am pus eu graficul dino in postul #114 ,acela este al lui RazvanYpo
Modificare Axa Came
Collapse
X
-
Originally posted by razvanypo View PostE logic ca nu voi ajunge aspirat la valoarea asta nu? Poate o sa l decomprim cine stie..Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Hai sa ma fac si eu de ras cu o fisa dyno unde se pot vedea diferentele de cuplu/putere intre 1.4 cu axa 263gr si 1.4 cu axa stock.Cifrele nu sunt cele reale 100% pentru ca aveam ambreiajul ala decedat,gatuiala de 45mm la capatul galeriei de evacuare,roti 185/65/15,iar temperatura inauntru era de vreo 40+gr(nu sunt scuze dar influenteaza rezultatul)
-poza 1 al meu 1.4 vs stock fara filtru
-poza 2 al meu 1.4 vs MCD
-poza 3 fisa cu setarea/rezultatul final
Comment
-
Originally posted by alessandro View Post@ razvanypo daca vrei sa il bati pe MCD cu noua masina mai ai mult de tras de 1.6. 160 170 din 1.6 aproape imposibil de obtinut. fara interne axa si ceva admisie nu vad cum ai putea...sau compresor
?Last edited by einstein1984; 9 January 2012, 23:20.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
lasati-l pe gordini, ca ala si-acu' ranjeste in groapa cand ii aude pe hondari cum se lauda ca dupa 20 de ani de la renault-urile lui, eu inventat si ei injecte multipunct si vtec sa scoata ce-o scos el dintr-o axa, fara ajustare dinamica, cu doar 8 supape si cu carburatoare...
no offense, doc, "dedicatia" e pt posesorii de honde cu vtec care cred ca japnonezii au dat gaura-n macaroana.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
stii ca nu-s fan onda , da nu e chiar asa cum zici tu ) .Avantajul la ondele alea e ca merg binisor si in turele joase , pe cand gordini ala ma indoiesc ca avea relantiu sub 1500 e un avantaj sa poti merge economic,sa ai o masina de strada sub 5000 rpm ,iar peste sa ai o masina sportiva,atatia cp dintr-o masina de strada cu motor de 1.6 si culmea nici n-au un raport de compresie exagerat, nu cred ca depaseste 10-10.5:1 , pe cand renoul la sportivele lui nu e una sub 11:1 fara rezultate spectaculoase.Vezi twingo 133 sau RS .Last edited by Cristi_Xp; 11 January 2012, 02:52.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Motorul de Dacia Nova este romanesc, facut dupa vechiul motor de 1310 si amplasat transversal in caroseria acesteia. Au fost si pe 1310 motoare de 1.6.
Detalii tehnice nu cunosc, dar am avut asa ceva o vreme in curte. Din aia cu luneta curbata si eleron mare de cauciuc, de ploua in portbagaj la fel ca afara Imi aduc aminte ca tragea binisor.
Comment
-
cum spune si colegul dsign e motorul 1.6 dublucarburator care se regasestsi pe "papuc"si pe break-uri .....facut din 1.4 ,e destul de usor sa faci din 1.4 -> 1.6 la dacie
ori ce axa pentru dacie se potriveste pe nova ,fiind acelasi motor
ulterior sa montat o injectie unipunct pe acelasi motor nova GTIsigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
@ seba ce m as face fara tine ?
exact. este derivat din motorul de gordini. zilele trecute am aflat cu stupoare ca Nova 1.6 suporta axa. si ce axa.
masina pe care am vazut o eu avea axa de 296 dar se poate fara probleme pana la 340. ce simplu e la carburatie ? pui axa si isi trage amestec cat are nevoie. atatAttached Files
Comment
Comment