Modificare Axa Came

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am pus eu graficul dino in postul #114 ,acela este al lui RazvanYpo

    Comment


    • Originally posted by razvanypo View Post
      E logic ca nu voi ajunge aspirat la valoarea asta nu? Poate o sa l decomprim cine stie..
      Nu e logic deloc. Poti face multe dintr-un motor, insa trebuie sa stii de la ce inceput unde vrei sa ajungi si care este bugetul.
      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

      Comment


      • Hai sa ma fac si eu de ras cu o fisa dyno unde se pot vedea diferentele de cuplu/putere intre 1.4 cu axa 263gr si 1.4 cu axa stock.Cifrele nu sunt cele reale 100% pentru ca aveam ambreiajul ala decedat,gatuiala de 45mm la capatul galeriei de evacuare,roti 185/65/15,iar temperatura inauntru era de vreo 40+gr(nu sunt scuze dar influenteaza rezultatul)
        -poza 1 al meu 1.4 vs stock fara filtru
        -poza 2 al meu 1.4 vs MCD
        -poza 3 fisa cu setarea/rezultatul final
        Attached Files
        sigpic

        IL 1 3 MIU

        Comment


        • Originally posted by alessandro View Post
          @ razvanypo daca vrei sa il bati pe MCD cu noua masina mai ai mult de tras de 1.6. 160 170 din 1.6 aproape imposibil de obtinut. fara interne axa si ceva admisie nu vad cum ai putea...sau compresor

          ?
          Uite ca acu 30 de ani se putea http://www.renault12gordini.com/r12g...fications.html Dar Amédée Gordini era un vrajitor al aarborilor cu came.
          Last edited by einstein1984; 9 January 2012, 23:20.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • acolo vorbim de buget, posibilitati si know how practic nelimitat.

            Comment


            • El facea masini de F1 si inainte sa ii dea Renault banii.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • lasati-l pe gordini, ca ala si-acu' ranjeste in groapa cand ii aude pe hondari cum se lauda ca dupa 20 de ani de la renault-urile lui, eu inventat si ei injecte multipunct si vtec sa scoata ce-o scos el dintr-o axa, fara ajustare dinamica, cu doar 8 supape si cu carburatoare...
                no offense, doc, "dedicatia" e pt posesorii de honde cu vtec care cred ca japnonezii au dat gaura-n macaroana.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • stii ca nu-s fan onda , da nu e chiar asa cum zici tu ) .Avantajul la ondele alea e ca merg binisor si in turele joase , pe cand gordini ala ma indoiesc ca avea relantiu sub 1500 e un avantaj sa poti merge economic,sa ai o masina de strada sub 5000 rpm ,iar peste sa ai o masina sportiva,atatia cp dintr-o masina de strada cu motor de 1.6 si culmea nici n-au un raport de compresie exagerat, nu cred ca depaseste 10-10.5:1 , pe cand renoul la sportivele lui nu e una sub 11:1 fara rezultate spectaculoase.Vezi twingo 133 sau RS .
                  Last edited by Cristi_Xp; 11 January 2012, 02:52.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • bah, oricum, le-o trebuit 20 de ani ca sa evolueze de la motocoase la masini. punct
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • aveti idee daca motorul de 1.6 72 cai de Nova deriva din ceva Renault ? sau este romanesc curat ?

                      cine produce axa de 300 grd pentru motorul asta ?

                      Comment


                      • Motorul de Dacia Nova este romanesc, facut dupa vechiul motor de 1310 si amplasat transversal in caroseria acesteia. Au fost si pe 1310 motoare de 1.6.

                        Detalii tehnice nu cunosc, dar am avut asa ceva o vreme in curte. Din aia cu luneta curbata si eleron mare de cauciuc, de ploua in portbagaj la fel ca afara Imi aduc aminte ca tragea binisor.
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • cum spune si colegul dsign e motorul 1.6 dublucarburator care se regasestsi pe "papuc"si pe break-uri .....facut din 1.4 ,e destul de usor sa faci din 1.4 -> 1.6 la dacie

                          ori ce axa pentru dacie se potriveste pe nova ,fiind acelasi motor


                          ulterior sa montat o injectie unipunct pe acelasi motor nova GTI
                          sigpic
                          Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                          http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                          Comment


                          • alexei, vezi ca deriva din r12 gordini, ala era 1.6 cu bloc de M801 (ala de la dacia si renault 5, sau o fi fost blocul de renault extra)
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • e acelasi bloc, difera internele si cilindreea.

                              Comment


                              • @ seba ce m as face fara tine ?

                                exact. este derivat din motorul de gordini. zilele trecute am aflat cu stupoare ca Nova 1.6 suporta axa. si ce axa.
                                masina pe care am vazut o eu avea axa de 296 dar se poate fara probleme pana la 340. ce simplu e la carburatie ? pui axa si isi trage amestec cat are nevoie. atat
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google