Modificare Axa Came

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Modificare Axa Came

    m am gandit sa deschid acest thread pentru a afla ce inseamna modificarea axelor cu came.

    - axa came sport ? cu ce este diferita fata serie ?
    - cum functioneaza ? ce se intampla ?
    - ce se obtine ?

    -ce sunt rotile dintate ajustabile ? ( adjustable cam pulleys-nu am gasit traducerea pentru romana)
    - cum functioneaza ? ce se obtine ?

  • #2
    pai ce sa fie , camele sport ataca altfel supapele , ori le tin mai mult atacate ori sub alt unghi . Cu un soft ca lumea castigu ar trebui sa fie undeva la de 10-15 cai in sus .
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      iar adjustable pulleys sunt fulii de distributie cu 2 sau mai multe randuri de gauri de ajustare, cu care poti regla avansul/intarizerea unei axe cu -5, 0, +5 grade. asta fac majoritatea, mai sunt si de -10/+10 cu pas de 5. revenind la axa, in general o axa sport tine atacata supapa mai mult si o si apasa mai tare in cilindru. asta inseamna ca pe o anumita plaja de turatii poti obtine o eficienta volumetrica mai buna a motorului, fapt care coroborat cu un soft calumea iti poate da un castig real de 10-15%. la camele de raliu, castigul e mai mare, dar motorul ala trage doar de la 6000 la 8000rpm si-n rest ascuti creioane cu el, atata forta ii mai ramane. exagerand lucrurile, normal
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #4
        am studiat in ultima vreme motorul de pe clio s1600. turatia minima este undeva la 3000 3500 . nu suporta turatii mai joase ?
        axa cu came la s1600 are 305 grade.

        daca modific unghiul axei cu came doar pe evacuare se obtine ceva ?

        Comment


        • #5
          NU prea faci nimic, daca modifici numai evacuarea e posibil sa pierzi, mai mult. Trebuie gandita in asa fel sa fie admisie - evacuare. Poti achizitiona o axa de la la catcams, nu e scumpa si ai acolo mai multe modele ce poti pune pe masina.

          PS: eu am axa pe masina si merge super ok. Are idee ceneva cam cat ar trebui sa iau din chiuloasa, as vrea a fac o fata la ea.
          LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

          Comment


          • #6
            AlexMIU a rectificat chiuloasa. Dai un PM si intreaba-l ce si cum
            sigpic

            Comment


            • #7
              Poti lua 0.5mm fara probleme.Suntem mai mult care avem luat 0.5-0.6mm si cu axe pe 263grade si nu sunt probleme.
              AG 16 Y M A

              Comment


              • #8
                As dori sa stiu daca se simte ca trage mai bine, daca apar detonatii, creste temperatura la apa, etc daca au fost probleme.
                LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

                Comment


                • #9
                  Probleme nu au fost, temperatura la apa nu urca mai mult de 4linii.Doar ca ajunge mai repede acolo.
                  De tras nu stiu ce sa zic, parca se simte putin mai mult cuplu.Nu e mare inginerie.Poate daca iei 1mm atunci se simte mai mult, dar nu stiu cat de bine s-ar impaca cu axa.
                  AG 16 Y M A

                  Comment


                  • #10
                    in concluzie, care ar fi cea mai profitabila schema? ce fel de axa, cu chiulasa alexata sau nu?
                    MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

                    Comment


                    • #11
                      Arbore cu came merita sa schimbi cand ai si o admisie performanta. Altfel e apa de ploaie si tot ce faci e sa muti cuplul maxim mai sus.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • #12
                        eu am luat 1 mm din chiulasa. merge de zbarnaie..

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by einstein1984 View Post
                          Arbore cu came merita sa schimbi cand ai si o admisie performanta. Altfel e apa de ploaie si tot ce faci e sa muti cuplul maxim mai sus.
                          Nu cred ca e apa de ploaie..eu am admisia stock si axa de 263 si merge destul de bine masina.PE 400m, am castigat in jur de 2masini, fara soft pe dyno.
                          Cred ca ajuta mult mai mult o evacuare buna+axa decat axa cu admisie si evacuare stock.
                          Last edited by al!n; 9 September 2011, 16:58.
                          AG 16 Y M A

                          Comment


                          • #14
                            Aline pun si eu niste intrebari mai detaliate, desi banuiesc raspunsul, totusi cum trage in plaja 1500-3000 Rpm fata de stoc, ai simtit o pierdere de cuplu? Acuma cand pleci de pe loc trebuie sa o turezi mai mult ca sa se urneasca asemenea motorului cu axa originala?

                            Comment


                            • #15
                              Sub 2000rpm e total moarta,de ex daca sunt cu a2a la 1000rpm si vreau sa o calc nu se accelereaza si tremura pana pe la 2300rpm apoi incepe sa mearga rotund dar tot nu are cuplu.Si la plecarea de pe loc tre turata mai tare mai ales cand e calda.Iar cand e rece trebuie mers ca cu bibelou,nu prea se acelereaza si cand schimbi vitezele te pune in nas daca nu lucrezi finut cu ambreiaju.
                              Cel mai bine se comporta pe plaja 4300-6800rpm.Atunci trage cu adevarat.
                              Eu inca nu am soft custom, cu soft o sa mearga mai ok de pe la 3500-3700rpm.
                              Pierderea de cuplu si de putere(urca mai greu in ture fata de axa stock) e pana pe la 4000rpm.
                              O repriza cu a2a din 2500rpm.
                              Last edited by al!n; 9 September 2011, 18:30.
                              AG 16 Y M A

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google