                          sigpic

                          Comment


                          • #73
                            Si pozele promise , nu le mai pun o data ca merge netu fff prost sry... http://www.loganclub.ro/forum/golanu...if-t213p4.html
                            sigpic

                            Comment


                            • #74
                              Buna, dupa cum am spus si mai sus, o sa vreau cat mai repede sa imi cumpar niste arcuri sport la loganul meu, dar am si eu o nedumerire, deci am vazut pe un site arcuri eibach la 560 RON si arcuri Weitec la 500 RON, acum vreau sa va intreb care dintre cele doua firme sunt mai bune si care pe viitor sa-r potrivi mai bine cu amortizoarele de la blisten cele pe gaz,pe care o sa vreau sa imi pun pe masina dupa ce incep astea stock sa cedeze, din cauza arcurilor sport cu care vo-r fi!ms
                              PS: am vazut din cele spuse pe aicea ca arcurile de la eibach nu prea coboara asa mult pe spate!!(cee-a ce nu ii chiar asa fain:P zic eu )
                              sigpic

                              Comment


                              • #75
                                Eu am vb cu un baiat (neeed4speed) de pe forum care are pe masina de servici Eibach , si pe a lui Weitec si mia zis ca Weitec sunt mai bune , sta mai bine si nu sunt parca nici asa tari. Acuma nu stiu care se potrivesc mai bine cu amortizoarele Blistein , nu cred ca ar fi mare diferenta...intre ele.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google